پکیج یکی از لوازم خانگی‌‌های مهم است که خرابی آن می‌تواند مشکلات زیادی به همراه داشته باشد. پکیج‌های  قدیمی که اکثرا در خانه‌های ویلایی و خانه باغ‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود کیفیت بسیار خوبی دارند. به دلیل کیفیت بالای اجناس قدیمی و قیمت بسیار بالای پکیج‌های طرح جدید، اکثر افرادی که از پکیج‌های قدیمی استفاده می‌کنند هنگام بروز نقص و مشکلات به دنبال تعمیر پکیج قدیمی خود هستند.

تعمیر پکیج نیازمند دانش و تجربه بسیار است. کوچکترین اشتباه هنگام تعمیر پکیج قدیمی می‌تواند باعث بروز حوادث جبران ناپذیر شود. تیم نیو سرویس با داشتن 10 سال تجربه در زمینه انواع پکیج‌های قدیمی و مدرن پس از تماس و ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی همراه شما خواهند بود.

تعمیر کلیه پکیج‌های قدیمی در نیو سرویس

شرکت نیو سرویس با داشتن حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها و تعمیرکاران در زمینه تعمیر پکیج‌ قدیمی آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر انواع پکیج‌ها هستند. انواع پکیج‌های قدیمی که تعمیر آن را می‌توانید به تیم نیو سرویس بسپارید شامل برندهای زیر هستند:

  • پکیج بوتان
  • پکیج ایران رادیاتور
  • پکیج آریستون قدیمی
  • پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج قدیمی در تهران

معرفی متداول‌ترین مشکلات رایج پکیج‌های قدیمی

سرویسکاران نیوسرویس، در هنگام عیب یابی و تعمیر پکیج‌های قدیمی به مشکلات رایجی برخورد کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. با دانستن مواردی که در ادامه گفته خواهد شد، می‌توانید قبل از جدی شدن مشکلات آن‌ها را برطرف کنید.

  • خرابی مخزن انبساط پکیج
  • روشن نشدن شعله پکیج بوتان
  • بالا یا پایین آمدن بیش از حد فشار پکیج
  • سرد و گرم شدن خود به خود پکیج بوتان
  • زرد شدن شعله پکیج

برای کدام یک از مشکلات پکیج قدیمی با تعمیرکار تماس بگیریم؟

تعمیر پکیج قدیمی نیاز به دانش تخصصی ویژه‌ای دارد. در صورت مشاهده هرگونه خرابی و نقص در قطعات پکیج، تغییر رنگ در شعله، مشکل در اتصال گاز و بالا و پایین آمدن بیش از حد فشار گاز پکیج در اولین فرصت با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید. اتصالات گاز و خرابی شعله‌های پکیج می‌تواند باعث انفجار و آتش سوزی شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرابی پکیج به هیچ‌عنوان خودتان دست به کار نشوید و سریعا با نیروی متخصص در این زمینه تماس بگیرید.

رسوب گیری پکیج‌های قدیمی

پکیج‌های قدیمی به دلیل استفاده بسیار پس از مدتی رسوب می‌گیرند و عملکرد آن‌ها دچار اختلال می‌شود. بنابراین یکی از کارهایی که به سلامتی و عملکرد بهینه‌دستگاه کمک می‌کند، رسوب‌گیری دوره‌ای پکیج است.

عدم رسوب‌گیری یکی از علت‌های اصلی خرابی پکیج‌های قدیمی است. چراکه با وجود رسوبات در دستگاه، پکیج انرژی بسیار بیشتری برای گرم کردن صرف می‌کند. استفاده از سرویس رسوب‌گیری نیوسرویس می‌تواند به سلامت پکیج ایران رادیاتور شما کمک زیادی بکند. کارشناسان تیم نیوسرویس در محل حاظر می‌شوند و تعمیرات پکیج قدیمی را در محل برای شما انجام می‌دهند.

تعمیر پکیج با ضمانت

چرا برای تعمیر پکیج قدیمی نیو سرویس را انتخاب کنیم

نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع پکیج‌های قدیمی بهترین انتخاب برای شما است. کلیه خدمات نیو سرویس با ارائه ضمانت 6 ماهه در محل انجام می‌شوند. قطعات استفاده شده در تعمیر پکیج‌های قدیمی همگی قطعات اصلی بوده و از هیچگونه قطعه تقلبی در تعمیرات استفاده نمی‌شود.

تعمیر پکیج قدیمی در تهران با ضمانت 6 ماهه

تعمیر پکیج خصوصا پکیج‌های قدیمی کاری حرفه‌ای و تخصصی به شمار می‌آید. در ابتدا بایستی علت خرابی پکیج شناسایی و سپس برطرف شود. متخصصان نیوسرویس با سال‌های تجربه تعمیر پکیج می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام دهند. برای استفاده از خدمات نیوسرویس کافی است با شماره تلفن 02174985  تماس حاصل کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان در محل حاضر می‌شوند و تعمیرات پکیج قدیمی شما را انجام می‌دهند.