تعمیر پکیج

SERVICE

اگر پکیج شما دچار آسیب شده همین حالا با نیوسرویس تماس بگیرید. نیوسرویس بهترین تعمیرکار پکیج را به محل شما اعزام و پکیج شما را مثل روز اول تعمیر می‌کند. کافی است با ما تماس بگیرید.

Appliance Repair lg

تعمیر پکیج در تهران

SERVICE

برای تعمیر پکیج در محل خودتان همراه با ضمانت کیفیت همین حالا درخواست خود را در سایت ثبت کنید. به زودی با شما تماس می‌گیریم.

اعزام تعمیر پکیج

ویژگی های برتر مجموعه

متخصصان و ارائه ی دقت در خدمات

تمامی خدمات این مجموعه توسط متخصصانی صورت میگیرد که میانگین 10سال سابقه ی کار تخصصی در حوزه ی تعمیرات و نگهداری دارا میباشند

تخصص کافی و بروز بودن

تکنسین های این مجموعه هر ساله با گذراندن آزمون و دوره های عملی و تئوری،تخصص کافی برای تعمیر برند های روز دنیا را آموزش میبینند

گارانتی خدمات انجام شده

شرکت newserviceبا توجه به تخصصی بودن در حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی و تعهد داشتن نسبت به خدمات انجام شده،مسؤلیت تمامی خدمات ارائه شده را به مدت6ماه(180روز) به عهده میگیرد

گارانتی قطعات باکیفیت

برخلاف شرکت های دیگر که فقط واسطه میان مشتری و تکنسین ها میباشند و هیچگونه نظارتی در خصوص استفاده کردن از قطعات بی کیفیت ندارند،ما کیفیت قطعات را نیز تضمین خواهیم کرد.

هزینه های منصفانه و نظارت بر آن

شرکت نیوسرویس با داشتن نظارت بر هزینه های دریافتی و مستندات خدمات انجام شده توسط تکنسین و شفاف سازی حدودی قیمتی جلوگیری از پرداخت هزینه ی بیش از حد مشتری میکند

اولویت در تعمیر قطعات

با توجه به شرایط تحریم های موجود و شرایط اقتصادی کشور،اکثریت قطعات لوازم خانگی با کمبود و با قیمت بالا مواجه است و به دلیل کاهش هزینه ها الویت متخصصین این مجموعه با تعمیر قطعات دستگاه میباشد

اگر در خانه از پکیج دیواری استفاده می‌کنید و به دنبال رفع ایرادات آن یا سرویس پکیج برای بهبود عملکرد آن هستید، بهترین اقدام این است که این کار را به افراد متخصص و با سابقه بسپارید.

مهم‌ترین قدم برای تعمیرات پکیج را بشناسید

پکیج دیواری یکی از لوازم خانگی است که در صورت ایجاد اختلال در آن، مشکلات زیادی در خانه ایجاد می‌شود. به همین دلیل سرویس کردن پکیج پیش از ایجاد عیب جدی به صورت مستمر، یکی از مهم‌ترین اقداماتی که هر چند وقت یک بار باید انجام دهید. اما گاهی با وجود سرویس سالیانه نیز پکیج دچار مشکلاتی در عملکرد می‌شود. به همین دلیل باید برای تعمیر و رفع مشکل پکیج اقدام کنید.

مهم‌ترین اقدامات برای تعمیر پکیج شامل عیب یابی پکیج، آگاهی از برند و مدل پکیج، تهیه لوازم و قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج و رفع مشکل است. اما آیا دانش و مهارت کافی برای تعمیر لوازم خانگی را دارید؟ پیشنهاد ما به شما این است که ریسک نکنید و بدون تخصص دست به تعمیر پکیج نزنید تا هم سلامت خود را به خطر نیندازید و هم در طول فرایند تعمیر به اشتباه اختلال جدیدی در این وسیله ایجاد نکنید.

چرا پکیج کار نمی‌کند؟ بررسی مشکلات رایج پکیج دیواری

اولین قدمی که یک سرویسکار پکیج متخصص برای تعمیر برمی‌دارد، بررسی دلایل اختلال است. مشکلات و نواقص رایج در پکیج‌های دیواری ممکن است از موارد زیر باشند:

  • خرابی سنسورهای آب سرد و گرم پکیج
  • خرابی ترموستات پکیج
  • خرابی سنسور برق پکیج
  • اختلال در سنسور گاز و دود پکیج
  • خرابی قطعات پکیج
  • خاموش شدن پکیج در حین کار

خطرات سرویس پکیج به صورت غیراستاندارد

یکی از سوالات مهمی که افراد هنگام خرید یا تعمیر پکیج با آن مواجه هستند این است که آیا پکیج منفجر می‌شود؟ پاسخ این است که در صورت سرویس غیر استاندارد و عدم توجه به ایمنی سنسورهای گاز و فشار دستگاه، امکان انفجار پکیج وجود دارد.

بنابراین هرگز بدون مهارت قبلی دست به تعمیر پکیج نزنید و حتی برای سرویس پکیج نیز از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

تعمیر پکیج در تهران با نیوسرویس؛ آسودگی مشتری با تضمین خدمات

یکی از خدمات ارائه شده توسط نیوسرویس، تعمیر پکیج و سرویس این وسیله است. ما با ارائه مشاوره رایگان توسط متخصصان با سابقه، ابتدا درباره مشکل احتمالی با شما گفتگو می‌کنیم. تعمیرکاران ماهر پکیج در کوتاه‌ترین زمان به محل زندگی شما در تهران می‌رسند و با بررسی دقیق و تخصصی، اقدام به رفع و سرویس پکیج برندهای مختلف ایرانی و خارجی از پکیج اریستون تا بوتان و ایران رادیاتور خواهند کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.