برند LG به عنوان یک برند معتبر کره‌ای، سال‌ها است که در آشپزخانه ایرانیان حضور دارد. ماشین ظرفشویی ال جی یکی از محصولات جدید این شرکت است که به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی به روز در کنار قیمت مناسب توانسته محبوبیت زیادی در بازار ایران پیدا کند. با اینکه محصولات این شرکت کره‌ای معمولاً دارای کیفیت و دوام بالایی هستند اما به دلایل مختلفی ممکن است ماشین ظرفشویی LG با مشکلاتی رو به رو شود. از آنجایی که تعمیر این دستگاه‌ها به دانش تخصصی و به روز نیاز دارد، باید برای تعمیر آن‌ها به مراکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مراجعه کنید. نیوسرویس با کادر با سابقه و آموزش دیده بهترین مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی است که خدمات خود را با قیمت مناسب و در اسرع وقت در اختیار همشهریان عزیز تهرانی قرار می‌دهد. در ادامه بیشتر با مشکلات رایج لوازم آشپزخانه LG و مزایای استفاده از خدمات NewServic آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

دلایل اصلی خرابی ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی به دلایل مختلفی ممکن است خراب شود. معمولاً استفاده نادرست یا وارد کردن فشار زیاد به دستگاه باعث اختلال در عملکرد ماشین ظرفشویی می‌شود. تشخیص قطعی علت خرابی ماشین ظرفشویی پس از بررسی دستگاه اتفاق می‌افتد. متخصصان نیو سرویس با بررسی کامل دستگاه و بخش‌های مختلف علت خرابی ماشین ظرفشویی ال جی را تشخیص داده و در سریع‌ترین زمان ممکن ماشین ظرفشویی شما را تعمیر می‌کنند. در اینجا به مهم‌ترین مواردی که باعث خرابی ماشین ظرفشویی LG می‌شوند اشاره می‌کنیم:

  • استفاده نادرست از ماشین ظرفشویی
  • وارد شدن ضربه به دستگاه در هنگام جابه جایی
  • نصب غیر استاندارد
  • نوسانات برق و شوک‌های الکتریکی

رایج‌ترین نشانه‌های خراب شدن ماشین ظرفشویی LG

نشانه‌هایی وجود دارد که خبر از خراب شدن ماشین ظرفشویی ال جی می‌دهند. زمانی که با این نشانه‌ها رو به رو می‌شوید به احتمال زیاد باید به فکر تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی خود باشید. اگر به موقع متوجه این نشانه‌ها شوید و برای حل آن‌ها اقدام کنید، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی LG نیز به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرد. طبق تجربه، در اکثر موارد، یکی از نشانه‌های زیر در ماشین ظرفشویی ال جی دیده می‌شود:

  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی ال جی
  • تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی
  • وجود سر وصدای غیر طبیعی در هنگام شستشو ظرف‌ها
  • وجود نشتی در ماشین ظرفشویی ال جی
  • تمیز نشدن ظرف‌ها بعد از آبکشی
  • چراغ‌های هشدار دهنده دستگاه خاموش نمی‌شوند

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی

عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

زمانی که نشانه‌های بالا را در دستگاه خود مشاهده کردید احتمالاً یکی از قطعات دستگاه دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد. در اکثر موارد در هنگام عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، شاهد خرابی قطعات مشخصی هستیم. در واقع خراب شدن این قطعات دلیل اصلی بروز مشکل در ماشین‌های ظرفشویی ال جی هستند. در اینجا به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • مسدود شدن بازوی آب پاش ظرفشویی ال جی
  • مسدود شدن فیلتر ظرفشویی LG
  • انسداد شلنگ تخلیه
  • ایراد پمپ‌های ماشین ظرفشویی
  • خراب شدن بازوی آب پاش
  • خراب شدن موتور ماشین ظرفشویی ال جی
  • خراب شدن برد الکترونیکی

چه زمانی باید به تعمیرکار ماشین ظرفشویی ال جی مراجعه کنیم؟

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد. بنابراین اگر هر کدام از مشکلات و معایب بالا را در دستگاه خود مشاهده کردید، بهترین راه کار ثبت درخواست تعمیر در سایت نیوسرویس است. در بسیاری از موارد مانند مسدود شدن آب پاش، فلیتر یا شلنگ تخلیه، فرآیند تعمیر دستگاه با هزینه کم و به سرعت انجام می‌شود. اما اگر به این نشانه‌ها توجه نکنید و همچنان به استفاه از دستگاه ادامه دهید، ممکن است با مشکلات بزرگتری مانند بروز مشکل در موتور ماشین ظرفشویی LG رو به رو شوید.

