اگر به دنبال سبک‌های جدیدی از محصولات آشپزخانه هستید، برند اخوان مجموعه‌ای کامل را تولید و به بازار عرضه کرده است. سبک محصولات اخوان عمدتاً مینیمالیستی و ساده هستند و برای تمامی سلایق مناسب هستند. اجاق‌گاز‌های اخوان از باکیفیت‌ترین محصولات تولید ایران هستند که باتوجه به کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه انتخاب بسیار خوبی برای خرید و تعویض لوازم آشپزخانه و گاز هستند. اگر اجاق گاز اخوان شما دچار مشکل شد. همین حالا با متخصصین تیم نیو سرویس تماس بگیرید.

تعمیر گاز اخوان در تهران

مشکلات متداول گاز اخوان و علت خرابی آن

مشکلات و خرابی گاز اخوان نیز مانند کلیه اجاق گازها اغلب مربوط به روشن نشدن شعله و کار نکردن فندروشن نشدن فندک است. اما موارد زیر از جمله مشکلاتی هستند که گاها در گازهای بوش به وجود می‌آیند.

  • سوختن گاز با شعله نارنجی و قرمز
  • نشتی گاز
  • روشن نشدن گاز
  • مشکلات فنی در ترموکوبل، بوبین، برد الکتریکی و مشعل گاز
  • مشاهده جرقه به دلیل وجود اتصالات الکتریکی

برای رفع هر یک از این مشکلات شما به کمک یک متخصص حرفه‌ای و کاربلد در زمینه تعمیرات لوازم خانگی نیاز دارید.

نیو سرویس بهترین انتخاب برای تعمیر لوازم برقی اخوان، سریع و مطمئن

برند اخوان یک تولیدکننده ایرانی است و در سر تا سر ایران نمایندگی دارد. هنگام بروز مشکل معمولا افراد با نمایندگی‌ها برای رفع مشکل و امدادرسانی تماس می‌گیرند. . معمولا چند روز زمان لازم است تا از سمت نمایندگی یک تعمیرکار برای شما انتخاب و به محل اعزام شود. متخصصین و تکنسین‌های ما در نیو سرویس پس از ثبت درخواست و تماس با کارشناسان مربوطه بلافاصله در محل حاضر می‌شوند و مشکل و خرابی گاز و لوازم برقی شما را در کم‌ترین زمان برطرف می‌کنند. ضمانت 180 روزه تعمیر لوازم خانگی و ضمانت تعویض اجزای لوازم برقی، خیال شما را از کیفیت کار تیم حرفه‌ای نیو سرویس برای همیشه راحت می‌کند. با کمک متخصصین ما دیگر نیازی به تعویض لوازم برقی خود و تماس با نمایندگی نخواهید داشت.

تعمیر گاز اخوان با ضمانت

چرا نیو سرویس را برای تعمیر گاز اخوان انتخاب کنیم؟

نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه درخشان در زمینه تعمیر لوازم برقی و با ارائه ضمانت 6 ماهه خدمات همواره موفق به جلب رضایت مشتریان عزیز بوده است. با کمک نیو سرویس دیگر نیازی به جابه‌جایی لوازم خانه و دردسر رفت و آمد به نمایندگی و تعمیرگاه لوازم خانگی را نخواهید داشت. کافی است با مت تماس بگیرید تا در کمترین زمان نیروی متخصص تعمیر گاز رومیزی و فردار را به محل اعزام کنیم.

تعمیر گاز اخوان در تهران با ضمانت 6 ماهه

اگر ساکن تهران هستید و نیاز به تعمیر گاز اخوان دارید، همین الان با ما تماس بگیرید. کارشناس ما به سرعت محل شما مراجعه کرده و اجاق گاز شما را تعمیر می‌کند. تعمیرات اجاق گاز اخوان به همراه سرویس دوره‌ای به صورت کامل و صفر تا صد توسط تکنسین‌های مجموعه نیوسرویس ارائه می‌شود. برای ارتباط با ما کافی است با شماره تلفن 02174985تماس حاصل کنید.