مایکروویو

SERVICE

مایکروویو یکی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی موجود در آشپزخانه است که نقش مهمی در بالابردن کیفیت زندگی در سرعت و زمان مناسب دارد. اما همین وسیله کاربردی ممکن است تحت تاثیر عوامل متفاوتی مانند خرابی برق دستگاه، عیب یابی قطعات و سایر عوامل دچار نقص شود. در اینجا خدمات تعمیر مایکروویو در محل نیوسرویس می‌تواند بهترین چاره برای شما باشد تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وسیله خود را تعمیر و مجددا از آن استفاده کنید.

Appliance Repair lg

تعمیر مایکروویو در منزل

SERVICE

اگر دستگاه مایکروویو شما دچار نقص و خرابی شده است، کافی است درخواست «تعمیر مایکروویو در محل» را ثبت کنید تا تیم نیوسرویس در محل مورد نظر آماده حضور شوند.

اعزام تعمیرکار مایکروویو در محل

ویژگی های برتر مجموعه

متخصصان و ارائه ی دقت در خدمات

تمامی خدمات این مجموعه توسط متخصصانی صورت میگیرد که میانگین 10سال سابقه ی کار تخصصی در حوزه ی تعمیرات و نگهداری دارا میباشند

تخصص کافی و بروز بودن

تکنسین های این مجموعه هر ساله با گذراندن آزمون و دوره های عملی و تئوری،تخصص کافی برای تعمیر برند های روز دنیا را آموزش میبینند

گارانتی خدمات انجام شده

شرکت newserviceبا توجه به تخصصی بودن در حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی و تعهد داشتن نسبت به خدمات انجام شده،مسؤلیت تمامی خدمات ارائه شده را به مدت6ماه(180روز) به عهده میگیرد

گارانتی قطعات باکیفیت

برخلاف شرکت های دیگر که فقط واسطه میان مشتری و تکنسین ها میباشند و هیچگونه نظارتی در خصوص استفاده کردن از قطعات بی کیفیت ندارند،ما کیفیت قطعات را نیز تضمین خواهیم کرد.

هزینه های منصفانه و نظارت بر آن

شرکت نیوسرویس با داشتن نظارت بر هزینه های دریافتی و مستندات خدمات انجام شده توسط تکنسین و شفاف سازی حدودی قیمتی جلوگیری از پرداخت هزینه ی بیش از حد مشتری میکند

اولویت در تعمیر قطعات

با توجه به شرایط تحریم های موجود و شرایط اقتصادی کشور،اکثریت قطعات لوازم خانگی با کمبود و با قیمت بالا مواجه است و به دلیل کاهش هزینه ها الویت متخصصین این مجموعه با تعمیر قطعات دستگاه میباشد

تعمیر مایکروویو در نیوسرویس، بهتر از هر نمایندگی

به صورت معمول همه افرادی که مایکروویوهای برندهای الجی، سامسونگ، پاناسونیک و یا فلر را دارند، در هنگام بروز مشکل به این فکر می‌کنند که باید نزدیک‌ترین نمایندگی را پیدا کنند تا وسیله تحت نظارت نمایندگی تعمیر و عیب یابی شود. اما مسئله این است که در سال‌های گذشته و مطابق با کلیه تحریم‌های موجود در کشور، هیچ یک از این برندهای معروف، نمایندگی معتبری در کشور ندارند. به همین دلیل پیدا کردن تکنسین‌های مجرب و کارآزموده بسیار سخت می‌شود.

در اینجا مجموعه نیو سرویس با همراهی برترین و با تجربه‌ترین تکنسین‌های خبره، با ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل، این امکان را برای عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی راحت بتوانند برای تعمیر مایکروویوهای خود اقدام نمایند.

چه زمانی به سرویس و تعمیر ماکروفر نیاز داریم؟

عوامل زیادی موجب خرابی دستگاه‌های مایکروویو می‌شود. ما در اینجا شایع‌ترین و مشترک ترین نشانه‌هایی که پس از مشاهده آن باید به تعمیر دستگاه فکر کرد را برای شما آماده کرده ایم تا در صورت مشاهده یکی از این علائم هر چه سریعتر دستگاه خود را برای تعمیر آماده کنید.

  • گرم نشدن دستگاه
  • خرابی چراغ داخل دستگاه
  • روشن نشدن گریل ماکروفر
  • عدم گردش ظرف در گرداننده داخلی
  • خاموش شدن ناگهانی مایکروویو
  • جرقه زدن دستگاه حین استفاده از طروف یکبار مصرف
  • خارج شدن دود از دستگاه
  • سرو صدا داشتن حین استفاده

نیوسرویس تعمیر مایکروویو و تعمیر ماکروفر های چه برندهایی را انجام می‌دهد؟

نیوسرویس با همراهی همکاران و تکنسین‌های حاذق و کارآمد، فرایند تعمیر و عیب‌یابی مایکروویوهای برندهای ایرانی و خارجی را به خوبی انجام می‌دهد. شما می‌توانید دستگاه‌های قدیمی و جدید خود را، حتی با علم بر اینکه کسی نمی‌تواند آن را تعمیر کند به ما بسپارید و در مدت زمان کوتاهی دستگاه سالم خود را تحویل بگیرید.

چرا باید تعمیر مایکروویو خود را به تکنسین‌های نیوسرویس بسپاریم؟

سپردن تعمیر وسیله خانه یک فرایند طولانی و دشوار است و گاهی با دردسر و عدم رضایت هم همراه است. اما تیم کارشناسان و تکنسین‌های نیوسرویس، با هدف ارائه بالاترین و بهترین خدمات تعمیراتی این تصور ذهنی را به هم زدند تا مشتریان خود را در بالاترین سطح کیفی خدمات راضی نگه دارند.

یکی از ویژگی‌های ارزشمند تیم نیوسرویس این است که خدمات تعمیرات آن با ضمانت 180 روزه همراه است. به این معنی که در صورت خرابی مجدد و عدم رضایت مشتری، تکنسین های نیوسرویس موظف به تعمیر مجدد بدون دریافت اجرت کار خواهند بود.

تعمیر ماکروفر و مایکروویو ایرانی و خارجی با بالاترین کیفیت در منزل

شما می‌توانید برای ثبت درخواست خود در خصوص تعمیر مایکروویو یا تعمیر لوازم خانگی سامسونگ یا سایر برندهای مطرح در محل، همین حالا روی دکمه «ثبت درخواست» کلیک کنید تا بتوانید بدون مکالمه تلفنی و مراجعه حضور برای هماهنگی حضور سرویسکار در محل اقدام فرمایید. البته شما می‌توانید به جهت کسب اطلاعات دقیق تر و کامل تر با شماره تماس‌های  02177442720 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان گروه نیوسرویس به صورت تلفنی شما را راهنمایی کنند.