آریستون یکی از محبوب‌ترین برندهای وسایل الکترونیکی در ایران و جهان است. پکیج‌های آریستون از جمله پراستفاده‌ترین پکیج‌ها در بین خانواده‌های ایرانی است. پکیج آریستون ممکن است به علل گوناگونی دچار ایراد شده و به خوبی فضا را گرم نکند. از طرف دیگر همه پکیج‌ها نیاز به سرویس‌های دوره‌ای دارند. نیوسرویس با بهره‌گیری از بهترین متخصصان امکان تعمیر کامل پکیج آریستون را فراهم کرده است.

پکیج آریستون؛ پکیجی از یک شرکت محبوب و معتبر

شرکت لوازم الکترونیکی آریستون در سال 1911 تاسیس شده است. پکیج‌ها و لوازم گرمایشی این برند قدیمی از اوایل حضور خود در بازار، همیشه مورد توجه بوده است. نوآوری‌، استفاده از بهترین قطعات و دقت در ساخت پکیج‌ها باعث شده که آریستون همیشه مورد اعتماد مردم باشد. حضور پکیج آریستون در بازار ایران هم با استقبال عالی مردم همراه بود و این پکیج خیلی زود توانست گرما بخش خانه‌های ایرانی باشد.

4 پکیج معروف برند آریستون در بازار ایران

اگر نیاز به تعمیر پکیج آریستون دارید، احتمالا پکیج شما در بین 4 پکیج زیر قرار دارد.

  • CLAS EVO
  • EGIS PLUS
  • MATIS 24 FF
  • GENUS EVO

این پکیج‌ها با متریال برند ساخته شده و تنها در متراژ و محل استفاده با یکدیگر متفاوت هستند.

رایج‌ترین ایردات پکیج آریستون؛ ایراد فقط مال پکیج شما نیست

پکیج‌های آریستون ایرادات رایجی دارند. بنابراین اگر پکیج آریستون شما دچار خرابی شده نباید نگران باشید. چراکه دیگر پکیج‌ها هم دچار مشکلاتی می‌شوند. در ادامه رایج‌ترین ایردات پکیج آریستون را معرفی و راه‌حل برطرف کردن ایردات را مطرح می‌کنیم. دقت داشته باشید که تعمیر پکیج یک کار تخصصی است که نیوسرویس با بهترین متخصصان تعمیر لوازم خانگی این خدمت را به شما ارائه می‌کند.

رایج‌ترین ایردات پکیج آریستون

روشن نشدن پکیج آریستون؛ پریز برق و شیر آب را چک کنید!

اولین و رایج‌ترین ایراد پکیج‌های آریستون روشن نشدن آن است. برای برطرف کردن این ایراد ابتدا پریز برق و سیم برق پکیج را چک کنید. گاهی اوقات پکیج سالم است اما سیم یا پریز وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

اگر همه چیز درست بود، از سلامتی شیر آب هم اطیمنان حاصل کنید. گاهی اوقات هم جرقه‌ن پکیج دچار مشکل شده است. در صورتی که همه چیز سالم بود اما پکیج روشن نمی‌شود باید به یک تعمیرکار حرفه‌ای تعمیر پکیج آریستون مراجعه کنید.

سر و صدای زیاد؛ نیاز به هواگیری

یکی از مشکلاتی که اکثرا پکیج‌ها دارند، سر و صدای زیاد هنگام کار است. آریستون هم چنین مشکلی را برای افراد درست می‌کند. تنها راه حل این مشکل هواگیری است. با هوا گیری دوره‌ای پکیج می‌توانید جلوی سر و صدای زیاد پکیج را بگیرید.

گرم نشدن آب؛ بدترین مشکلی که می‌تواند کار دست شما بدهد

گرم نشدن آب در ماه‌های سرد سال یکی از بدترین کابوس‌هایی است که پکیج آریستون می‌تواند برای شما ایجاد کند. البته به کمک یک متخصص این مشکل به سادگی قابل حل است. خرابی پمپ، برد و عمل نکردن درست جرقه‌زن از علل گرم نشدن آب پکیج است.

نمایندگی تعمیرات پکیج اریستون

مواظب رسوب گرفتن پکیج آریستون باشید

یکی از مشکلات رایج پکیج آریستون، رسوب گرفتن آن است. رسوب گرفتی پکیج، استهلاک دستگاه را افزایش داده و در عملکرد صحیح پکیج اختلال ایجاد می‌کند. با استفاده از سرویس دوره‌ای پکیج می‌تواند فرآیند رسوب زدایی پکیج آریستون را انجام دهید.

نیو سرویس نمایندگی تعمیرات پکیج اریستون!

اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون هستید، نمایندگی فعالی وجود ندارد. در حقیقت به دلیل تحریم‌ها و مسائل قانونی هیچ شرکتی در ایران نماینده رسمی برند آریستون نیست. نیوسرویس هم نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون نیست اما بهتر از هر کسی پکیج شما را تعمیر می‌کند. متخصصان نیوسرویس حداقل 10 سال سابقه کاری دارند و با حضور در محل شما می‌توانند پکیج شما را مثل روز اول تحویل دهند.