برند سامسونگ یکی از بهترین و مطرح‌ترین برند محصولات لوازم خانگی در سرتاسر دنیا است. اکثر خانواده‌های ایرانی نیز برای اطمینان کامل از خرید لوازم برقی این برند را در لیست خرید خود قرار می‌دهند. جاروبرقی سامسونگ از موتور قدرتمند و برس جمع‌کن بی‌نظیری برخوردار است که کاملا به کف زمین و آلودگی‌ها می‌چسبد. بدین ترتیب، گرد و غبار، خاک و مو را سریع و کامل جمع می‌کند، بدون اینکه باعث گرفتگی مسیر مکش شود؛ در نتیجه عملکردی عالی را در نظافت برای شما ارائه می‌دهد.

جاروبرقی سامسونگ نیز ممکن است دچار خرابی یا اتصال شود. از آن‌جا که برند سامسونگ نماینده رسمی در ایران ندارد بهتر است برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ به یک متخصص حرفه‌ای مراجعه کنید. نیو سرویس با کادری مجرب و با تجربه بهترین خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ را در اختیار هم شهریان عزیز تهرانی قرار می‌دهد.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

5 مورد از رایج‌ترین خرابی‌ها و مشکلات جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی سامسونگ از کیفیت بی‌نظیری برخوردار است و به نسبت باقی برندها کمتر دچار مشکل و خرابی می‌شود. اما موارد زیر 5 مورد از رایج‌ترین دلایل خرابی این جاروبرقی‌ها هستند.

1. روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ

روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ ممکن است مربوط به پریز یا دوشاخه برق باشد. اگر پس از چک کردن پریز و سیم برق همچنان مشکل روشن نشدن جاروبرقی وجود داشت به احتما زیاد موتور یا ترموستات جاروبرقی دچار مشکل شده است. در این شرایط حتما با یک متخصص تماس گرفته و از او برای تعمیر جاروبرقی کمک بگیرید.

2.  مکش نداشتن جاروبرقی سامسونگ

علت ضعیف شدن مکش جاروبرقی سامسونگ می‌تواند مربوط به پرشدن کیسه جاروبرقی سامسونگ، گیر کردن شی داخل خرطومی یا کثیفی فیلترهای جاروبرقی باشد. اگر مکش جاروبرقی شما دچار مشکل شد با دقت تمام کیسه جاروبرقی و لوله خرطومی و تلسکوپی آن را تمیز کنید. در صورتیکه همچنان این مشکل وجود داشت موتور یا برد جاروبرقی شما دچار مشکل شده است.

3.  وجود صداهای غیر طبیعی هنگام روشن کردن جاروبرقی سامسونگ

صدای غیرطبیعی جاروبرقی سامسونگ ممکن است به دلیل خرابی موتور جاروبرقی سامسونگ یا گرفتگی لوله و خرطومی آن باشد.

4. کم و زیاد نشدن دور موتور جاروبرقی سامسونگ

خرابی پتانسیومتر روی دسته یا بدنه جاروبرقی سامسونگ میتواند موجب یکسره شدن دور موتور جاروبرقی سامسونگ شود. علاوه‌بر این، خرابی دکمه‌های جاروبرقی نیز می‌توانند مانع از تغییر دور موتور شوند. در این شرایط شما به کمک یک متخصص کاربلند نیاز دارید.

5. جمع نشدن سیم جاروبرقی، رایج‌ترین مشکل جاروبرقی سامسونگ

جمع نشدن سیم جاروبرقی یکی از رایج‌ترین مشکلات این جاروبرقی است. علت به وجود آمدن این خرابی می‌تواند مربوط به خرابی فنر سیم جمع‌کن جاروبرقی سامسونگ یا خرابی دکمه سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ باشد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در ایران

نیو سرویس بهترین جایگزین نمایندگی سامسونگ در نبود سامسونگ در ایران

با توجه به تحریم‌های موجود برند سامسونگ در ایران هیچ‌گونه  نمایندگی رسمی ندارد. بنابراین برای تعمیر لوازم برقی سامسونگ بهتر است از کارشناسان و متخصصین حرفه‌ای و کاربلد کمک بگیرید. نیو سرویس نماینده رسمی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ نیست اما با تجربه و دانشی که تیم این شرکت در اختیار دارد کلیه لوازم برقی سامسونگ را با 6 ماه ضمانت برای شما تعمیر می‌کند.

تیم فنی و متخصص نیو سرویس با تکیه بر دانش، مهارت و توانایی خود، برای ارائه انواع خدمات مانند تعمیر جاروبرقی سامسونگ و برندهای مختلف آمادگی خود را اعلام می‌نماید. می‌توانید مشکلات لوازم خانگی سامسونگ خود را به متخصصین ما بسپارید و آن‌ها را مانند روز اول از ما تحویل بگیرید.

چگونه برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ خود از متخصصین نیو سرویس کمک بگیرم؟

اگر ساکن تهران هستید می‌توانید از طریق دکمه بالای صفحه یا تماس با ما برای اعزام تعمیرکار جاروبرقی به منزل یا محل کار، سفارش خود را ثبت کنید. شما می‌توانید زمان مورد نظر برای اعزام متخصص را مشخص کرده و با او هماهنگ شوید. ما بهترین خدمات را در کم‎‌‌ترین زمان ممکن  و با 6 ماه ضمانت به شما ارائه خواهیم کرد. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.