اجاق گاز، قلب آشپزخانه است. در بین برندهای تولیدکننده اجاق گاز، لوفرا به خلاقیت و کیفیت در ساخت اجاق گاز شهرت دارد. اما این مساله باعث نمی‌شود که اجاق‌گازهای لوفرا کاملاً بدون عیب و نقص باشند. بلکه در اثر استفاده زیاد و گذشت زمان، اجاق گاز لوفرا نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. در صورتی که نیاز به تعمیر اجاق گاز لوفرا دارید، می‌توانید از خدمات تعمیر لوازم خانگی نیوسرویس استفاده کنید. ما اجاق گاز لوفرا را مثل روز اول صحیح و سالم تحویل شما می‌دهیم.

4 خرابی رایج اجاق گاز لوفرا

بر اساس تجربه خود در تعمیر اجاق گاز، معمولاً اجاق گازهای برند لوفرا دچار مشکلات رایجی می‌شوند. 7 مورد از این مشکلات شایع‌تر هستند. اگر گاز لوفرا شما هم در این دسته قرار دارد، اصلاً نگران نباشید. شما به هیچ وجه تنها نیستید و می‌توانید با مراجعه به صفحه  تعمیر گاز رومیزی و فردار نسبت به درخواست تعمیر خود اقدام کنید.

·       شعله اجاق گاز ضعیف است

یکی از اولین مشکلات اجاق گاز لوفرا، ضعیف بودن شعله است. معمولاً در این شرایط مشکل ناشی از عدم گازرسانی مناسب به همه شعله‌ها است. گاهی اوقات هم شعله هوا گرفته یا شاتر هوا نیاز به تعمیر دارد. در هر صورت پیشنهاد ما استفاده از تجربه یک تکنسین متخصص برای رفع مشکل است.

خرابی رایج اجاق گاز لوفرا

·       جرقه‌زدن مداوم اجاق گاز

اگر اجاق گاز لوفرا شما به صورت مرتب و ممتد در حال جرقه زدن است، ایراد را باید در چند قطعه خاص پیدا کرد. اول از همه سیستم جرق رسانی عامل این مشکل است. خرابی در یکی از قطعات می‌تواند منجر به جرقه‌زدن مداوم اجاق گاز شود. از طرف دیگر خرابی ماژول، الکترود و فندک هم می‌تواند موجب ایجاد جرقه شوند. بد نیست بدانید مشکل مداوم جرقه زدن تنها مربوط به لوفرا نیست و حتی هنگام بررسی درخواست ها برای تعمیر گاز بوش هم بارها با این مشکل مواجه شده‌ایم.

·       اجاق گاز جرقه نمی‌زند

گاهی مشکل جرقه زدن زیاد نیست، بلکه جرقه نزدن است. برخی اوقات کثیفی زیاد موجب جرقه نزدن اجاق گاز می‌شود و گاهی اوقات هم باید مشکل را در سیستم برق‌رسانی دستگاه پیدا کرد. در مورد برق رسانی از یک متخصص کمک بگیرید. در همین رابطه پیشنهاد می‌کنیم مقاله چرا اجاق گاز خاموش می‌شود را در وبلاگ نیوسرویس مطالعه کنید.

·       شعله پس از رها کردن ولوم خاموش می‌شود

یکی دیگر از مشکلات اجاق‌گازها که در برندهای مختلفی مثل تعمیر گاز اخوان هم دیده شده، خاموش شدن شعله پس از رها کردن ولوم است. در این صورت ابتدا باید از تمیز بودن شعله اطمینان حاصل کنید. چربی و کثیفی می‌تواند باعث خاموش شدن شعله شود. در گام بعدی باید ترموکوپل و ولوم دستگاه نیز با دقت بررسی شود تا مشکل شناسایی شده و بتوان آن را حل کرد.

تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران

چطور از اجاق گاز لوفرا بهتر مراقبت کنیم؟

برای جلوگیری از خرابی اجاق گاز لوفرا، رسیدگی منظم و مرتب به دستگاه است. پیشنهاد ما این است که به صورت هفتگی دستگاه را کاملاً تمیز کنید. به این ترتیب از بسیاری از خرابی‌های احتمالی جلوگیری می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه با نحوه صحیح تمیز کردن اجاق گاز لوفرا آشنا شوید، مقاله چگونه اجاق گاز را تمیز کنیم؟ را در وبلاگ نیوسرویس مطالعه کنید.

هزینه تعمیر اجاق گاز لوفرا چقدر است؟

هزینه تعمیر اجاق گاز لوفرا بسته به قطعات استفاده شده در دستگاه و علت خرابی متفاوت است. تکنسین نیوسرویس پس از حضور در محل و ارزیابی دستگاه، قیمت تعمیر را بر اساس تعرفه‌های استاندارد شرکتی تعیین کرده و اعلام می‌کند.

نیوسرویس، بهترین گزینه جایگزین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در تهران

لوفرا برندی ایتالیایی است. تحریم‌های جهانی و عدم رقبت شرکت‌های خارجی باعث شده که لوفرا نمایندگی تعمیرات رسمی در ایران نداشته باشد. در غیاب نمایندگی رسمی تعمیرات گاز لوفرا در تهران، نیوسرویس بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کند.

تعمیر اجاق گاز لوفرا در محل با ضمانت 180 روزه

تعمیر اجاق گاز لوفرا در محل با ضمانت 180 روزه

برای تعمیر اجاق گاز لوفرا در محل خود همراه با ضمانت 180 روزه همین حالا با شماره تلفن 02174985تماس بگیرید. تکنسین نیوسرویس در محل شما حاضر شده و دستگاه را به سرعت تعمیر می‌کند. با نیوسرویس اجاق گاز خود را مثل روز اول تحویل بگیرید. منتظر تماس شما هستیم.