شستن ظرف‌های مهمانی یکی از طاقت فرساترین کارهای مهمانی و دورهمی‌ها است. با آمدن ماشین ظرفشویی به خانه‌ها، کار ظرف شستن به یک کار آسان و لذتبخش تبدیل شده است. ظرفشویی مجیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شست و شوی ظرف‌ها است. این ظرفشویی با طراحی زیبا و منحصربه‌فردی که دارد، جلوه ویژه‌ای به خانه و آشپزخانه شما می‌دهد. این ظرفشویی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. با این حال ظرفشویی مجیک نیز مانند کلیه لوازم برقی آشپزخانه ممکن است دچار خرابی شود و شما برای تعمیر آن نیاز به کمک یک متخضض تعمیرات لوازم خانگی داشته باشید. تیم نیوسرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر لوازم برقی مجیک همراه شما هستند.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی مجیک

اگر ماشین ظرفشویی مجیک شما دچار مشکل شده است، احتمالاً تجربه یکی از موارد زیر را داشته‌اید. این موارد پرتکرارترین مشکلات ماشین ظرفشویی مجیک هستند که تعمیرکاران حرفه‌ای ما در تعمیر ماشین ظرفشویی با آن‌ها رو به رو می‌شوند. به همین دلیل کاملاً به روش عیب یابی و برطرف کردن ایراد آن‌ها مسلط هستند.

  • مشکلات روشن و خاموش شدن دستگاه
  • انتخاب نشدن برنامه ها یا تنظیمات
  • آبگیری نکردن ظرفشویی یا آبگیری بیش از حد
  • تخلیه نکردن آب‌های کثیف
  • مسدود شدن، نچرخیدن و یا معیوب شدن بازوهای آبپاش
  • گرم نشدن آب
  • بهم خوردن تنظیمات سختی آب و سایر تنظیمات

تعمیر ظرفشویی مجیک

دلایل اصلی خراب شدن ماشین ظرفشویی مجیک

اغلب به دلیل استفاده نادرست از ماشین ظرفشویی یا فشار زیادی که به دستگاه وارد می‌شود ماشین‌های ظرفشویی دچار اختلال می‌شوند. کارشناسان نیوسرویس با حضور در محل و عیب یابی سریع در کمترین زمان مشکل شما را حل می‌کنند. مهمترین علت‌ خرابی ماشین ظرفشویی مجیک به شرح زیر هستند.

  • استفاده نادرست از ماشین ظرفشویی
  • وارد شدن ضربه به دستگاه در هنگام جابه جایی
  • نصب غیر استاندارد
  • نوسانات برق و شوک‌های الکتریکی

تعمیر ظرفشویی مجیک در تهران

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک چقدر است؟

بسته به نوع خرابی دستگاه و قیمت قطعات استفاده‌شده حین تعمیر هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک متغیر خواهد بود. با توجه به نوسانات بازار امکان اعلام قیمت دقیق وجود ندارد. پس از حضور کارشناس در محل شما و بررسی دستگاه، قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک به شما اعلام خواهد شد. تمامی تعرفه‌های نیوسرویس رسمی است و شما هیچ اضافه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک را به متخصصین نیوسرویس بسپارید

نیوسرویس نمایندگی رسمی برند مجیک نیست. اما با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی بهترین انتخاب برای شما برای تعمیر لوازم برقی مجیک است. این تیم حرفه‌ای با ارائه ضمانت 6 ماهه خدمات به مشتریان، خیال شما را برای همیشه از تعمیر لوازم برقی و ظرفشویی مجیک راحت می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک تهران؛ تعمیر تخصصی در زمان کوتاه با ضمانت

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک با توجه به حساسیت قطعات، یکی از تعمیرات تخصصی لوازم برقی به حساب می‌آید. بنابراین تعمیر این وسیله را به دست افراد قابل اعتماد بسپارید و در این مسیر ریسک نکنید.

ما در نیوسرویس در کوتاه‌ترین زمان پس از تماس شما، بهترین خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک را به شما در شهر تهران ارائه خواهیم کرد. برای ثبت درخواست و مشاوره رایگان همین حالا با شماره 02177442720 با ما تماس بگیرید.