یکی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین یخچال‌های ایرانی که این روزها در بازار محبوبیت زیادی دارد، یخچال الکترواستیل است. این یخچال با وجود کیفیت عالی و طول عمر بیشتر نسبت به بسیاری از برندهای ایرانی، در طول زمان دچار مشکلات و نواقصی مشابه می‌شود. اگر شما نیز نقص‌هایی را در یخچال الکترواستیل خانه خود دیده‌اید، زمان را از دست ندهید و با یک متخصص تعمیر لوازم خانگی ماهر و متخصص تماس بگیرید.

مهم‌ترین معایب یخچال الکترو استیل چه چیزهایی هستند؟

نگهداری از یخچال یکی از عبارت‌هایی است که ممکن است به  گوش شما آشنا نباشد. اما یکی از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از ایجاد بسیاری از معایب یخچال الکترواستیل، روش نگهداری آن است. وارد شدن ضربه، قرار دادن یخچال در مکان نامناسب و تحت فشار، عدم توجه به نظافت دوره‌ای و بسیاری از موارد به ظاهر ساده دیگر، می‌توانند از ایجاد یک عیب بزرگ در یخچال الکترواستیل جلوگیری کنند.

همچنین اگر به موقع از عملکرد ضعیف یخچال و عیب‌های احتمالی آن آگاه شوید، هم از ایجاد یک عیب بزرگتر جلوگیری کرده‌اید و هم می‌توانید هزینه پایین‌تری برای تعمیر یخچال الکترو استیل بپردازید. موارد زیر از مهم‌ترین عیب‌های یخچال الکترواستیل هستند:

  • خنک نکردن یخچال
  • یخ زدن طبقه‌ها
  • صدا دادن موتور یخچال
  • سوختن برد یخچال
  • اختلال در فن یخچال
  • قطع و وصلی سنسور یخچال الکترواستیل
  • وجود مشکل شکستگی یا سوختگی برای قطعات یخچال

چگونه یخچال الکترواستیل را تعمیر کنیم؟

گاهی مشکلات یخچال بسیار جدی نیست و با تنظیم یخچال الکترواستیل به راحتی قابل حل است. اما بسیاری از نواقص دیده شده در یخچال، بدون حضور متخصص قابل حل نیستند. پس حتی اگر از افراد اهن فن هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای تعمیر لوازم برقی از جمله یخچال الکترواستیل، خودتان دست به کار نشوید.

گاهی ممکن است تشخیص شما از ایرادات یخچال درست یا حداقل کامل نباشد. از طرفی نیاز به ابزار و قطعات جایگزین دارید و ممکن است شناسایی مرغوب‌ترین نوع این قطعات کمی برای شما دشوار باشد. به همین دلیل تعمیر آن به شیوه‌ای غیر اصولی یا تنها بر اساس تجربه تعمیر سایر لوازم خانگی، راه حل چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

تعمیرکار یخچال الکترواستیل در تهران

تعمیر یخچال الکترواستیل در تهران توسط نیروهای ماهر و متخص

اگر تجربه خراب شدن وسایل برقی در خانه را داشته باشید، حتما می‌دانید که در این شرایط بسیاری از افراد ادعا می‌کنند که از نقص احتمالی آگاه هستند و بدون تخصص و مهارت، اقدام به تعمیر یخچال می‌کنند. در صورتیکه ممکن است این تعمیر موقتی یا حتی از راه غیراستاندارد و نادرست باشد.

ما در نیوسرویس بهترین نیروهای تعمیرکار لوازم خانگی را به تیم خود اضافه کرده‌ایم تا با تضمین تخصص و مهارت در هنگام نیاز درکنار شما باشیم. در حقیقت نیوسرویس نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران نیست. بلکه مجموعه‌ای کامل و حرفه‌ای از متخصصانی ماهر و اهل فن است تا در کوتاهترین زمان پس از تماس شما، بهترین خدمات تعمیراتی را در تهران به شما ارائه کند. اگر علت کار نکردن یخچال الکترواستیل را نمی‌دانید یا قصد سرویس قطعات این وسیله را دارید، با شماره‌های ما تماس بگیرید.