جاروبرقی از وسایل ضروری خانه بوده و بعد از خرید، تا سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر مدل‌های جاروبرقی‌ قدیمی به نسبت جارو‌برقی‌های جدید، از کیفیت و راندمان بالا‌تری برخوردار هستند. به همین دلیل بیشتر کاربران، بعد از خراب شدن جاروبرقی قدیمی، تعمیر آن را به خرید مدل جدید ترجیح می‌دهند.

اگر جاروبرقی قدیمی شما از کار افتاده و می‌خواهید شانس خود را ابتدا با عیب یابی دستگاه امتحان کنید، همین حالا درخواست تعمیر جاروبرقی را در سایت نیوسرویس ثبت کنید و نگرانی بابت کمیاب بودن قطعات اصلی نداشته باشید.

سریع‌تر و بهتر از نمایندگی کنار شما هستیم!

اگر از جاروبرقی قدیمی استفاده می‌کنید، می‌دانید که پیدا کردن نمایندگی رسمی و مطمئن در شرایط کنونی، کاری سخت و زمان‌بر خواهد بود. این پروسه برای سایر برند‌های کمتر شناخته شده جاروبرقی، غیر ممکن است. با تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، دیگر نگرانی بابت پیدا کردن نمایندگی رسمی نخواهید داشت؛ زیرا نیوسرویس سریع‌تر از نمایندگی کنار شما خواهد بود و خدماتی بهتر ارائه می‌دهد.

با ثبت سفارش در تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، دستگاه دیگر در صف تعمیر قرار نگرفته و زمانی طولانی هم بابت پیدا کردن قطعات صرف نخواهد شد.

خدمت تعمیر جاروبرقی قدیمی با نیوسرویس، 6 ماه گارانتی معتبر داشته و تمامی قطعات مورد استفاده سرویسکاران ضمانت کیفیت دارند. البته در جریان پروسه تعمیر دستگاه، سرویسکاران تلاش خواهند کرد با رفع ایراد قطعه جاروبرقی، از هزینه‌های جانبی تعمیر بکاهند.

تکنسین‌های نیوسرویس حداقل 10 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات لوازم خانگی داشته و برای تعمیر جاروبرقی قدیمی از تخصص کافی برخوردار هستند.

تعمیر جاروبرقی قدیمی در منزل

تعمیر تمامی برند‌های قدیمی جاروبرقی با نیوسرویس

  • تعمیر جاروبرقی الکترولوکس
  • تعمیر جاروبرقی ناسیونال قدیمی
  • تعمیر جاروبرقی قدیمی پارس خزر
  • تعمیر جاروبرقی قدیمی پاناسونیک

معرفی متداول‌ترین مشکلات جاروبرقی قدیمی

سرویسکاران نیوسرویس، در هنگام عیب یابی و تعمیر جاروبرقی، به مشکلات رایجی برخورد کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. با دانستن مواردی که در ادامه گفته خواهد شد، می‌توانید قبل از جدی شدن مشکلات آن‌ها را برطرف کنید.

از کار افتادن موتور جاروبرقی

استفاده مداوم و یکسره از دستگاه، ضربه خوردن در حین کار و داغ شدن بدنه نشانه‌هایی برای از کار افتادن موتور جاروبرقی و در نهایت سوختن آن هستند. اگر در حین کار با دستگاه، سروصدای غیر عادی از آن شنیده و متوجه کاهش قدرت مکش شده‌اید؛ باید به سرعت دستگاه را خاموش و برای عیب یابی آن اقدام کنید.

استشمام بوی بد از جاروبرقی

استشمام بوی بد از جاروبرقی، در اغلب موارد به دلیل خرابی قطعات نیست؛ بلکه به دلیل کثیفی برس، فیلتر و سایر بخش‌های آن است. برای جلوگیری از این مشکل، هر چند وقت یکبار زمانی را برای تمیز کردن جاروبرقی بگذارید.

روشن نشدن جاروبرقی

عوامل متعددی می‌تواند مانع از روشن نشدن جاروبرقی شود. اگر با چنین مشکلی روبرو شدید، ابتدا پریز برق را بررسی کرده و از وجود جریان برق در آن اطمینان حاصل کنید. سپس دوشاخه و سیم را هم چک کنید. در موارد جدی‌تر ممکن است رله یا موتور سوخته باشند و یا کلید power دستگاه خراب شده باشد.

جاروبرقی مکش ندارد

در حالت عادی، کاهش قدرت مکش با پر شدن کیسه زباله رخ می‌دهد. در مواردی هم گرفتگی لوله‌های رابط و کثیف شدن بیش از حد فیلتر، باعث کاهش قدرت مکش می‌شوند.

تعمیر جاروبرقی در محل

چگونه عمر مفید جاروبرقی قدیمی را افزایش دهیم؟

  • برای افزایش قدرت و طول عمر دستگاه، کیسه جاروبرقی را هر هفته چک کرده و آن را تمیز کنید.
  • برای استفاده بهتر از قدرت جاروبرقی، برای تمیز کردن گوشه‌های مختلف خانه، از سری‌ها و برس‌های مخصوص استفاده کنید.
  • تکه‌های بزرگ زباله، شیشه و سایر اجسام نوک تیز را ابتدا با جارو معمولی جمع کرده و سپس از جاروبرقی استفاده کنید.
  • استفاده مداوم و یکسره از دستگاه، باعث می‌شود فشار زیادی به موتور وارد شود. هر چند دقیقه یکبار جاروبرقی را خاموش کرده و بگذارید موتور خنک شود.
  • هرگز برای جمع آوری غذای خیس یا سایر رطوبت‌ها از جاروبرقی استفاده نکنید. کشیدن آب و هر رطوبت دیگری به داخل دستگاه، باعث سوختن موتور خواهد شد.

هزینه تعمیر جاروبرقی قدیمی با نیوسرویس چقدر است؟

هزینه تعمیر جاروبرقی قدیمی در نیوسرویس، به مدل دستگاه و نوع مشکل پیش آمده برای آن بستگی دارد. برای تخمین قیمت تعمیر جاروبرقی می‌توانید، از طریق شماره 02174985با تیم پشتیبانی نیوسرویس در ارتباط باشید.