تعمیر جاروبرقی

SERVICE

خرابی جاروبرقی و تعمیر آن دغدغه بزرگ بسیاری از خانواده‌هاست چرا که این وسیله کاربردی مصرف بالایی در خانه دارد و خرابی آن می‌تواند معضلات زیادی را به وچود آورد. شما می‌توانید با همراهی متخصصان حاذق و کارآمد مجموعه نیو سرویس، تمام مشکلات و نقص‌های فنی جاروبرقی خود را عیب یابی و تعمیر کنید و نگران سلامت دستگاه خود نباشید. خدمات تعمیرات در محل نیوسرویس در اینجا بهترین گزینه برای تعمیر جاروبرقی شما خواهد بود تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن جاروبرقی خود را سالم و بدون نقص فنی تحویل بگیرید.

تعمیر جاروبرقی در منزل

SERVICE

اگر جاروبرقی شما نیاز به تعمیر و عیب یابی دارد، همین حالا وسیله خود را جهت تعمیر سریع به کارشناسان حاذق نیوسرویس بسپارید

اعزام تعمیرکار جاروبرقی در محل

ویژگی های برتر مجموعه

متخصصان و ارائه ی دقت در خدمات

تمامی خدمات این مجموعه توسط متخصصانی صورت میگیرد که میانگین 10سال سابقه ی کار تخصصی در حوزه ی تعمیرات و نگهداری دارا میباشند

تخصص کافی و بروز بودن

تکنسین های این مجموعه هر ساله با گذراندن آزمون و دوره های عملی و تئوری،تخصص کافی برای تعمیر برند های روز دنیا را آموزش میبینند

گارانتی خدمات انجام شده

شرکت newserviceبا توجه به تخصصی بودن در حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی و تعهد داشتن نسبت به خدمات انجام شده،مسؤلیت تمامی خدمات ارائه شده را به مدت6ماه(180روز) به عهده میگیرد

گارانتی قطعات باکیفیت

برخلاف شرکت های دیگر که فقط واسطه میان مشتری و تکنسین ها میباشند و هیچگونه نظارتی در خصوص استفاده کردن از قطعات بی کیفیت ندارند،ما کیفیت قطعات را نیز تضمین خواهیم کرد.

هزینه های منصفانه و نظارت بر آن

شرکت نیوسرویس با داشتن نظارت بر هزینه های دریافتی و مستندات خدمات انجام شده توسط تکنسین و شفاف سازی حدودی قیمتی جلوگیری از پرداخت هزینه ی بیش از حد مشتری میکند

اولویت در تعمیر قطعات

با توجه به شرایط تحریم های موجود و شرایط اقتصادی کشور،اکثریت قطعات لوازم خانگی با کمبود و با قیمت بالا مواجه است و به دلیل کاهش هزینه ها الویت متخصصین این مجموعه با تعمیر قطعات دستگاه میباشد

نیوسرویس، تعمیرات جاروبرقی را بهتر از هر نمایندگی انجام می‌دهد

احتمالا هر خانواده‌ای برای تعمیر لوازم خانگی خود به دنبال نمایندگی مطمئن می‌گردد تا با اطمینان خاطر بتواند وسیله کاربردی خانه خود، یعنی جاروبرقی را به دست سرویس‌کار بسپارد. اما نکته قابل توجه این است که بسیاری از برندهای مطرح مانند الجی، سامسونگ و بوش که جزو بهترین برندهای جاروبرقی در دنیا هستند، نمایندگی رسمی در ایران ندارند. به این واسطه سرویس‌کاران نیوسرویس با تبحر و تجربه بالایی که در حوزه تعمیر لوازم خانگی در محل دارند می‌توانند جاروبرقی شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر و به شما تحویل دهند.

چه زمانی به تعمیر جاروبرقی در محل نیاز داریم؟

جاروبرقی از قطعات متفاوتی تشکیل شده است که نقص فنی هر کدام از آن‌ها می‌تواند موجب عدم کارکرد درست دستگاه شود. در ادامه شایع‌ترین دلایل نقص فنی جاروبرقی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

  • خرابی سیم‌جمع‌کن جاروبرقی
  • آلودگی بیش از فیلتر
  • مسدود شدن یا سوراخ شدن لوله‌های رابط
  • خرابی بیلبرینگ‌ها
  • نقص نگهدارند و لاستیک‌های دستگاه
  • خرابی یاطاقان
  • نیم سوز شدن موتور جارو
  • خرابی کلید قطع یا وصل دستگاه
  • خرابی دوشاخه دستگاه
  • نقص فنی سیم‌رابط جاروبرقی

نیو سرویس خدمات تعمیرات جاروبرقی در محل را برای چه برندهایی انجام می دهد؟

نیوسرویس، با همراهی برترین متخصصان و سرویس‌کاران در حوزه تعمیر جاروبرقی، امکان تعمیر انواع جاروبرقی‌های ایرانی و خارجی از جمله تعمیر لوازم حانگی سامسونگ و برندهای مطرحی مانند بوش، الجی، فیلیپس را دارد. شما می توانید در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا نقص فنی در خصوص دستگاه خود، با شماره تماس های  02177442720تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان نیوسرویس بهترین خدمت را برای تعمیر جاروبرقی به شما معرفی کنند.

چرا باید تعمیر جاروبرقی را به نیوسرویس بسپاریم؟

تیم سرویسکاران نیو سرویس از برترین و حاذق‌ترین متخصصان در حوزه تعمیر جاروبرقی تشکیل شده است به همین خاطر شما می‌توانید انواع خدمات عیب‌یابی و تعمیر دستگاه خود را به این تیم بسپارید تا بدون نگرانی در مورد خرابی دستگاه بتوانید بهترین خدمت را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که نیوسرویس، برای ارائه بهترین خدمت به کاربران خود، تضمین کیفیت تعمیر را به مشتریان خود ارائه داده است. به این صورت مشتریان 6 ماه پس از دریافت خدمت خود نیز می‌تواند در صورت عدم رضایت یا خرابی مجدد دستگاه، از سرویس تعمیر رایگان گارانتی کیفیت برخوردار شوند.

تعمیر جاروبرقی در منزل با بالاترین کیفیت در نیوسرویس

شما می‌توانید برای تعمیر دستگاه جاروبرقی خود در منزل، همین حالا درخواست خود را با قابلیت انتخاب روز و ساعت مورد نظر خود، در نیوسرویس ثبت کنید تا کارشناسان گروه نیوسرویس بهترین خدمت را در زمان مقرر شده به شما ارائه دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین راهنمایی و مشاوره تعمیر جاروبرقی، می‌توانید با شماره تماس  02177442720 تماس حاصل فرمایید.