برند ال جی یکی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای لوازم برقی در ایران است. ال جی، کمپانی بزرگ کره‌ای است که محصولات آن در میان خانواده‌های ایرانی محبوبیت بسیاری را کسب کرده است. جاروبرقی ال جی یکی از مهم‌ترین و پر فروش‌‌ترین محصولات کمپانی ال جی است که با توجه به کیفیت و طراحی بی‌نظیری که دارد به جایگاه ویژه‌ای در مقایسه با دیگر برندها دست یافته است.

جاروبرقی ال جی نیز ممکن است مانند همه وسیله‌های برقی دچار خرابی یا مشکل شود. با توجه به هزینه و قیمت بالای قطعات این جاروبرقی پیشنهاد می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه خرابی سریعا با متخصصین کاربلد تماس گرفته و مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید. متخصصین و تکنسین‌های حرفه‌ای نیو سرویس با تسلط بر دانش روز وسایل الکترونیکی ال جی و داشتن سابقه طولانی در زمینه تعمیر لوازم خانگی برای حل این مشکلات در کنار شما خواهند بود.

نیو سرویس بهترین جایگزین نمایندگی ال جی در نبود نمایندگی رسمی ال جی در ایران

در حال حاضر با توجه به تحریم‌های موجود نه تنها ال جی بلکه برندهایی مانند سامسونگ و دوو نیز در ایران نمایندگی رسمی ندارند. بنابراین برای تعمیر لوازم برقی ال جی بهتر است از کارشناسان و متخصصین حرفه‌ای و کاربلد کمک بگیرید. نیو سرویس نماینده رسمی تعمیر لوازم خانگی ال جی نیست اما با تجربه و تخصصی که تیم این شرکت در اختیار دارد کلیه لوازم برقی ال جی را با 6 ماه ضمانت برای شما تعمیر می‌کند.

تیم فنی و متخصص نیو سرویس با تکیه بر دانش، مهارت و توانایی خود، برای ارائه انواع خدمات مانند تعمیر جاروبرقی ال جی و برندهای مختلف آمادگی خود را اعلام می‌نماید. می‌توانید مشکلات جاروبرقی ال جی خود را به متخصصین ما بسپارید و آن را مانند روز اول از ما تحویل بگیرید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی

دلیل خرابی جاروبرقی ال جی چیست؟

خرابی و روشن نشدن جاروبرقی‌های ال جی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مشکل پریز برق، قطعی در سیم رابط جاروبرقی، اختلال در سیم جمع کن، وجود اتصالی در کلید قطع و وصل، خرابی برد الکترونیکی و مشکل در موتور جاروبرقی از جمله دلایل خرابی و روشن نشدن جاروبرقی‌های ال جی هستند. به‌طور منظم کیسه جاروبرقی را تعویض و خالی کنید. لوله‌های جاروبرقی را چک کنید تا گرفتگی در آن وجود نداشته باشد. اگر با این حال باز هم مکش جاروبرقی دچار مشکل شد و یا موتور آن روشن نشد سریعا برای رفع مشکل و تعمیر جاروبرقی ال جی خود با متخصصین نیو سرویس تماس بگیرید. تکنسین‌های نیو سرویس بلافاصله در محل حاضر شده و مشکل جاروبرقی شما را برطرف می‌کنند.

چرا استفاده از خدمات نیو سرویس برای تعمیر جاروبرقی ال جی بهترین گزینه است؟

متخصصین نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی، جاروبرقی، یخچال، کولرگازی و ماشین لباسشویی یکی از مجرب‌ترین و حرفه‌ای ترین تیم تعمیر لوازم خانگی در تهران هستند. با کمک تیم نیو سرویس دیگر نیازی به جا به جایی لوازم برقی از خانه به محل تعمیر لوازم برقی نخواهید داشت. متخصصین ما در محل حاضر شده و در کمترین زمان ممکن، لوازم خانگی شما را تعمیر می‌کنند. این شرکت در نبود نمایندگی ال جی در ایران با ارائه گارانتی 6 ماهه تعمیر لوازم برقی نیاز و نگرانی مشتری را برای همیشه برطرف می‌کند. هدف اصلی تیم نیو سرویس کسب رضایت مشتریان عزیز است.

تعمیر جاروبرقی ال جی در منزل

چگونه با کارشناسان و متخصصین نیو سرویس برای تعمیر جاروبرقی و لوازم برقی خود در ارتباط باشیم؟

برای دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی ال جی خود در نیو سرویس مراحل ساده‌ای را پیش‌رو دارید. برای تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران از طریق دکمه ثبت درخواست یا شماره‌گیری  02174985 برای ثبت سفارش اقدام کنید. زمان و تاریخ مورد نظر را در درخواست خود اعلام کنید تا متخصصین ما در زمان ثبت شده برای انجام تعمیرات در محل حاضر شوند. بزرگ‌ترین افتخار ما در تیم نیو سرویس، مشتریان ارزشمند ما هستند. این تیم همواره در تلاش برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.