برند آریستون در سال 1930 در ایتالیا شروع به فعالیت کرد و در همان سال‌های اول توانست به یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی تبدیل شود. اجاق گاز آریستون نیز با ظرافت، زیبایی و کیفیت منحصربه‌فردی که دارد یکی از اجاق گازهای محبوب بین مشتریان به شمار می‌رود. اگر پس از روشن کردن اجاق گاز متوجه خرابی یا مشکل غیرمعمول شدید سریعا با یک کارشناس تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید تا در کمترین زمان مشکل اجاق گاز شما را در محل برطرف کند.

تعمیر گاز آریستون در منزل

خرابی‌های متداول بین اجاق گاز و گازهای رومیزی اریستون

  • اجاق گاز آریستون روشن نمیشود و یا کار نمی‌کند
  • شعله اجاق گاز آریستون روشن نمی‌شود
  • فندک اجاق گاز آریستون کار نمی‌کند
  • ولوم اجاق گاز آریستون را باید به مدت طولانی نگه داریم تا روشن شود
  • بوبین، ترموکوبل، شعله پخش کن، سیم ترموکوبل، پلوپز و … اجاق گاز آریستون مشکل دار شده است
  • یکسره شدن جرقه‌های گاز اریستون
  • تغییر رنگ شعله گاز اریستون
  • بوی نشستی گاز از اطراف اجاق گاز اریستون

این مشکلات از جمله مشکلات رایج در اجاق گازهای اریستون است که در صورت مشاهده هر یک از آن‌ها سریعا باید با یک کارشناس تعمیر اجاق گاز تماس بگیرید.

برای جلوگیری از خراب شدن گازهای اریستون چه باید کرد؟

معمولا روشن نشدن شعله‌های اجاق گاز و ناهماهنگ بودن شعله‌ها به دلیل کثیفی در صفحه اجاق گاز صورت می‌گیرد. اگر به‌طور منظم اجاق گاز و شعله‌های آن را تمیز کنید درصد خرابی شعله‌های اجاق گاز را کاهش می‌دهید. هنگامی‌که قصد روشن کردن اجاق گاز با فندک گاز را دارید فندک را بیش از 10 ثانیه نگه ندارید، طولانی نگه داشتن فندک باعث از کار افتادن جرقه‌های اجاق گاز می‌شود. هنگام پخت غذا توجه داشته باشید که تا حدامکان از سر ریز شدن غذا جلوگیری کنید تا به شعله‌های گاز آسیبی وارد نشود.

علت خرابی گاز آریستون

چرا برای تعمیر لوازم برقی اریستون به نیو سرویس مراجعه کنیم؟

نیو سرویس نماینده رسمی تعمیر لوازم خانگی آریستون نیست اما با تجربه و دانشی که تیم این شرکت در اختیار دارد کلیه لوازم برقی آریستون را با 6 ماه ضمانت برای شما تعمیر می‌کند. پس از ثبت درخواست تیم نیو سرویس در کمترین زمان در محل حاظر می‌شوند و لوازم برقی موردنظر را در کمترین زمان تعمیر می‌کنند. جا به جا نکردن لوازم برقی باعث افزایش عمر لوازم برقی منزل شما می‌شود.

تیم فنی و متخصص نیو سرویس با تکیه بر دانش، مهارت و توانایی خود، برای ارائه انواع خدمات مانند تعمیر گاز اریستون و برندهای مختلف آمادگی خود را اعلام می‌نماید. می‌توانید مشکلات لوازم خانگی خود را به متخصصین ما بسپارید و آن‌ها را مانند روز اول از ما تحویل بگیرید.

تعمیر اجاق گاز اریستون در تهران با ضمانت 6 ماهه

شما می‌توانید برای سرویس کامل اجاق گاز خود، همین حالا روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید تا کارشناسان تیم نیوسرویس برای هماهنگی حضور در محل با شما تماس بگیرند. فراموش نکنید که تیم نیو سرویس با سابقه و دانش اجرایی بالایی که دارد می‌تواند اجاق گاز اریستون شما را دقیق‌تر و سریع‎‌تر از نمایندگی تعمیر و به شما تحویل دهد و با ارائه ضمانت 6 ماهه خیال شما را بابت خدمات پس از تعمیر نیز راحت نگه دارد.