اگر دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیر ماشین‌های ظرفشویی برند ال جی را ندارید، به هیچ عنوان برای تعمیر آن تلاش نکنید. همچنین سپردن دستگاه خود به دست تعمیرکاران غیر حرفه‌ای نیز می‌تواند هزینه‌های سنگینی به همراه داشته باشد. بنابراین اگر قصد تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را دارید، همین حالا درخواست تعمیر خود را در سایت نیوسرویس ثبت کنید تا از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید.

فرآیند تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی چگونه است؟

بعد از اینکه درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را در سایت نیوسرویس ثبت کردید، فرآیند تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی به سرعت آغاز می‌شود. در ابتدا، همکاران ما با شما برای انجام هماهنگی‌های اولیه و حضور در محل تماس حاصل می‌کنند. کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه نیوسرویس براساس آموزش‌های به روز ابتدا فرآیند عیب یابی را انجام می‌دهند. بعداز تکمیل فرآیند عیب یابی ماشین ظرفشویی، فرآیند تعمیر و رفع ایران دستگاه شروع می‌شود. در این مرحله اولویت ما تعمیر قطعات است تا از تعویض غیر ضروری قطعات فابریک جلوگیری شود و هزینه‌های تعمیر نیز کاهش پیدا کند. بعد از تکمیل فرآیند تعمیر، تضمین 6 ماهه بابت خدمات حرفه‌ای ارائه می‌شود. تمامی این مراحل در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در محل در تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در محل یکی از خدمات ویژه نیوسرویس است. با توجه به هزینه جابه جایی ماشین ظرفشویی، شلوغی شهرها و خطر وارد شدن ضربات در هنگام جا به جایی، استفاده از خدمت تعمیر در محل نیوسرویس گزینه بسیار مقرون به صرفه و هوشمندانه‌ای به حساب می‌آید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تماس 02174985 تماس حاصل کنید.

خدمات سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در نیوسرویس

نیوسرویس به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی با کادر مجرب و حرفه‌ای، انواع خدمات سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را به همشهریان عزیز ارائه می‌کند. اگر به دنبال خدمات تخصصی، مقرون به صرفه، با کیفیت، با سرعت و به همراه تضمین خدمات 6 ماهه هستید، نیوسرویس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. تکنسین‌های حرفه‌ای ما در موارد زیر می‌توانند به شما کمک کنند:

  • عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی
  • راه اندازی و تست اولیه دستگاه
  • انجام سرویس‌های دوره‌ای ماشین ظرفشویی ال جی
  • تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی
  • تعویض قطعات ماشین ظرفشویی ال جی
  • ارائه خدمات پس از فروش بعد از اتمام گارانتی شرکتی

ارائه خدماتی مشابه نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در مرکز تخصصی نیوسرویس

بسیاری از لوازم خانگی ال جی در ایران بدون گارانتی عرضه می‌شوند. ماشین ظرفشویی ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در شرایطی که دستگاه شما گارانتی معتبری ندارد، مرکز تخصصی نیوسرویس می‌تواند یک گزینه جایگزین مناسب برای ارائه خدماتی مشابه نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی باشد.

از طرفی گارانتی‌ها دارای محدودیت زمانی هستند و بعد از مدتی منقضی می‌شوند. علاو بر این به دلایل مختلفی ممکن است نمایندگی به تعهدات خود عمل نکند. در این صورت باز هم نیوسرویس بهترین گزینه جایگزین خواهد بود. تکنسین‌های نیوسرویس حداقل 10 سال سابقه تعمیر تخصصی لوازم خانگی دارند و جدیدترین دوره‌های آموزشی را طی کرده‌اند. به همین دلیل می‌توانند با کیفیتی بالاتر از نمایندگی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را در اختیار شما قرار دهند اگر به دنبال یک مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران هستید، همین حالا می‌توانید با ثبت درخواست یا تماس با مشاورین نیوسرویس، از خدمات منحصر به فرد ما بهره مند شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به بهترین مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی در تهران بسپارید

با توجه به مزایای فوق العاده مانند تکنسین‌های با سابقه، قیمت مناسب، سرعت بالا در ارائه خدمات، تضمین خدمات حرفه‌ای تا 6 ماه و در دسترس بودن همیشگی، مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی نیوسرویس بهترین انتخاب شما خواهد بود. برای بهره مندی از این مزایای عالی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کافی است تا همین حالا سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به درخواست‌های شما پاسخ می‌دهند.