تعمیرات لوازم خانگی الكترواستيل

SERVICE

محصولات و لوازم خانگی برند الکترو استیل نتیجه تلاش، دانش و تجربه متخصصین ایرانی است. الکترو استیل برند معتبر و با کیفیت ایرانی است که توانسته با تولید محصول با کیفیت در بازار لوازم خانگی از سایر تولید کننده‌های ایرانی پیشی بگیرد. در محصولات الکترو استیل مانند یخچال و فریزر از تکنولوژی‌های مطابق دانش روز دنیا استفاده می‌شود و به همین دلیل برای سرویس یا تعمیر آن‌ها به دانش و تجربه کافی نیاز است.

در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌ها بازار خرید لوازم خانگی ایرانی به ویژه محصولات الکترو استیل رونق بسیاری گرفته است. با توجه به تورم و بالا بودن هزینه خرید دوباره لوازم خانگی، برای تعمیر لوازم خانگی خود از متخصصین با تجربه کمک بگیرید. تکنسین‌های حرفه‌ای نیو سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر انواع یخچال و فریزر الکترو استیل به هم میهنان عزیزمان هستند.

انجام کلیه امور فنی

SERVICE

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی ، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

ثبت درخواست

ویژگی های برتر مجموعه

متخصصان و ارائه ی دقت در خدمات

تمامی خدمات این مجموعه توسط متخصصانی صورت میگیرد که میانگین 10سال سابقه ی کار تخصصی در حوزه ی تعمیرات و نگهداری دارا میباشند

تخصص کافی و بروز بودن

تکنسین های این مجموعه هر ساله با گذراندن آزمون و دوره های عملی و تئوری،تخصص کافی برای تعمیر برند های روز دنیا را آموزش میبینند

گارانتی خدمات انجام شده

شرکت newserviceبا توجه به تخصصی بودن در حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی و تعهد داشتن نسبت به خدمات انجام شده،مسؤلیت تمامی خدمات ارائه شده را به مدت6ماه(180روز) به عهده میگیرد

گارانتی قطعات باکیفیت

برخلاف شرکت های دیگر که فقط واسطه میان مشتری و تکنسین ها میباشند و هیچگونه نظارتی در خصوص استفاده کردن از قطعات بی کیفیت ندارند،ما کیفیت قطعات را نیز تضمین خواهیم کرد.

هزینه های منصفانه و نظارت بر آن

شرکت نیوسرویس با داشتن نظارت بر هزینه های دریافتی و مستندات خدمات انجام شده توسط تکنسین و شفاف سازی حدودی قیمتی جلوگیری از پرداخت هزینه ی بیش از حد مشتری میکند

اولویت در تعمیر قطعات

با توجه به شرایط تحریم های موجود و شرایط اقتصادی کشور،اکثریت قطعات لوازم خانگی با کمبود و با قیمت بالا مواجه است و به دلیل کاهش هزینه ها الویت متخصصین این مجموعه با تعمیر قطعات دستگاه میباشد

مراحل ثبت درخواست

request
01

ثبت سفارش توسط شما

برای شروع درخواست خود را در سایت ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید.

02

انتخاب متخصص مناسب

نیوسرویس با توجه به اطلاعات دریافتی از شما، بهترین متخصص را برای شما انتخاب می‌کند.

03

هماهنگی متخصص با شما

تکنسین با شما تماس گرفته و زمان حضور در محل را با شما هماهنگ می‌کند.

04

مراجعه تکنسین و انجام کار

تکنسین در ساعت مقرر در محل شما حضور یافته و دستگاه را مثل روز اول برای شما تعمیر می‌کند.

نمایندگی تعمیرات الکترو استیل نیستیم!

الکترو استیل برند ایرانی تولیدکننده یخچال و فریزر است که نمایندگی فروش بسیاری دارد ولی ما نماینده فروش محصولات الکترواستیل نیستیم. ما در نیو سرویس به همراه متخصصین با تجربه آماده تعمیر لوازم خانگی با یالاترین کیفیت هستیم. ما در تیم نیو سرویس انواع محصولات ایرانی از برندهای مختلف را با کم‌ترین هزینه  همراه با ضمانت کیفیت برای شما تعمیر خواهیم کرد.

چرا باید تعمیر یخچال الکترواستیل خود را به نیو سرویس بسپاریم؟

لوازم خانگی که دارای تکنولوژی‌های جدید هستند باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای تعمیر شوند. متخصصین نیو سرویس همراه در حال به روز کردن دانش خود برای تعمیر انواع لوازم خانگی هستند. تجربه و دانش تیم نیو سرویس کیفیت خدمات ما را تضمین می‌کند. علاوه‌بر دانش فنی تیم، ضمانت نامه‌ای معتبر به مشتری داده می‌شود تا خیال او را از کیفیت خدمات و قطعات مورد استفاده تیم نیو سرویس راحت کند.

چگونه می‌توان از خدمات نیو سرویس برای تعمیر یخچال استفاده کرد؟

شما می‌توانید به راحتی فقط با کلیک بر روی دکمه ثبت درخواست در بالای صفحه یا تماس باشماره‌های درج شده در سایت سفارش خود را برای اعزام تعمیر کار یخچال ثبت کنید. متخصصین ما در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و یخچال شما را تعمیر خواهند کرد.

نظرات مشتریان

comments

بزرگ‌ترین افتخار مجموعه نیو سرویس، مشتریان ارزشمند ما هستند. تمام تلاش نیو سرویس جلب کامل رضایت مشتریانی است که به ما اعتماد می‌کنند.