برند کره‌ای ال جی یکی از محبوب‌ترین سازندگان لوازم خانگی است که انواع یخچال‌های مختلف در طرح‌ و اندازه‌های متفاوت را روانه بازار کرده است. یخچال ال جی یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت است. در طی 20 سال اخیر، LG همواره جزو پیشگامان تولید این دسته از محصولات خانگی بوده و از تکنولوژی‌های به روز و مدرن در تولید یخچال خود استفاده می‌کند.

یخچال‌های ال جی از پرفروش‌ترین یخچال‌های خارجی در ایران هستند. کیفیت و زیبایی منحصر به فرد این یخچال‌ها همواره آن‌ها را در رده پرفروش‌ترین یخچال‌های بازار قرار داده است. با اینکه محصولات ال جی دوام و کیفیت بالایی دارند، اما ممکن است به دلایل مختلف نیاز به تعمیر یخچال ال جی پیدا کنید. در این صورت باید به یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی یا یک تیم باتجربه مانند نیوسرویس مراجعه نمایید.

مهم‌ترین علت‌های خرابی یخچال ال جی

یخچال‌های ال جی از باکیفیت‌ترین محصولات بازار هستند و معمولا تا چند سال پس از خرید هیچ خرابی در آن‌ها مشاهده نمی‌شود. اما بهترین لوازم‌ برقی با بالاترین کیفیت نیز ممکن است گاهی دچار خرابی شوند. مهم‌ترین علت‌های خرابی یخچال ال جی شامل موارد زیر هستند:

  • استهلاک قطعات یخچال
  • اتمام گاز یخچال ال جی
  • نوسانات و اتصالات برق
  • وارد شدن ضربه به یخچال
  • استفاده نادرست از یخچال
  • نصب غیر استاندارد یخچال ال جی

علت خرابی یخچال ال جی

اصلی‌ترین مشکلات یخچال ال جی

پس از مصرف چند ساله از یخچال یا استفاده اشتباه از آن در همان سال‌های باعث بروز مشکلاتی در یخچال ال جی می‌شود. معمولا پس از مراجعه متخصصین تعمیرات لوازم خانگی ال جی برای تعمیر یخچال با یکی از مشکلات زیر روبرو می‌شوند.

  • کار نکردن فن کندانسور یخچال
  • خراب شدن موتور یخچال ال جی
  • یخچال خنک نمی‌کند
  • وجود صداهای غیر طبیعی در یخچال ال جی
  • خراب شدن لاستیک درب یخچال ال جی
  • دیفراست نکردن یخچال (وجود برفک در دیواره‌های یخچال ال جی)
  • روشن نشدن یخچال
  • خراب شدن برد الکترونیکی یخچال
  • خراب شدن صفحه نمایشگر یخچال

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی، تخصص نیو سرویس است!

برای تعمیر یخچال ال جی کافی است با نیو سرویس در ارتباط باشید. نیوسرویس با داشتن بهترین تعمیرکاران و تکنسین‌های تعمیر و تعویض قطعات یخچال ال جی در اسرع وقت بهترین خدمات تعمیر یخچال را در سطح شهر تهران ارائه می‌کند. تکنسین‌های های حرفه‌ای نیو سرویس با داشتن 10 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی ال جی بهترین انتخاب برای تعمیر یخچال ال جی شما عزیزان هستند.

کلیه خدمات نیو سرویس با 6 ماه گارانتی انجام می‌شود و ارائه گارانتی خیال شما را بابت تعویض قطعات و تعمیر یخچال برای همیشه راحت می‌کند. قطعات تعویضی در تعمیرات نیو سرویس قطعات اصل و فابریک یخچال ال جی هستند.

چه زمانی باید به تعمیرکار یخچال ال جی مراجعه کنیم؟

یخچال را می‌توان به عنوان مهم‌ترین لوازم خانگی خانه به شمار آورد. بنابراین کوچکترین خرابی در آن باعث ایجاد مشکلات بسیار در خانه می‌شود. با مشاهده هرگونه آثار خرابی در یخچال سریعا با کارشناس تعمیر یخچال و ساید باید ال جی تماس بگیرید.

ایراداتی مانند errorهای صفحه نمایشگر، صداهای اضافی یخچال و قطع و وصل شدن چراغ‌های داخل یخچال از جمله ایرادهایی است که اکثر افراد به آن‌ها بی توجهی می‌کنند، اما همین ایرادات کوچک معمولا منشا خرابی‌ و ایرادات بزرگی در یخچال است. با انجام سرویس‌های دوره‌ای و رسیدگی به موقع، هزینه تعمیر یخچال ال جی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. بنابراین با مشاهده نشانه‌های خرابی یخچال سریعاً با ما تماس بگیرید.

تعمیر یخچال در منزل

نیو سرویس، بهترین انتخاب در نبود نمایندگی رسمی ال جی در ایران

به دلیل تحریم‌های موجود در حال حاظر ال جی هیچگونه نمایندگی رسمی برای تعمیر محصولات خود در ایران ندارد. در این شرایط بهترین کار مراجعه به یک مرکز تخصصی و تماس با تعمیرکاران کاربلد و حرفه‌ای است. نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع یخچال‌های قدیمی و مدرن ال جی بهترین انتخاب برای تعمیر یخچال ال جی شما خواهد بود.

نیوسرویس نمایندگی تعمیر یخچال ال جی نیست؛ اما بعد از ثبت درخواست شما به سرعت سرویسکار را به محل شما اعزام و دستگاه را در کمترین زمان ممکن عیب یابی می‌کند. سرویسکار ماهر نیوسرویس تا حد امکان به تعمیر قطعات پرداخته و از تعویض آن‌ها خودداری می‌کند. با مراجعه تعمیرکار به محل دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه بسیار برای تعمیر یخچال خود نخواهید داشت.

تعمیر یخچال ال جی در محل با کمک تیم نیو سرویس

اگر ساکن تهران هستید برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار یخچال ال جی به محل مراحل ساده‌ای در پیش دارید. برای تعمیر یخچال ال جی از طریق دکمه ثبت درخواست یا با شماره‌گیری 02174985  برای ثبت سفارش اقدام کنید. پس از آن متخصصین ما در روز و ساعت مقرر شده در محل حاضر شده و لوازم برقی شما را تعمیر خواهند کرد.