فریجیدر یکی از برترین برندهای تولیدکننده انواع یخچال و لوازم خانگی است. اگر یخچال فریجیدر شما نیاز به تعمیر دارد، همین حالا درخواست تعمیر یخچال خود را در نیوسرویس ثبت کنید. تکنسین ما در محل حاضر شده و با بهترین کیفیت دستگاه شما را تعمیر می‌کند.

ما نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران نیستیم!

فریجیدر یکی از برندهای قدیمی تولید لوازم خانگی است که در سال 1918 تاسیس شده است. به دلیل موانع قانونی و تحریم‌‌های جهانی، نمایندگی تعمیرات رسمی یخچال این برند در ایران حضور ندارد. نیو سرویس هم نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریجیدر نیست. ما با تکیه بر دانش و تخصص جمعی از بهترین تکنسین‌های ایران، سرویس کامل تعمیر یخچال فریجیدر و تعمیر لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم.

تعمیر یخچال فریجیدر

چه زمانی باید به نیوسرویس مراجعه کنیم؟

اگر یخچال فریجیدر شما به هر دلیلی دچار خرابی و نقص فنی شده است، همین حالا با ما تماس بگیرید. مواردی مثل سرد نکردن یخچال، سر و صدای زیاد هنگام کار و تولید گرمای زیاد از جمله ایرادات رایج در یخچال‌های فریجیدر است. برای بررسی علت دقیق خرابی دستگاه‌ها بایستی یخچال به صورت کامل بررسی و علت خرابی مشخص شود. در تمامی این مراحل می‌توانید روی کمک نیوسرویس حساب باز کنید.

بهترین خدمات تعمیر یخچال فریجیدر را از نیوسرویس بگیرید

نیوسرویس بهترین خدمات تعمیر یخچال فریجیدر را به شما ارائه می‌کند. برای ثبت درخواست و استفاده از خدمات مجموعه ما کافی است با شماره تلفن  02174985  تماس حاصل کنید. در اسرع وقت درخواست شما بررسی شده و بهترین تکنسین به محل شما مراجعه می‌کند.