ایران رادیاتور یکی از قدیمی‌ترین و خوش‌نام‌ترین تولیدکنندگان انواع رادیاتور در ایران است. در بسیاری از منازل، دفاتر کاری، برج‌ها و ساختمان‌ها از پکیج‌های ساخته شده ایران رادیاتور استفاده می‌شود. پکیج‌های ایران رادیاتور در اثر استفاده و گذشت زمان دچار ایراداتی می‌شوند که نیاز به تعمیر دارد. متخصصان نیوسرویس خدمات کامل تعمیر پکیج ایران رادیاتور را در محل شما ارائه می‌کنند. در ادامه برخی از ایرادات رایج پکیج های ایران رادیاتور را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

ایران رادیاتور؛ شرکت خوش‌نام سازنده پکیج و سیستم‌های گرمایشی

شرکت ایران رادیاتور در سال 1358 تاسیس شده است. با سرمایه‌گذاری مناسب و استفاده از دانش روز دنیا، ایران رادیاتور از سال‌های نخست خود بهترین پکیج‌های گرمایشی را برای بازار ایران تهیه کرده است. متخصصان نیوسرویس سال‌هاست که در تعمیر پکیج ایران رادیاتور تجربه و تخصص دارند.

نیوسرویس نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور؟

نیوسرویس یک شرکت خصوصی تعمیر لوازم خانگی است. متخصصان نیوسرویس از بهترین تکنسین‌های ایران هستند. هر یک از تکنسین‌های ما بیش از 10 سال سابقه کاری دارند. شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر لوازم خانگی باعث شده که متخصصان نیوسرویس در بالاترین سطح از نظر دانش عملی و نظری باشند. برای تعمیر یا سرویس پکیج ایران رادیاتور خود می‌توانید روی کمک نیوسرویس حساب باز کنید.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

6 مدل پکیج ایران رادیاتور با کاربردهای مختلف

ایران رادیاتور در حال حاضر 6 پکیج کاربردی تولید و روانه بازار می‌کند. این پیکج‌ها از نظر مساحت مورد استفاده متفاوت هستند. این 6 مدل به ترتیب شامل موارد زیر هستند:

  1. مدل E
  2. مدل M
  3. مدل K
  4. مدل L
  5. مدل ocE
  6. مدل BM

پسوند FF در انتهای نام هر کدام از مدل‌ها به این معنی است که این پکیج از فن استفاده می‌کند. عبارت اختصاری CF هم به معنی پکیج بدون فن است.

ایرادات پکیج ایران رادیاتور

پکیج‌های ایران رادیاتور طبق تجربه ما، ایردات رایجی دارند. در ادامه چند مورد از این ایرادات را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

سر و صدای پکیج هنگام کار

اگر پکیج ایران رادیاتور شما حین کار، سر و صدای زیادی دارد نیاز به هواگیری پکیج است. در صورتی که نمی‌دانید چطور باید پکیج را هواگیری کنید کافی است با نیوسرویس تماس حاصل کنید تا مشکل سر و صدای پکیج برای همیشه حل شود.

حرارت زیاد آب گرم

گاهی اوقات پکیج آب ساختمان را بیش از حد گرم یا داغ می‌کند. دلیل اصلی چنین اتفاقی مربوط به بای پس و شیر سه‌طرفه است. این مورد حتما باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

عدم گرمایش پکیج ایران رادیاتور

اگر پکیج شما به اندازه کافی گرما تولید نمی‌کند، شیرسه‌شیره پکیج دچار مشکل شده است. شیرسه‌شیره یکی از اجزای اصلی هر پکیجی است و بنا به تجربه خرابی این شیر در پکیج‌های ایران رادیاتور بیشتر اتفاق می‌افتد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

ماندن دستگاه در حالت انتظار

اگر پکیج ایران رادیاتور در حالت انتظار باقی مانده است، احتمالا پرشر دود پکیج نیاز به بررسی، تعویض یا تعمیر دارد.

رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور

یکی از کارهایی که به سلامتی و عملکرد بهینه‌دستگاه کمک می‌کند، رسوب‌گیری دوره‌ای پکیج است. عدم رسوب‌گیری یکی از علل اصلی خرابی دستگاه است. چراکه با وجود رسوبات در دستگاه، پکیج انرژی بسیار بیشتری برای گرم کردن صرف می‌کند. استفاده از سرویس رسوب‌گیری نیوسرویس می‌تواند به سلامت پکیج ایران رادیاتور شما کمک زیادی بکند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را به نیوسرویس بسپارید

تعمیر پکیج کاری حرفه‌ای و تخصصی به شمار می‌آید. در ابتدا بایستی تمامی علل خرابی پکیج شناسایی و سپس برطرف شود. متخصصان نیوسرویس با سال‌های تجربه تعمیر پکیج می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام دهند. برای استفاده از خدمات نیوسرویس کافی است با شماره تلفن 02174985تماس حاصل کنید.