یکی از برند‌های شناخته شده در ایران، که محصولات آن فروش زیادی در بازار لوازم خانگی دارند دوو است. با این حساب بدون تردید در اغلب خانه‌ها، یک یا دو محصول از این کمپانی کره‌ای وجود دارد. یکی از محصولات پرفروش برند دوو، که مطابق با تکنولوژی روز ساخته شده و با کیفیت و بادوام است اجاق گاز است.

اجاق گاز دوو اصلی‌ترین وسیله برای پروسه پخت و پز در آشپزخانه محسوب می‌شود. اگر از این دستگاه به درستی استفاده نشود، مشکلات کوچک و بزرگی در سیستم اجاق گاز ظاهر می‌شوند. شاید بتوان برخی از این مشکلات را بدون نیاز به تعمیرکار برطرف کرد؛ اما برای رفع و عیب یابی مشکلات جدی‌تر تنها باید از یک تعمیرکار ماهر کمک گرفت.

با ساختار پیچیده و قطعات کمیاب به کار رفته در اجاق گاز دوو، نمی‌توان عیب یابی و تعمیر آن را به دست هر سرویسکاری سپرد. اما نگران نباشید، شما می‌توانید برای عیب یابی تخصصی اجاق گاز و تعمیرات لوازم خانگی روی خدمات تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس حساب کنید.

چرا تعمیر اجاق گاز دوو را به نیوسرویس بسپارم؟

در هنگام خرابی اجاق گاز اغلب کاربران ترجیح می‌دهند، دستگاه را برای تعمیر به نمایندگی‌های رسمی برند بسپارند. اما در نمایندگی‌های رسمی، دستگاه در صف تعمیر قرار گرفته و سفارش قطعه مورد نظر برای عیب یابی دستگاه، می‌تواند پروسه تعمیر را بسیار طولانی کند. نیوسرویس نماینده رسمی برند دوو نیست؛ اما با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر اجاق گاز، دستگاه را در کمترین زمان با بهترین قیمت تعمیر خواهد کرد.

تعمیرکاران نیوسرویس بیش از 10 سال تجربه در زمینه تعمیر داشته و هر ساله با گذراندن آزمون عملی و تئوری، تخصص کافی برای تعمیر لوازم خانگی و برند‌های روز دنیا خواهند داشت.

تمامی خدمات نیوسرویس، از تعمیر اجاق گاز گرفته تا تعمیر یخچال دارای 6 ماه گارانتی معتبر هستند. همچنین تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، برخلاف سایر شرکت‌های خدماتی روی پروسه تعمیر نظارت کرده و حتی کیفیت قطعات را هم تضمین خواهد کرد.

سرویس و تعمیر اجاق گاز دوو

لیست مشکلات رایج اجاق گاز دوو چیست؟

بسیاری از مشکلاتی که در کارکرد اجاق گاز مانعی ایجاد می‌کنند، با تمیزکاری و نظافت قطعات برطرف می‌شوند. اما برای رفع مشکلات جدی‌تر که به آن‌ها اشاره می‌کنیم، فقط باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

گاز به مشعل اجاق نمی‌رسد

اگر در مسیر گاز رسانی دستگاه مشکلی وجود داشته باشد، گاز هم به مشعل نخواهد رسید. در مواردی هم ممکن است نازل با مواد غذایی و چربی، مسدود شده باشد و مانع از عبور درست جریان گاز شود. فندک را هم تست کنید، اگر می‌بینید جرقه تشکیل شده فندک به رنگ زرد و نارنجی است باید بدانید که فندک خراب شده و باید تعویض شود.

فندک جرقه نمی‌زند

اگر سیم‌های فندک قطع شوند، فندک نیز جرقه‌ای نخواهد زد. قطعی سیم‌های برق فندک می‌تواند به دلیل ضربه باشد. شما می‌توانید برای به جریان در آوردن برق، فندک را با دست خود کمی جابه‌جا کنید. اما برای پیشگیری و رعایت نکات ایمنی، بهتر است برای عیب یابی این موضوع از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

سوختن شعله‌ها به رنگ زرد و نارنجی

رنگ طبیعی شعله اجاق گاز، آبی است. اما اگر شعله به هنگام سوختن به میزان کافی، اکسیژن دسترسی نداشته باشد، گاز هم به طور کامل نخواهد سوخت. در این پروسه میزان ترکیب گاز و هوا مهم است. به عبارتی اگر میزان ترکیب گاز و هوا درست نباشد، احتراق کامل انجام نشده و باعث به وجود آمدن ماده‌ای سمی به نام مونوکسید کربن خواهد شد. در اغلب اوقات عیب یابی این مشکل، نیازی به تعمیرکار نداشته و با تمیز کردن مشعل برطرف خواهد شد.

سایر مشکلات اجاق گاز دوو

  • یکسره کار کردن فندک
  • دود کردن شعله اجاق گاز
  • شعله اجاق روشن نمی‌ماند
  • استشمام بوی گاز از دستگاه
  • شعله با سروصدا می‌سوزد
  • ولوم گاز نمی‌چرخد
تعمیر اجاق دوو

هزینه تعمیر اجاق گاز دوو چقدر است؟

تعرفه و هزینه تعمیر اجاق گاز دوو به عوامل مختلفی مثل، مدل دستگاه و نوع مشکل پیش آمده برای آن بستگی دارد. برای تخمین حدودی هزینه تعمیر، می‌توانید با شماره 02174985 تماس بگیرید.

تعمیر آنلاین اجاق گاز دوو، با بهترین قیمت و کیفیت!

با تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، دیگر زمان زیادی را به دنبال تعمیرکار نخواهید بود. فقط کافیست با چند کلیک ساده، درخواست خود برای تعمیر دستگاه را در سایت ثبت کنید. اگر هم به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید، از طریق شماره 02174985 با تیم پشتیبان نیوسرویس در ارتباط باشید. بعد از ثبت درخواست شما به صورت آنلاین یا تلفنی، سرویسکار به محل مورد نظرتان در زمان تاییدی شما مراجعه خواهد کرد.