ماشين ظرفشویی دوو از محبوب‌ترین کالاهای آشپزخانه است. ماشین ظرفشویی دوو به دلایل مختلفی نیاز به  تعمیر و راه‌اندازی مجدد دارد. با توجه به قطعات گران قیمت و فناوری پیشرفته استفاده شده در ماشین ظرفشویی دوو بایستی برای تعمیرات به بهترین متخصصان و تکنسین‌ها مراجعه کرد. مجموعه نیو سرویس با تکیه بر دانش، مهارت و سابقه حرفه‌ای جمعی از بزرگترین و بهترین تکنسین‌های ایران، خدمات کامل تعمیر ماشین ظرفشویی دوو را به شما ارائه می‌کند. برای استفاده از خدمات نیو سرویس می‌توانید درخواست خود را در سایت ثبت کنید یا با شماره تلفن نیو سرویس تماس حاصل کنید.

ماشين ظرفشویی دوو از محبوب‌ترین کالاهای آشپزخانه است. ماشین ظرفشویی دوو به دلایل مختلفی نیاز به  تعمیر و راه‌اندازی مجدد دارد. با توجه به قطعات گران قیمت و فناوری پیشرفته استفاده شده در ماشین ظرفشویی دوو بایستی برای تعمیرات به بهترین متخصصان و تکنسین‌ها مراجعه کرد.

مجموعه نیو سرویس با تکیه بر دانش، مهارت و سابقه حرفه‌ای جمعی از بزرگترین و بهترین تکنسین‌های ایران، خدمات کامل تعمیر ماشین ظرفشویی دوو را به شما ارائه می‌کند. برای استفاده از خدمات نیو سرویس می‌توانید درخواست خود را در سایت ثبت کنید یا با شماره تلفن نیو سرویس تماس حاصل کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

این مشکل فقط برای شما نیست؛ رایج‌ترین مشکلات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

اگر نگران خرابی ماشین ظرفشویی خود هستید، به شما اطمینان می‌دهیم تنها نیستید. بسیاری از خرابی‌های ماشین ظرفشویی دوو برای سایرین هم اتفاق افتاده است. در ادامه لیستی از رایج‌ترین خرابی‌های ماشین ظرفشویی دوو را بررسی می‌کنیم. در صورت خرابی هر کدام از این موارد کافی است گوشی را برداشته و با نیوسرویس تماس بگیرید. تکنسین تعمیر لوازم خانگی ما در محل حاضر شده و مشکل را در مدت زمانی کوتاه برطرف می‌کند.

·       ماشین ظرفشویی دوو روشن نمی‌شود

یکی از اولین مشکلات مربوط به ماشین ظرفشویی، روشن نشدن دستگاه است. این مشکل در اکثر مواقع به سادگی قابل حل است. چک کردن سیستم برق رسانی و برد برق از اولین اقداماتی است باید برای رفع این مشکل انجام شود.

·       تمیز نشستن ظرف‌ها؛ مشکل اساسی ماشین ظرفشویی‌های دوو

برخی اوقات ظرف‌های داخل دستگاه به خوبی شسته نمی‌شوند. این مشکل گریبانگیر بسیاری از ماشین ظرفشویی‌های دوو است. دریچه‌های ورودی آب، شیر برقی دستگاه، شلنگ، میزان آب ورودی به دستگاه و قسمت تخلیه بایستی به صورت تخصصی بررسی شده تا ایراد مشخص شود.

·       ماشین ظرفشویی دوو من حین کار خاموش شد!

اصلا نترسید. این مساله هم در ماشین ظرفشویی‌های دوو بعضاً دیده شده است. اگر کابل برق و برق رسانی به دستگاه درست انجام شود، احتمالاً مشکل از برد الکترونیکی است که باید توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در تهران

·       وقتی ماشین ظرفشویی آب می‌دهد

یکی از مشکلات مربوط به ماشین ظرفشویی، خیس شدن کف آشپزخانه است. نشت آب از ماشین ظرفشویی به دلایل مختلفی مثل ترک خوردگی، خرابی واشر، خرابی سوئیچ شناور و سوراخ بودن شلنگ تخلیه اتفاق بیفتد. بررسی دقیق علت و رفع مشکل نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد.

·       سر و صدای ماشین ظرفشویی دوو

خرابی موتور، معیوب بودن آب‌پاش و بلبرینگ‌ها از جمله علل سر و صدای دستگاه است. اگر این مشکل برای شما رخ داده است، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با نیوسرویس تماس بگیرید. با توجه به پیچیدگی‌های فنی رفع این مشکل باید توسط تکنسین انجام شود.

·       دیگر ایراداتی که ممکن است در ماشین ظرفشویی دوو اتفاق بیفتد

آنچه که تا اینجا بررسی کردیم، تنها بخشی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی دوو است. مشکلاتی مثل کار نکردن ماشین ظرفشویی، ایراد در قفل درب، اختلال در عملکرد دستگاه و مشکل برنامه شستشو از دیگر مسائل مرتبط با ماشین ظرفشویی دوو است. هر کدام از این ایردات بایستی به صورت کامل بررسی و رفع شود.

نیوسرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو نیست!

اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در تهران هستید، باید یک نکته مهم را به شما اعلام کنیم. به دلیل تحریم‌های بین المللی و قوانین موجود شرکت دوو هیچ نمایندگی رسمی تعمیراتی در ایران ندارد. ما هم نمایندگی تعمیرات دوو نیستیم اما به پشتوانه سال‌ها تجربه و تخصص و البته تعهد بالا نسبت به مشتریان بهترین خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو را در محل شما ارائه می‌کنیم.

تعمیرات ماشن ظرفشویی دوو در محل شما با ضمانت

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی دوو چقدر است؟

بسته به جنس خرابی دستگاه و قیمت قطعات استفاده‌شده حین تعمیر هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی دوو متغیر خواهد بود. به همین دلیل و با توجه به نوسانات بازار امکان اعلام قیمت دقیق وجود ندارد. پس از حضور کارشناس در محل شما و بررسی دستگاه، قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی دوو به شما اعلام خواهد شد. تمامی تعرفه‌های نیوسرویس رسمی است و شما هیچ اضافه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی دوو همین حالا با ما تماس بگیرید!

برای تعمیر ماشین ظرفشویی دوو کافی است همین حالا گوشی را برداشته و با شماره تلفن 02174985 تماس حاصل کنید. همکاران ما به سرعت ساعت حضور متخصص را با شما هماهنگ کرده و در موعد مقرر تکنسین در محل شما حاضر شده و دستگاه را به صورت کامل تعمیر می‌کند. برای شروع کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید. با نیوسرویس، ماشین ظرفشویی دوو خود را مثل روز اول تحویل بگیرید.