تعمیر گاز رومیزی و فردار

SERVICE

اجاق گاز یکی از مهم ترین لوازم خانگی است که در قلب تپنده خانه یعنی آشپزخانه حضور دارد. این دستگاه مهم که وظیفه مهمی به نام پخت و پز را به عهده دارد در صورتیکه دچار نقص فنی شود می تواند زندگی خانه و خانواده را مختل کند. علاوه بر این، تعمیر اجاق گاز هم از جمله موارد تخصصی است که از دست هر سرویس کاری بر نمی‌آید. خوشبختانه تیم حرفه ای نکنسین‌های نیو سرویس، با توانایی و تبحر در تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله گاز رومیزی و گاز فردار، این امکان را برای افراد ایجاد کرده‌است تا برای تعمیر اجاق گاز خود دغدغه خاصی نداشته باشند.

تعمیر اجاق گاز در منزل

SERVICE

اگر اجاق گاز شما نیاز به تعمیرات و عیب یابی دارد، همین حالا با تیم نیوسرویس تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکار به خانه شما اعزام شود.

اعزام تعمیرکار اچاق گاز در محل

ویژگی های برتر مجموعه

متخصصان و ارائه ی دقت در خدمات

تمامی خدمات این مجموعه توسط متخصصانی صورت میگیرد که میانگین 10سال سابقه ی کار تخصصی در حوزه ی تعمیرات و نگهداری دارا میباشند

تخصص کافی و بروز بودن

تکنسین های این مجموعه هر ساله با گذراندن آزمون و دوره های عملی و تئوری،تخصص کافی برای تعمیر برند های روز دنیا را آموزش میبینند

گارانتی خدمات انجام شده

شرکت newserviceبا توجه به تخصصی بودن در حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی و تعهد داشتن نسبت به خدمات انجام شده،مسؤلیت تمامی خدمات ارائه شده را به مدت6ماه(180روز) به عهده میگیرد

گارانتی قطعات باکیفیت

برخلاف شرکت های دیگر که فقط واسطه میان مشتری و تکنسین ها میباشند و هیچگونه نظارتی در خصوص استفاده کردن از قطعات بی کیفیت ندارند،ما کیفیت قطعات را نیز تضمین خواهیم کرد.

هزینه های منصفانه و نظارت بر آن

شرکت نیوسرویس با داشتن نظارت بر هزینه های دریافتی و مستندات خدمات انجام شده توسط تکنسین و شفاف سازی حدودی قیمتی جلوگیری از پرداخت هزینه ی بیش از حد مشتری میکند

اولویت در تعمیر قطعات

با توجه به شرایط تحریم های موجود و شرایط اقتصادی کشور،اکثریت قطعات لوازم خانگی با کمبود و با قیمت بالا مواجه است و به دلیل کاهش هزینه ها الویت متخصصین این مجموعه با تعمیر قطعات دستگاه میباشد

تعمیر اجاق گاز با نیوسروبس، بهتر از هر نمایندگی

با توجه به تعدد برندهای موجود در بازار در حوزه انواع اجاق گازهای رومیزی و فردار، بسیاری از افراد برای تعمیر اجاق گاز خود به دنبال نمایندگی‌های رسمی می‌گردند در صورتیکه حاذق‌ترین و متخصص‌ترین افرادی که در حوزه تعمیرات اجاق گاز فعالیت می‌کنند، در نمایندگی‌ها فعالیتی ندارند. مجموعه نیوسرویس با گروهی متشکل از سرویسکاران حرفه‌ای، نماینده هیچ یک از برندهای موجود در بازار برای سینجر، پیلوت، پادیسان و اخوان نیست اما می‌تواند عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه شما را با بالاترین کیفیت ممکن به انجام برساند.

چرا به خدمات تعمیر اجاق گاز نیاز پیدا می‌کنیم؟

معضلات و مشکلات احتمالی زیادی وجود دارد که باعث می‌شود یک اجاق گاز سالم دچار نقص فنی شود و کارکرد مناسبی نداشته باشد. در اینجا ما مهم‌ترین و شایع‌ترین مشکلاتی که سلامت یک دستگاه اجاق گاز را می‌تواند تحت تاثیر خود قرار دهد به شما معرفی می‌کنیم تا در صورت مشاهده آن بتوانید هر چه سریع‌تر برای تعمیر لوازم خانگی در محل اقدام کنید.

  • گرم نشدن اجاق گاز
  • خرابی مشعل‌های اجاق گاز
  • خرابی فندک
  • جرقه‌نزدن اجاق گاز
  • دود کردن شعله اجاق گاز
  • گرم شدن بیش از حد صفحه گاز
  • بسته نشدن درب فر گاز
  • مسدود شدن پیلوت اجاق گاز
  • داغ شدن بیش از حد ولوم ها
  • استشمام بوی گاز هنگام روشن بودن مشعل

نیوسرویس تعمیر اجاق گاز چه برندهایی را انجام می‌دهد؟

نیوسرویس با حضور سرویسکاران حرفه‌ای و مجرب در حوزه تعمیر لوازم خانگی، محدودیتی در ارائه خدمات خود ندارد. این مجموعه با سابقه و تخصص بالایی که در حوزه تعمیرات اجاق گاز دارد، به خوبی می تواند انواع اجاق گازهای ایرانی و خارجی با هر برند مشخصی را تعمیر کند. پس اگر برند اجاق گاز شما نمایندگی ندارد و قطعاتش هم به راحتی تعمیر نمی شود، اصلا نگران نباشید و کار تعمیرات وسیله خود را به تکنسین‌های حرفه‌ای ما بسپارید.

چرا باید برای تعمیر اجاق گاز، خدمات نیوسرویس را انتخاب کنیم؟

تیم حرفه ای مجموعه نیو سرویس، متشکل از متخصص‌ترین افراد در حوزه تعمیر لوازم خانگی هستند و همین بحث تخصص و تجربه می‌تواند اعتماد بالایی برای کاربران و مشتریان ایجاد کند. تکنسین‌های مجموعه نیو سرویس کلیه فعالیت‌های خود را تحت نظارت مجموعه انجام می‌دهند و برای رضایت هر چه بیشتر و بهتر مشتریان، خدمات ضمانت 180 روزه را ارائه می دهند.

خدمات ضمانت 180 روزه به این معناست که مشتریان در صورت عدم رضایت و یا خرابی مجدد دستگاه می‌توانند تا 6 ماه از تعمیر رایگان مجدد دستگاه استفاده کنند و هزینه مجدد پرداخت نکنند.

تعمیر اجاق گاز فردار و رومیزی در منزل با تضمین بالاترین کیفیت

شما می‌توانید برای رفع مشکل خرابی اجاق گاز خود همین حالا اقدام کنید و به جای جستجو برای پیدا کردن تکنسین مجرب، به مجموعه نیوسرویس اعتماد کنید و درخواست خود را به راحتی و به صورت آنلاین ثبت کنید.

شما می‌توانید به کمک دکمه ثبت درخواست موجود در صفحه نوع سرویس و خدمات خود را انتخاب کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و راهنمایی سرویس دهی، با شماره تماس 02177442720 ارتباط بگیرید.