تعمیر ماشین ظرفشویی

SERVICE

ماشین ظرفشویی یکی از تجهیزات رایج آشپزخانه‌های امروزی است. تعمیرات ماشین ظرفشویی به دلیل حساسیت قطعات به کار رفته در دستگاه به مهارت بالایی نیاز دارد. اگر به دنبال تعمیر ماشین لباسشویی در منزل خود هستید، کافی است با نیو سرویس تماس حاصل کنید. متخصصان حرفه‌ای نیوسرویس مهارت بالایی در تعمیر ماشین لباسشویی دارند و در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت ماشین لباسشویی را عیب یابی و تعمیر می‌کنند.

Appliance Repair lg

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

SERVICE

اگر ماشین ظرفشویی شما نیاز به تعمیر دارد، همین حالا با نیوسرویس تماس بگیرید. تعمیر ماشین ظرفشویی با بهترین کیفیت و تضمین خدمات انجام می‌شود.

اعزام تعمیرکار ماشین ظرفشویی

ویژگی های برتر مجموعه

متخصصان و ارائه ی دقت در خدمات

تمامی خدمات این مجموعه توسط متخصصانی صورت میگیرد که میانگین 10سال سابقه ی کار تخصصی در حوزه ی تعمیرات و نگهداری دارا میباشند

تخصص کافی و بروز بودن

تکنسین های این مجموعه هر ساله با گذراندن آزمون و دوره های عملی و تئوری،تخصص کافی برای تعمیر برند های روز دنیا را آموزش میبینند

گارانتی خدمات انجام شده

شرکت newserviceبا توجه به تخصصی بودن در حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی و تعهد داشتن نسبت به خدمات انجام شده،مسؤلیت تمامی خدمات ارائه شده را به مدت6ماه(180روز) به عهده میگیرد

گارانتی قطعات باکیفیت

برخلاف شرکت های دیگر که فقط واسطه میان مشتری و تکنسین ها میباشند و هیچگونه نظارتی در خصوص استفاده کردن از قطعات بی کیفیت ندارند،ما کیفیت قطعات را نیز تضمین خواهیم کرد.

هزینه های منصفانه و نظارت بر آن

شرکت نیوسرویس با داشتن نظارت بر هزینه های دریافتی و مستندات خدمات انجام شده توسط تکنسین و شفاف سازی حدودی قیمتی جلوگیری از پرداخت هزینه ی بیش از حد مشتری میکند

اولویت در تعمیر قطعات

با توجه به شرایط تحریم های موجود و شرایط اقتصادی کشور،اکثریت قطعات لوازم خانگی با کمبود و با قیمت بالا مواجه است و به دلیل کاهش هزینه ها الویت متخصصین این مجموعه با تعمیر قطعات دستگاه میباشد

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نیستیم!

شرکت خدماتی نیو سرویس، نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی نیست. هیچ کدام از برندهای شناخته شده خارجی در بازار مانند ال جی، دوو و سامسونگ در ایران نمایندگی رسمی و تایید شده ندارند.  ما در نیو سرویس با تکیه بر مهارت و تخصص نیروهای زبده و تکنسین‌های حرفه‌ای در زمینه تعمیر لوازم خانگی اقدام به ارائه خدمات مختلف کرده‌ایم. تمامی خدمات نیو سرویس همراه با تضمین کیفیت خدمات ارائه می‌شوند.

چه زمانی به تعمیرات ماشین ظرفشویی نیاز داریم؟

ماشین ظرفشویی یکی از پرکاربرد‌ترین لوازم خانگی است که به دلیل کار با آب و مواد شوینده از سایر وسایل الکترونیکی زودتر خراب می‌شود. معمولا دلایل خرابی ماشین ظرفشویی در مدل‌های مختلف مشترک بوده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی
  • نشتی آب
  • باقی ماندن آب در ماشین ظرفشویی پس از شست و شو
  • استشمام بوی بد از داخل ماشین ظرفشویی
  • تمیز شسته نشدن ظرف‌ها
  • درست خشک نکردن ظرف‌ها
  • آبگیری ناقص
  • شنیدن صدای ناهنجار از داخل ماشین ظرفشویی موقع کار

نیو سرویس، خدمات تعمیر ظرفشویی چه برندهایی را  ارائه می‌کند؟

تکنسین‌های نیو سرویس قادر به تعمیر انواع ماشین ظرفشویی به خصوص برندهای شناخته شده هستند. حتی می‌توانید تعمیر ماشین ظرفشویی‌های قدیمی خود را با آسودگی خیال به متخصصین نیو سرویس سپرده و از کیفیت کار آن‌ها مطمئن باشید. تکنسین‌های نیو سرویس در سریع‌ترین زمان ممکن قادر به تعمیر ماشین‌ ظرفشویی برندهای شناخته شده‌ای مانند ال جی، سامسونگ و دوو هستند و تعمیرات ماشین ظرفشویی را با بالاترین کیفیت برای شما انجام خواهند داد.

چرا باید تعمیر لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی را به نیو سرویس بسپاریم؟

تیم نیو سرویس از متخصصین مجرب و قابل اعتمادی تشکیل شده که متعهد شده‌اند فعالیت خودرا با بالاترین کیفیت ارائه دهند. تمام فعالیت تکنسین‌های نیو سرویس تحت نظارت انجام شده و برای کیفیت بالای خدمات به مشتری تضمین داده می‌شود. به همین دلیل در صورت نارضایتی مشتری یا نیاز به تعمیر مجدد تا شش ماه (180 روز) نیو سرویس بدون اخذ هزینه مجددا دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل با تضمین کیفیت در نیو سرویس

برای تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل کافی است سفارش و زمان مورد نظر خود را در نیو سرویس ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در محل حاضر شده و با استفاده از دانش و توانایی خود در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل ماشین ظرفشویی شما را بر طرف خواهند کرد. برای ثبت سفارش روی دکمه ثبت درخواست بالای صفحه کلیک کرده یا با شماره 02177442720 تماس بگیرید.