یخچال سامسونگ از جمله محبوب‌ترین کالاهای آشپزخانه در ایران است. سابقه درخشان سامسونگ در تولید یخچال و البته خوش‌نامی کره‌ای‌ها باعث شده که بسیاری از افراد، سامسونگ را در خرید لوازم آشپزخانه انتخاب اول بدانند.

یخچال‌های سامسونگ از فناوری پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند. در حقیقت برگ برنده و قدرت یخچال سامسونگ به تکنولوژی به کار رفته در آن باز می‌گردد. همین مساله موجب شده که تعمیر یخچال سامسونگ، در زمینه تخصصی‌ترین خدمات تعمیر لوازم خانگی قرار بگیرد. مجموعه نیوسرویس با بهره گیری از بهترین متخصصان و تکنسین‌های تعمیر یخچال سامسونگ، خدمات ویژه‌ای را برای تعمیر یخچال برند کره‌ای به شما ارئه می‌کند.

نمایندگی یخچال سامسونگ؛ نیوسرویس بهترین خدمات را به شما می‌دهد

اگر به دنبال نمایندگی یخچال سامسونگ در تهران یا هر شهری هستید، هیچ شرکتی نماینده رسمی نیست! در حقیقت به دلیل تحریم‌ها و سخت‌شدن حضور برندهای خارجی در ایران، هیچ شرکتی در ایران نماینده رسمی برند سامسونگ نیست.

شما می‌توانید بهترین خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در تهران را از نیوسرویس بخواهید. نیوسرویس به واسطه برخورداری از از کادری مجرب از بهترین تکنسین‌های ایران و به پشتوانه ده سال تجربه در تعمیر یخچال سامسونگ، خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌کند.

رایج‌ترین تعمیرات یخچال سامسونگ چیست؟

یخچال سامسونگ به دلایل مختلفی مثل حمل و نقل نامناسب، استفاده نادرست، عمر زیاد و شوک‌های ناگهانی ممکن است دچار خرابی شود. البته همه دستگاه‌های برقی و حساس موجود در آشپزخانه احتمال خرابی دارند.

یخچال‌های سامسونگ عموما قیمت بالایی دارند. همین مساله باعث شده که نگهداری درست و تعمیر کم هزینه یخچال سامسونگ برای افراد اهمیت بالایی داشته باشد. تعمیر درست، دقیق و سریع یخچال سامسونگ، هزینه‌های جانبی نگهداری و تعمیر دوباره را به شدت کاهش می‌دهد. مشکلات زیر از رایج‌ترین علل خرابی یخچال‌های سامسونگ هستند.

  • خرابی فن کندانسور
  • سوختن یا اشکال در موتور
  • تمام شدن گاز یخچال
  • خرابی اورلو و کمپراسور
  • مشکل در سیستم برق‌رسانی یخچال

تعمیر یخچال سامسونگ در تهران؛ نیو سرویس سریع‌تر از هر تعمیرکاری

اگر ساکن تهران هستید و نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ دارید، کافی است با نیو سرویس در ارتباط باشید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن در محل و منزل شما حاضر شده و خدمات تعمیر یخچال را به سادگی و با دقت بالا انجام می‌دهند.