جاروبرقی از جمله وسایل برقی است که سالیان طولانی در اکثر خانه‌ها از آن استفاده می‌شود. جاروبرقی ناسیونال یکی از قدیمی‌ترین جاروبرقی‌هایی است که از سالیان دور در اکثر خانه‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در خانه هر مادربزرگی یک جاروبرقی ناسیونال قدیمی پیدا می‌شود که حاضر نیست آن را به هیچ جاروبرقی مدرن امروز تعویض کند.

کیفیت خوب و ماندگاری بالای این جاروبرقی باعث شده  تا هنگام خرابی یا مشکل آن اکثر افراد به جای تعویض به فکر تعمیر آن باشند. برای تعمیرات لوازم خانگی قدیمی بهتر است به کسانی مراجعه کنید که تجربه طولانی در این زمینه دارند و قطعات قدیمی لوازم خانگی را به خوبی می‌شناسند. نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر جاروبرقی همراه شما خواهد بود.

نیو سرویس سریعتر از نمایندگی ناسیونال همراه شما خواهد بود

همانطور که گفته شد تعمیر لوازم برقی قدیمی مانند تعمیر جاروبرقی ناسیونال به دانش و تجربه بسیار نیاز دارد. با توجه به تحریم‌های موجود برند ناسیونال نمایندگی در ایران ندارد و در این شرایط بهترین انتخاب اعتماد به یک تیم باتجربه و حرفه‌ای تعمیرات است.

نیو سرویس با داشتن 10 سال تجربه در زمینه تعمیر انواع جاروبرقی‌های مدرن و قدیمی در تعمیر جاروبرقی ناسیونال همراه شما خواهد بود. بلافاصله پس از تماس شما، تیم نیو سرویس در محل حاضر می‌شوند و تعمیر جاروبرقی شما را در کمترین زمان انجام می‌دهند و دیگر نیازی به حمل و نقل و جابه‌جایی جاروبرقی خود نخواهید داشت.

تعمیر جاروبرقی ناسیونال در تهران

مشکلات رایج جاروبرقی ناسیونال، برند قدیمی محبوب ایرانیان

از آنجا که جاروبرقی ناسیونال از جمله جاروبرقی‌های قدیمی به شمار می‌آید اکثر مشکلات آن، مشکلات رایجی هستند که تعمیرکاران ما به خوبی به حل آن‌ها واقف‌ هستند. در اینجا به بررسی بعضی از این مشکلات می‌پردازیم.

خرابی موتور جاروبرقی ناسیونال

خرابی موتور جاروبرقی ناسیونال فقط مربوط به روشن نشدن آن نمی‌شود. موتور این جاروبرقی به نسبت موتورهای جاروبرقی امروزی بسیار قدرتمندتر و باکیفیت‌تر است. بنابراین با مشاهده هرگونه دود اضافی، صدای زیاد در حین کار با جاروبرقی، قطع و وصلی جاروبرقی و استشمام بوی سوختگی بلافاصله با تکنسین‌های ما تماس بگیرید چرا که ممکن است موتور جاروبرقی شما دچار مشکل شده باشد. تکنسین‌های ما در محل حاظر می‌شوند و در کمترین زمان مشکلات موتور جاروبرقی ناسیونال قدیمی شما را برطرف می‌کنند.

مشکلات بدنه جاروبرقی ناسیونال

شکستن و ترک برداشتن بدنه جاروبرقی ناسیونال از جمله مشکلاتی است که اکثر افراد با آن روبرو هستند. اما نگران نباشید در نیو سرویس کلیه قطعات جاروبرقی به صورت روز اول تعمیر و در صورت نیاز، برای تغییر قطعات از قطعات فابریک و اصل استفاده می‌شود.

خرابی کلید جاروبرقی ناسیونال

این مورد یکی از رایج‌ترین مشکلات جاروبرقی ناسیونال است. جاروبرقی ناسیونال 4 کلید دارد که از آن‌ها برای روشن خاموش کردن جاروبرقی و بالا و پایین آوردن سرعت آن استفاده می‌شود. ممکن است کلید جاروبرقی ناسیونال در صورت استفاده بیش از حد دچار مشکل شود. در صورت مشاهده هرگونه خرابی برای تعمیر جاروبرقی ناسیونال قدیمی خود سریعا با ما تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی قدیمی در منزل

تعمیر جاروبرقی قدیمی ناسیونال در نیو سرویس با ضمانت 6 ماهه

تیم نیو سرویس با داشتن تجربه بسیار و ارائه گارانتی 6 ماهه برای تعمیر انواع لوازم برقی منزل بهترین انتخاب برای تعمیر جاروبرقی ناسیونال قدیمی شما است. کلیه تعمیرات جاروبرقی در منزل ارائه می‌شود و در کمترین زمان می‌توانید با همان کیفیت قبلی از جاروبرقی خود استفاده کنید.

ضمانت 180 روزه و رضایت حداکثری مشتریان دلیلی محکم برای انتخاب تیم نیو سرویس برای شما دوستان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره  02174985 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی نیوسرویس در ارتباط باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به هرگونه سوال شما عزیزان هستند.