برند بوش یکی از برترین برندهای آلمانی در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم برقی است. جاروبرقی بوش بسیار سبک بوده و با طراحی منحصر به فردی که دارد به یکی از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار تبدیل شده است. لوله‌های فلزی این جاروبرقی کاملا قابل شستشو بوده و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زنند.  این جارو برقی در دو مدل با سیم و بدون سیم وجود دارد و مدل بدون سیم آن برای تمیز کردن سطوح،  پرده‌ها و مکان‌هایی با دسترسی سخت بسیار مناسب است.

با این وجود جاروبرقی بوش نیز مانند تمامی وسیله‌های برقی ممکن است دچار خرابی یا سوختگی شود. با توجه به قیمت بالای لوازم برقی بی‌شک تعمیر آن‌ها راه‌حلی بهتر و مقرون به صرفه‌تر برای شما خواهد بود. برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در کمترین زمان و بالاترین کیفیت نیاز به تعمیرکار حرفه‌ای خواهید داشت. تعمیرکاران نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لوزام خانگی بوش، سامسونگ، ال جی و دیگر برندها آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

تعمیر جاروبرقی بوش در تهران

علت خرابی و روشن شدن نشدن جاروبرقی بوش چیست؟

خرابی و روشن نشدن جاروبرقی بوش به عوامل بسیاری بستگی دارد. اگر در حین کار با این جاروبرقی به‌طور ناگهانی جاروبرقی شما خاموش شد ممکن است ایراد جاروبرقی یکی از موارد زیر باشد:

  • آسیب دیدگی موتور جاروبرقی بوش
  • پر بودن پاکت جاروبرقی بوش
  • گرفتگی و کثیفی فیلترهای هوا جاروبرقی بوش
  • گرفتگی لوله‌های جاروبرقی بوش
  • قطع شدن سیم رابط جاروبرقی بوش

هر یک از موارد ذکر شده می‌تواند عامل از کار افتادگی جاروبرقی شما باشد. اگر پریز برق، پاکت و لوله‌های جاروبرقی را با دقت چک و تنظیم کردید و مشکل روشن نشدن دستگاه حل نشد ایراد از ضعیف شدن موتور دستگاه یا وجود نقص در عملکرد برد جاروبرقی است. در این شرایط سریعا با متخصصین ما در نیو سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان مشکل جاروبرقی شما را برطرف کنند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران کجا قرار دارد؟

با توجه به شرایط کنونی و وجود تحریم‌ها، برند بوش نماینده رسمی در ایران ندارد. بنابراین بهترین تصمیم در این شرایط سپردن کار تعمیرات به یک تیم حرفه‌ای و کار بلد است که این برند و قطعاتش را به خوبی بشناسند. نیوسرویس نماینده تعمیر لوازم خانگی بوش نیست! اما متخصصان ما با کسب تجربه در تعمیر انواع لوازم خانگی بوش به صورت تخصصی، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را در زمینه تعمیر ماشین جاروبرقی بوش به شما ارائه دهند.

چرا نیو سرویس را برای تعمیر لوازم برقی بوش انتخاب کنیم؟

متخصصین نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی، جاروبرقی، یخچال، کولرگازی و ماشین لباسشویی برند بوش و سایر برندها یکی از مجرب‌ترین و حرفه‌ای ترین تیم تعمیر لوازم خانگی در تهران هستند. با کمک تیم نیو سرویس دیگر نیازی به جا به جایی جاروبرقی از خانه به محل تعمیر نخواهید داشت. متخصصین ما در محل حاضر شده و در کمترین زمان ممکن، لوازم خانگی شما را تعمیر می‌کنند. این شرکت با ارائه گارانتی 180 روزه تعمیر لوازم برقی نیاز و نگرانی مشتری را برای همیشه برطرف می‌کند. هدف اصلی تیم نیو سرویس کسب رضایت مشتریان عزیز است.

علت خرابی جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش در تهران، در زمان کوتاه و با ضمانت 6 ماهه

پس از خرابی و کار نکردن جاروبرقی‌های بوش نگران درست شدن آن نباشید. ما در نیوسرویس در کوتاه‌ترین زمان پس از تماس شما، بهترین خدمات تعمیر جاروبرقی بوش را به شما در شهر تهران ارائه خواهیم کرد. تعمیر و تعویض تمامی قطعات جاروبرقی بوش با ضمانت 6 ماهه برای شما ارائه می‌شود. برای ثبت درخواست و مشاوره رایگان همین حالا با شماره 02174985با ما تماس بگیرید و با کارشناسان نیو سرویس در ارتباط باشید.