فیلیپس یک شرکت هلندی و تولیدکننده انواع لوازم الکترونیکی است که همیشه به کیفیت عالی و جنس مرغوب شناخته شده است. فیلیپس یکی از بهترین مارک‌های خرید جاروبرقی است که باکیفیت عالی، طراحی بسیار زیبا و وزن کم به یکی از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار تبدیل شده است. قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت بالا یکی دیگر از دلایل اصلی خرید این جاروبرقی است.

جاروبرقی فیلیپس نیز مانند کلیه وسایل‌های برقی ممکن است دچار خرابی و مشکل شود. با توجه به قیمت سرسام آور لوازم برقی و لوازم خانگی بی‌شک تعمیر آن‌ها راه‌حلی بهتر و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در کمترین زمان و بالاترین کیفیت نیاز به تعمیرکار حرفه‌ای خواهید داشت. تعمیرکاران و تکنسین‌های حرفه‌ای تیم نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی همراه شما خواهند بود.

تعمیر جاروبرقی در نیوسرویس، بهتر از هر نمایندگی

برند فیلیپس نمایندگی‌هایی در سرتاسر کشور دارد. هنگام بروز مشکل یا خرابی اغلب با نمایندگی‌ها تماس گرفته و درخواست تعمیر می‌کنند. معمولا چند روز زمان لازم است تا از سمت نمایندگی یک تعمیرکار برای شما انتخاب و ارسال شود. متخصصین و تکنسین‌های ما در نیو سرویس پس از ثبت درخواست و تماس با کارشناسان مربوطه بلافاصله در محل حاضر می‌شوند و مشکل و خرابی جاروبرقی و لوازم برقی شما را در کم‌ترین زمان برطرف می‌کنند. ضمانت 180 روزه تعمیر لوازم خانگی و ضمانت تعویض اجزای لوازم برقی، خیال شما را از کیفیت کار تیم حرفه‌ای نیو سرویس برای همیشه راحت می‌کند. با کمک متخصصین ما دیگر نیازی به تعویض لوازم برقی خود نخواهید داشت.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس

دلایل خرابی جاروبرقی فیلیپس چیست؟

خراب شدن و کار نکردن جاروبرقی دلایل بسیاری دارد. روشن نشدن جاروبرقی فیلیپس ممکن است به دلیل عدم اتصال صحیح برق با دستگاه اتفاق بیفتد. اگر پریز برق را با دقت چک کردید و مشکل روشن نشدن دستگاه حل نشد ممکن است ایراد از ضعیف شدن موتور دستگاه یا وجود نقص در عملکرد برد جاروبرقی باشد. در این شرایط سریعا با نیروی متخصص تماس گرفته و از آن‌ها کمک بگیرید.

داغ شدن بیش از حد جاروبرقی نیز از مشکلات رایج این لوازم برقی است. اگر جارو برقی فیلیپس شما پس از چند دقیقه داغ می‌کند ممکن است مشکل از سیم پیچی دستگاه یا برد آن باشد. علاوه‌بر این، خاموش شدن و داغ شدن ناگهانی جاروبرقی فیلیپس ممکن است بر اثر مسدود شدن لوله، پر شدن کیسه و کثیف شدن فیلتر هوا اتفاق بیفتد. در این صورت بهتر است با دقت کامل کلیه قسمت‌های جاروبرقی را چک کنید و از باز بودن فضاهای آن اطمینان حاصل کنید. اگر همچنان مشکل وجود د اشت سریعا با متخصصین ما در نیو سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان مشکل جاروبرقی شما را برطرف کنند.

چرا استفاده از خدمات نیو سرویس برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس بهترین گزینه است؟

متخصصین نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی، جاروبرقی، یخچال، کولرگازی و ماشین لباسشویی یکی از مجرب‌ترین و حرفه‌ای ترین تیم تعمیر لوازم خانگی در تهران هستند. با کمک تیم نیو سرویس دیگر نیازی به جا به جایی لوازم برقی از خانه به محل تعمیر نخواهید داشت. متخصصین ما در محل حاضر شده و در کمترین زمان ممکن، لوازم خانگی شما را تعمیر می‌کنند. این شرکت با ارائه گارانتی 6 ماهه تعمیر لوازم برقی نیاز و نگرانی مشتری را برای همیشه برطرف می‌کند. هدف اصلی تیم نیو سرویس کسب رضایت مشتریان عزیز است.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران

چگونه با کارشناسان و متخصصین نیو سرویس برای تعمیر جاروبرقی و لوازم برقی خود در ارتباط باشیم؟

برای دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس خود در نیو سرویس مراحل ساده‌ای را پیش‌رو دارید. برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران از طریق دکمه ثبت درخواست یا شماره‌گیری  02174985 برای ثبت سفارش اقدام کنید. زمان و تاریخ مورد نظر را در درخواست خود اعلام کنید تا متخصصین ما در زمان ثبت شده برای انجام تعمیرات در محل حاضر شوند. بزرگ‌ترین افتخار ما در تیم نیو سرویس، مشتریان ارزشمند ما هستند. این تیم همواره در تلاش برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.