این روزها ماشین ظرفشویی به یکی از اصلی‌‌ترین لوازم برقی‌های خانه تبدیل شده است. ماشین ظرفشویی زیمنس یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار است که در سال‌های اخیر توانسته توجه اکثر خریداران را به سمت خود جلب کند. برند زیمنس یک برند آلمانی است که با طراحی منحصر به فرد و عملکرد فوق‌العاده خود در تولید انواع لوازم برقی به موفقیت چشمگیری در این حوزه دست یافته است.

ماشین ظرفشویی زیمنس نیز مانند لوازم برقی‌های دیگر دچار خرابی یا مشکل شود. اگر ظرف شویی زیمنس شما نیاز به تعمیر داشت نگران نباشید. برای تعمیرات لوازم خانگی برقی و گران قیمت بهترین کار تماس با یک تیم حرفه‌ای و کاربلد است. نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در این زمینه برای تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس همراه شما خواهد بود.

نیو سرویس جایگزینی مطمئن در نبود نمایندگی زیمنس در ایران

افراد به طور معمول بعد از مشاهده خرابی در ماشین ظرفشویی یا لوازم برقی زیمنس به دنبال راه‌هایی برای برقراری ارتباط با نمایندگان این برند برای تعمیرات آن هستند. اما این برند آلمانی محبوب در میان ایرانیان، هیچگونه نمایندگی رسمی در ایران ندارد. هر چند در سرتاسر کشور تعمیرات بسیاری با نام نمایندگی زیمنس وجود دارند اما هیچ یک از آن‌ها نمایندگی رسمی این برند نیستند.

بنابراین بهترین راه حل برای تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس تماس با یک تیم حرفه‌ای کاربلد است. نیوسرویس نماینده تعمیر لوازم خانگی بوش نیست. اما متخصصان ما با کسب تجربه در تعمیر انواع لوازم خانگی به صورت تخصصی، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس به شما ارائه دهند.

تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی زیمنس

معمولا ماشین ظرفشویی زیمنس به دلیل استفاده بیش از حد یا اتصال سیم‌های برق دچار خرابی و مشکل می‌شود. با این حال مشکلات زیر از جمله موارد رایجی هستند که تعمیرکاران ما هنگام مراجعه به محل برای تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس با آن مواجه می‌شوند.

  • ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد.
  • ماشین ظرفشویی چراغهایش چشمک می زند.
  • ماشین ظرفشویی دربش کامل چفت نمیشود.
  • ماشین ظرفشویی صدای غیر معمول می دهد.
  • ماشین ظرفشویی آب را تلخیه نمیکند.
  • ظرفشویی شروع به کار نمی کند.
  • ماشین ظرفشویی زیمنس ظروف را تمیز نمی کند.
  • ظروف داخل دستگاه خشک نمی شود.
  • دکمه های دستگاه کار نمی کند.

در صورت مشاهده هر یک از موارد بالا سریعا با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان تیم نیو سرویس برای حل مشکل به محل موردنظر مراجعه کنند.

چرا نیو سرویس را برای تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس انتخاب کنیم؟

نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی انتخابی بی‌نظیر برای تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس است. کلیه تعمیرات لوازم برقی در نیو سرویس با 6 ماه ضمانت برای شما ارائه می‌شود. با کمک تیم نیو سرویس دیگر نیازی به جا به جایی ماشین ظرفشویی نخواهید داشت و تکنسین‌های نیو سرویس در محل حاظر می‌شوند و تعمیرات ماشین ظرفشویی شما را در کمترین زمان انجام می‌دهند. هزینه تعمیرات در تیم نیو سرویس کاملا مطابق با خدمات ارائه شده دریافت می‌شود و هیچگونه هزینه اضافی برای خدمات از شما دریافت نمی‌شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در تهران با ضمانت 6 ماهه

اگر به دنبال مقرون به صرفه‌ترین، با کیفیت‌ترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در تهران هستید، نیوسرویس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. متخصصان ما با 10 سال سابقه در تعمیر انواع ماشین ظرفشویی در اسرع وقت خدمات تعمیر لوازم خانگی را در محل مورد نظر شما ارائه می‌کنند.

نیوسرویس باتکیه بر تجربه و دانش تکنسین‌های حرفه‌ای خود، کیفیت تمام خدمات حرفه‌ای ارائه شده تا 6 ماه تضمین می‌کند. برای دریافت خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در تهران، کافی است تا درخواست خود را ثبت کنید. اگر نیاز به راهنمایی‌هایی بیشتری دارید با ما تماس بگیرید. مشاوران حرفه‌ای ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.