برند بوش یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین برند لوازم خانگی در میان خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. کیفیت محصولات این برند آلمانی به حدی بالا است که معمولا دچار خرابی نمی‌شود اما استفاده نادرست افراد از آن ممکن است باعث بروز مشکلاتی در عملکرد آن شود. با توجه به قیمت و کیفیت لوازم خانگی برند بوش خرید مجدد آن‌ها در صورت خرابی کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد. از طرفی تعمیر لوازم خانگی کاری تخصصی است که از عهده هر کسی بر نمی‌آید. بهترین راه برای حل مشکلات فر و اجاق گاز بوش، تماس با نمایندگی  تعمیرات لوزام خانگی  و درخواست اعزام تعمیرکار است. به این شکل شما می‌توانید در صورت خراب شدن اجاق گاز خود در سریع‌ترین زمان ممکن آن را مثل روز اول تحویل بگیرید.

تعمیر گاز بوش در تهران

نشان‌های خرابی اجاق گاز بوش چیست؟

معمولا اجاق گازهای آشپزخانه را به صورت فردار و بدون فر می‌سازند. برای کسانی که اجاق گاز آشپزخانه آن‌ها فر دارد احتمال خرابی فر و وجود مشکل در آن آزاردهنده خواهد بود. نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که خراب شدن اجاق گاز باعث می‌شود غذایی که روی آن یا درون فر اجاق می‌پزید به خوبی پخته نشود یا خراب شود. بنا بر این بهتر است با مشاهده نشانه‌های خرابی اجاق گاز سریعا با نمایندگی  تعمیر لوازم خانگی بوش تماس گرفته و از متخصصین آن‌ها برای تعمیر اجاق آشپزی خود کمک بگیرید. برخی از مشکلات و نشانه‌های خراب بودن اجاق گاز بوش را در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم.

  • روشن نشدن فندک
  • سوختن گاز با شعله نارنجی و قرمز
  • نشتی گاز
  • روشن نشدن گاز
  • روشن نشدن فر اجاق گاز
  • یکنواخت نبودن حرارت فر هنگام پخت غذا
  • باز یا بسته نشدن در فر
  • شکستن شیشه در فر یا رویه اجاق گاز
  • مشکلات فنی در ترموکوبل، بوبین، برد الکتریکی و مشعل اجاق گاز

تعمیرات اجاق گاز بوش در تهران در سریع‌ترین زمان ممکن با نیوسرویس

چرا باید تعمیر اجاق گاز بوش خود را به نیو سرویس بسپاریم؟

شرکت نیوسرویس با بهره‌گیری از تجربه و توانمندی تکنسین‌های ایرانی خدمات خود را به هم‌وطنان عزیزمان ارائه می‌کند. نیوسرویس تمام خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی و فردار و کلیه لوازم برقی خود را همراه با ضمانت کیفیت قطعات و سرویس‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دهد. متخصصین نیوسرویس در سریع‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می‌شوند و لوازم برقی را پس از تعمیر مانند روز اول به شما تحویل می‌دهند. بزرگترین دارایی تیم نیوسرویس اعتماد مشتریان و رضایت خاطر ان‌ها از سرویس‌های ارائه شده است.

علت خرابی گاز بوش

تعمیر اجاق گاز بوش توسط متخصصین نیوسرویس

اگر ساکن تهران هستید برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار مراحل ساده‌ای را باید طی کنید. برای تعمیر اجاق گاز بوش از طریق دکمه ثبت درخواست یا شماره‌گیری  02174985برای ثبت سفارش اقدام کنید. پس از آن متخصصین ما در روز و ساعت مقرر شده در محل حاضر شده و لوازم برقی شما را تعمیر خواهند کرد.