برند زیمنس یک برند آلمانی در زمینه تولید محصولات خانگی است که با کیفیت بالا توانسته رضایت اکثر خریداران را جلب کند. اجاق گاز زیمنس با کیفیت و طراحی زیبایی که دارد همواره به عنوان یکی از پرفروش‌ترین اجاق گازهای موجود در بازار به شمار می‌رود. با این حال این اجاق گاز نیز ممکن است دچار خرابی یا مشکل شود. اجاق گاز زیمنس مهندسی منحصربه‌فردی دارد، بنابراین برای تعمیر این اجاق گاز بهتر است به یک متخصص تعمیر لوازم خانگی مراجعه کنید تا در کمترین زمان مشکل اجاق گاز شما برطرف شود.

تعمیر گاز زیمنس در تهران

مشکلات متداول گاز زیمنس و علت خرابی آن چیست؟

مشکلات اجاق گاز زیمنس معمولا ناشی از خرابی فندک و درست عمل نکردن شعله‌های گاز است. اگر پس از تمیز کردن کامل شعله‌ها و جرقه‌های گاز همچنان مشکل خرابی گاز وجود داشت در اولین فرصت باید با یک کارشناس تعمیر اجاق گاز تماس بگیرید.

  • شعله اجاق گاز زیمنس جرقه نمی‌زند
  • شعله اجاق گاز دود می‌کند
  • نشتی گاز اجاق گاز زیمنس
  • خرابی فندک اجاق گاز زیمنس
  • شعله اجاق گاز زیمنس روشن نمی‌شود
  • اجاق گاز دائماً جرقه می‌زند
  • شعله اجاق گاز با رها شدن ولوم خاموش می‌شود
  • خرابی تایمر اجاق گاز زیمنس

نیوسرویس انتخابی بهتر از نمایندگی برای تعمیر اجاق گاز شما

تعمیر اجاق گاز و لوازم خانگی یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین فرایندهایی است که هر شخص خانه داری با آن مواجه می‌شود. پیدا نکردن تکنسین با تجربه، سپردن وسیله منزل به فرد مطمئن چالش‌های مخصوص به خودش را دارد اما در این بین، تکنسین‌های با تجربه و مجرب گروه نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه و کارنامه درخشان در زمینه تعمیر لوازم خانگی می‌توانند همراه مناسبی برای تعمیر و راه اندازی اجاق گاز شما باشند.

چرا نیوسرویس را برای تعمیر اجاق گاز زیمنس انتخاب کنیم؟

نیو سرویس بهترین و سریع ترین راه حل برای تعمیر اجاق گاز خانه شما به حساب می‌آید. شما می‌توانید با خیالی راحتی برای سرویس اجاق خود از نیوسرویس کمک بگیرید و با تکیه بر ضمانت 180 روزه این سامانه خیال خود را بابت کیفیت انجام کار راحت کنید.

ضمانت کیفیت نیوسرویس این امکان را برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید با خیال راحت به سرویسکاران این شرکت اعتماد کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل تا 6 ماه کاری ضمانت کیفیت را از ما بخواهید.

علت خرابی گاز زیمنس

راه‌های ارتباطی با متخصصین و تکنسین‌های نیو سرویس برای تعمیر لوازم خانگی شما

اگر ساکن تهران هستید برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار مراحل ساده‌ای را باید طی کنید. برای تعمیر اجاق گاز زیمنس از طریق دکمه ثبت درخواست یا شماره‌گیری  02174985 برای ثبت سفارش اقدام کنید. پس از آن متخصصین ما در روز و ساعت مقرر شده در محل حاضر شده و لوازم برقی شما را تعمیر خواهند کرد.