برند آریستون در سال 1930 در ایتالیا شروع به فعالیت کرد و در همان سال‌های اول توانست به یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی تبدیل شود. طراحی منحصربه‌فرد و ظریف محصولات آریستون مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. مایکروویو آریستون با ظرافت بسیار در طراحی، نمای شیشه‌ای و استیل زیبا جلوه ویژه‌ای به آشپزخانه شما می‌دهد.

مایکروویو آریستون نیز مانند کلیه وسایل‌های برقی ممکن است دچار خرابی و مشکل شود. با توجه به قیمت بالای لوازم برقی و لوازم خانگی تعمیر آن‌ها راه‌حلی بهتر و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. برای تعمیر مایکروویو آریستون در کمترین زمان و بالاترین کیفیت نیاز به تعمیرکار حرفه‌ای خواهید داشت. تعمیرکاران و تکنسین‌های حرفه‌ای تیم نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی همراه شما خواهند بود.

علت خرابی مایکروویو آریستون چیست؟

خرابی و کار نکردن مایکروویو آریستون علت‌های مختلفی دارد. با بررسی و حل این مشکلات دیگر نیازی به تعویض مایکروویو ندارید و در کم‌ترین زمان مشکل آن را برطرف خواهید کرد. برای تعمیر مایکروویو در اکثر مواقع شما به کمک یک فرد کارشناس و متخصص نیاز دارید.

علت خرابی مایکروویو آریستون

گرم نشدن غذای در مایکروویو آریستون

علت گرم نکردن مایکروویو آریستون به عوامل مختلفی مربوط است. از جمله این عوامل : خرابی مگنترون مایکروویو، خرابی خازن، خرابی دیود مایکروویو، خرابی فیوزهای ولتاژ، خرابی ترانس، خرابی برد الکترونیکی و خرابی میکروسوییچ درب مایکروویو آریستون هستند. برای حل این مشکلات در اولین فرصت با یک متخصص تماس بگیرید.

نچرخیدن سینی مایکروویو آریستون

علت نچرخیدن سینی کف مایکروویو آر یستون معمولا مربوط به خرابی موتور سینی گردان مایکروویو، کثیف بودن ریل‌های زیر سینی، شکستگی یا کثیف بودن کوبلن و خرابی برد الکترونیکی ماکروویو است. در صورتی‌که بعد از تمیز کردن مایکروویو سینی همچنان نمی‌پرخید به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

روشن نشدن مایکروویو آریستون

یکی دیگر از مشکلات رایج مایکروویو آریستون روشن نشدن آن است. روشن نشدن ماکروویو آریستون ممکن است مربوط به پریز برق یا دوشاخه برق مایکروویو باشد. اگر دوشاخه و پریز مشکلی نداشت، امکان دارد فیوز برد ماکروویو آریستون بر اثر اتصالات داخلی دستگاه سوخته باشد. خرابی برد الکترونیکی مایکروویو نیز ممکن است از دیگر عوامل روشن نشدن آن باشد. در این صورت شما نیاز به کمک یک فرد متخصص دارید.

صداهای غیرطبیعی مایکروویو آریستون

این صداها معمولا به خرابی ترانس مایکروفر، خرابی مگنترون مایکروویو، خرابی دیود مایکروفر و خرابی فن مایکروویو آریستون مربوط می‌شوند. در این شرایط از ادامه کار با مایکروویو دست نگه دارید و سریعا با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

تعمیر مایکروویو آریستون در تهران

چرا نیو سرویس را برای تعمییر لوازم برقی خود انتخاب کنیم؟

نیو سرویس نماینده رسمی تعمیر لوازم خانگی آریستون نیست اما با تجربه و دانشی که تیم این شرکت در اختیار دارد کلیه لوازم برقی آریستون را با 6 ماه ضمانت برای شما تعمیر می‌کند.

تیم فنی و متخصص نیو سرویس با تکیه بر دانش، مهارت و توانایی خود، برای ارائه انواع خدمات مانند تعمیر مایکروویو آریستون و برندهای مختلف آمادگی خود را اعلام می‌نماید. می‌توانید مشکلات لوازم خانگی خود را به متخصصین ما بسپارید و آن‌ها را مانند روز اول از ما تحویل بگیرید.

چگونه برای تعمیر مایکروویو آریستون خود با متخصصین نیو سرویس در تماس باشیم؟

اگر ساکن تهران هستید می‌توانید از طریق دکمه بالای صفحه یا تماس با ما برای اعزام تعمیرکار مایکروویو به منزل یا محل کار، سفارش خود را ثبت کنید. شما می‌توانید زمان مورد نظر برای اعزام متخصص را مشخص کرده و با او هماهنگ شوید. ما بهترین خدمات را در کم‎‌‌ترین زمان ممکن  و با 6 ماه ضمانت به شما ارائه خواهیم کرد. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.