یکی از برند‌های قدیمی و نام آشنا در زمینه تولید کولر گازی، توشیبا است. کیفیت بسیار بالا، عملکرد عالی، مدل‌های متنوع و سروصدای کم باعث شده کولر گازی توشیبا در بازار وسایل سرمایشی طرفداران زیادی داشته باشد. اما نوسانات جریان برق و استفاده نادرست، می‌تواند روی کیفیت عملکرد تاثیر منفی گذاشته و در نهایت باعث از کار افتادگی کولرگازی شود.

باتوجه به شرایط اقتصادی و قیمت‌های سرسام آور وسایل، تعمیر لوازم خانگی مقرون به صرفه‌ترین راه برای کاربران است. عیب یابی کولر گازی ژاپنی توشیبا، نیاز به مهارت خاصی داشته و هر سرویسکاری قادر به عیب یابی آن نیست. اما نگران نباشید، تنها با چند کلیک و ثبت سفارش خود در نیوسرویس، دستگاه در کمترین زمان عیب یابی و مانند روز اول نو خواهد شد.

نیوسرویس، سریع‌تر و بهتر از هر نمایندگی

با خرابی کولرگازی توشیبا، اکثر کاربران ترجیح می‌دهند از خدمات نمایندگی توشیبا استفاده کنند. اما عیب یابی کولر در نمایندگی، به دلیل قرار گرفتن دستگاه در صف تعمیر، بسیار طولانی خواهد شد. گاهی هم تعمیرکار نمایندگی، دستگاه را با خود به تعمیرگاه برده و شما هیچ کنترلی بر پروسه جابه‌جایی و تعمیر نخواهید داشت.

اما در تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، بعد از ثبت درخواست، سرویسکار در زمان مورد نظرتان به محل شما مراجعه کرده و کولر گازی توشیبا را با نظارت کامل شما عیب یابی خواهد کرد. سرویسکاران نیوسرویس، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی، از مهارت کافی برای رفع ایراد دستگاه برخوردار هستند. همچنین تمامی خدمات ارائه شده توسط سرویسکاران نیوسرویس، 180 روز گارانتی معتبر دارد.

کیفیت کولر گازی توشیبا

مشکلات متداول کولر گازی توشیبا

در زمان رفع ایراد و تعمیر کولر گازی، سرویسکاران نیوسرویس به مشکلات مشترکی بر می‌خورند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

کثیفی فیلتر هوای کولر گازی

با عدم سرویس به موقع کولر گازی، فیلتر هوای دستگاه کثیف شده و از شدت جریان باد خنک می‌کاهد. به عبارتی قدرت پرتاب باد دستگاه به شدت کاهش یافته و به موتور دستگاه برای خنک کردن محیط، فشار زیادی وارد می‌شود. یک فیلتر هوای کثیف جدا از آسیبی که به دستگاه می‌زند، برای ریه شما نیز مضر خواهد بود.

از کار افتادن برد کنترل

برد کنترل در کولر گازی، مانند مغز دستگاه عمل کرده و بخش‌های مختلف کولر را کنترل و هماهنگ می‌کند. با از کار افتادن برد کنترل کمپرسور نیز از کار افتاده و قدرت دستگاه به شدت کاهش خواهد یافت.

وزیدن باد گرم از کولر گازی

پرتاب باد گرم از کولر گازی، از مشکلات رایجی است که در شهر‌های بزرگ رخ می‌دهد. با نشستن آلودگی و کثیفی روی کندانسور یا فن بیرونی، هوای گرم از خانه و دستگاه خارج نشده و به کمپرسور فشار زیادی وارد می‌شود.

کولر گازی توشیبا

آب دادن کولرگازی

کم شدن میزان گاز مبرد، کثیفی ناودانی دستگاه و نشستن آلودگی روی فیلتر کولر گازی برخی از دلایل نشت آب از کولر گازی هستند.

سروصدای غیر عادی دستگاه

اغلب مدل‌های کولر گازی، همیشه بی سروصدا کار می‌کنند؛ پس شنیدن صدا‌های زیاد از دستگاه، باید به معنی خرابی کندانسور‌ها باشد. گاهی اوقات نیز، تراز نبودن دستگاه است که روی عملکرد آن تاثیر منفی می‌گذارد.

یخ زدگی کولر گازی

یخ زدگی کولر گازی ارتباطی به فصل و زمان ندارد و به انجام ندادن سرویس دوره‌ای دستگاه مرتبط است. نشتی و کم شدن میزان گاز مبرد، خرابی کمپرسور و کثیفی کویل اواپراتور از دیگر دلایل برفک زدن کولر گازی هستند.

بهترین مرکز تخصصی سرویس کولر گازی توشیبا کجاست؟

با سرویس دوره‌ای می‌توان، بسیاری از مشکلات رایج دستگاه را قبل از اینکه به ایرادات جدی تبدیل شوند برطرف کرد. بهترین زمان برای سرویس دوره‌ای کولر گازی، قبل از آمدن گرما و در ابتدای فصل بهار است و باید حداقل، سالی یکبار انجام شود. سرویس کولر گازی توشیبا شامل، شستشو کامل دستگاه، چک کردن عملکرد قطعات و عیب یابی آن‌ها است. سرویس دوره‌ای کولر گازی، عمر مفید قطعات را افزایش و تعداد دفعات تعمیر را کاهش خواهد داد.

هزینه تعمیر کولر گازی توشیبا در تهران چقدر است؟

هزینه رفع ایراد و تعمیر کولرگازی توشیبا، به عوامل مختلفی چون مدل دستگاه، نوع مشکل پیش آمده و خرابی قطعات بستگی دارد. برای تخمین زدن قیمت خدمات نیوسرویس می‌توانید، با شماره 02174985 با پشتیبانی در ارتباط باشید.