ال جی یکی از معروف‌ترین و بهترین برندهای شناخته شده لوازم خانگی در دنیا است. در ایران نیز اکثر افراد به دنبال خرید محصولات این برند هستند. برند ال جی با کیفیت بالایی که دارد خیال شما را از کیفیت محصول خریداری شده راحت می‌کند.

مایکروویو ال جی یکی از محصولات پرفروش برند ال جی در بازار است. طراحی بی‌نظیر، برنامه‌ریزی پیشرفته و ضمانت بالای این محصولات از ویژگی‌های برجسته مایکروویو ال جی هستند. اما مایکروویو ال جی با همه ویژگی‌های مثبتی که دارد مانند تمام لوازم‌های برقی ممکن است خراب یا دچار مشکل شود. از آن‌جا که برند ال جی نماینده رسمی در ایران ندارد، برای تعمیرات لوازم خانگی بهتر است به یک متخصص کاربلد مراجعه کنید. نیو سرویس با کادری مجرب و حرفه‌ای آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

از کجا بفهمیم که مایکرویو ال جی ما خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد؟

مشکلات و خرابی مایکروویوها معمولا مشابه به هم هستند. اگر مایکووویو ال جی شما روشن نشد احتمالا مشکل از پریز و دو شاخی برق است. پریز و دوشاخه برق را کاملا چک کنید، اگر همچنان دستگاه روشن نشد مشکل از برد الکترونیکی مایکروویو است و در اولین فرصت باید با یک متخصص تعمیر مایکروویو تماس بگیرید.

نچرخیدن سینی مایکروویو یکی دیگر از مشکلات مایکروویو ال جی است. این مشکل ممکن است بر اثر کثیفی ریل‌های زیر سینی اتفاق بیفتد. اگر پس از تمیز کردن سینی‌ و ریل‌های زیری آن مشکل نچرخیدن سینی همچنان ادامه داشت، باید با یک متخصص و تعمیرکار کاربلد تماس بگیرید.

گرم نکردن غذا و صداهای غیرطبیعی مایکروویو از دیگر مشکلات رایج بین مایکروویوها است که دلیل آن‌ها اغلب به خرابی ترانس مایکروویو، خرابی مگنترون، خرابی دیود و خرابی فن مایکروویو مربوط می‌شوند. در این صورت مایکروویو ال جی نیاز به تعمیر فوری دارد.

تعمیر مایکروویو ال جی

چرا استفاده از خدمات نیو سرویس برای ال جی بهترین گزینه است؟

برند ال جی نماینده رسمی در ایران ندارد. بنابراین بهترین راه برای تعمیر لوازم خانگی ال جی کمک گرفتن از نیروی متخصص و کاربلد است. متخصصین نیو سرویس افراد کاربلدی هستند که بیش از 10 سال در زمینه تعمیر لوازم خانگی تجربه کاری دارند. تمامی خدمات نیو سرویس به همراه ضمانت کیفیت خدمات به مشتریان ارائه می‌شود. متخصصین ما در محل حاضر شده و در سریع‌ترین زمان ممکن، لوازم خانگی آسیب دیده شما را تعمیر می‌کنند. تمام تلاش ما در نیو سرویس کسب رضایت مشتری از طریق بر آورده کردن نیازهای اوست. ضمانت 6 ماهه خدمات نیو سرویس خیال شما را برای همیشه از تعمیر لوازم برقی خانه راحت می‌کند.

تعمیر مایکروویو ال جی در تهران

چگونه تعمیر مایکرویو ال جی خود را به نیو سرویس بسپاریم؟

برای دریافت خدمات مایکروویو ال جی خود مراحل ساده‌ای را پیش رو دارید. برای تعمیر کولر گازی در تهران از طریق دکمه ثبت درخواست یا شماره‌گیری  02174985برای ثبت سفارش اقدام کنید. زمان و تاریخ مورد نظر را در درخواست خود اعلام کنید تا متخصصین ما در زمان مد نظر شما برای انجام تعمیرات در محل حاضر شوند. بزرگ‌ترین افتخار ما در تیم نیو سرویس، مشتریان ارزشمند ما و رضایت آن‌ها از خدمات ما است.

v