برند سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین و مطرح‌ترین برند محصولات لوازم خانگی در سرتاسر دنیا است. اکثر خانواده‌های ایرانی نیز برای اطمینان کامل از خرید لوازم برقی این برند را در لیست خرید خود قرار می‌دهند. مایکروویو سامسونگ با طراحی بی‌نظیری که دارد به یکی از بهترین مایکروویوهای موجود در بازار تبدیل شده است. مایکروویو سامسونگ نیز ممکن است دچار خرابی یا اتصال شود. از آن‌جا که برند سامسونگ نماینده رسمی در ایران ندارد بهتر است برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ به یک متخصص حرفه‌ای مراجعه کنید. نیو سرویس با کادری مجرب و با تجربه بهترین خدمات تعمیر مایکروویو سامسونگ را در اختیار هم شهریان عزیز تهرانی قرار می‌دهد.

4 مورد از رایج‌ترین خرابی‌ها و مشکلات مایکروویو سامسونگ

خرابی و کار نکردن مایکروویو علت‌های مختلفی دارد. با بررسی و حل این مشکلات دیگر نیازی به تعویض مایکروویو ندارید و در کم‌ترین زمان مشکل آن را برطرف خواهید کرد. برای تعمیر مایکروویو در اکثر مواقع شما به کمک یک فرد کارشناس و متخصص نیاز دارید.

1 – روشن نشدن مایکروویو سامسونگ

روشن نشدن ماکروویو سامسونگ ممکن است مربوط به پریز برق یا دوشاخه برق آن باشد. اگر دوشاخه و پریز مشکلی نداشت، امکان دارد فیوز برد ماکروویو سامسونگ بر اثر اتصالات داخلی دستگاه سوخته باشد. خرابی برد الکترونیکی مایکروویو سامسونگ نیز ممکن است از دیگر عوامل روشن نشدن مایکروویو سامسونگ باشد. در این صورت شما نیاز به کمک یک فرد متخصص دارید.

2_ گرم نشدن غذای درون مایکروویو سامسونگ

علت گرم نکردن مایکروویو سامسونگ به عوامل مختلفی مربوط است. از جمله این عوامل : خرابی مگنترون، خرابی خازن، خرابی دیود مایکروویو، خرابی فیوزهای ولتاژ، خرابی ترانس، خرابی برد الکترونیکی و خرابی میکروسوییچ درب مایکروویو سامسونگ هستند. برای حل این مشکل حتما بل یک متخصص تماس بگیرید.

تعمیر مایکروویو سامسونگ در تهران

3_ نچرخیدن سینی مایکروویو سامسونگ

علت نچرخیدن سینی کف مایکروویو سامسونگ معمولا مربوط به خرابی موتور سینی گردان آن، کثیف بودن ریل‌های زیر سینی، شکستگی یا کثیف بودن کوبلن  و خرابی برد الکترونیکی ماکروویو سامسونگ است. در صورتی‌که بعد از تمیز کردن مایکروویو سینی همچنان نمی‌پرخید به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

4_صداهای غیرطبیعی مایکروویو سامسونگ

این صداها معمولا به خرابی ترانس مایکروویو، خرابی مگنترون، خرابی دیود و خرابی فن مایکروویو سامسونگ مربوط می‌شوند.

تعمیر مایکروویو در نیو سرویس، انتخابی مطمئن در نبود سامسونگ

با توجه به تحریم‌های موجود برند سامسونگ در ایران هیچ‌گونه  نمایندگی رسمی ندارد. بنابراین برای تعمیر لوازم برقی سامسونگ بهتر است از کارشناسان و متخصصین حرفه‌ای و کاربلد کمک بگیرید. نیو سرویس نماینده رسمی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ نیست اما با تجربه و دانشی که تیم این شرکت در اختیار دارد کلیه لوازم برقی سامسونگ را با 6 ماه ضمانت برای شما تعمیر می‌کند.

تیم فنی و متخصص نیو سرویس با تکیه بر دانش، مهارت و توانایی خود، برای ارائه انواع خدمات مانند تعمیر مایکروویو سامسونگ و برندهای مختلف آمادگی خود را اعلام می‌نماید. می‌توانید مشکلات لوازم خانگی سامسونگ خود را به متخصصین ما بسپارید و آن‌ها را مانند روز اول از ما تحویل بگیرید.

خرابی مایکروویو سامسونگ

چگونه برای تعمیر مایکروویو سامسونگ خود با متخصصین نیو سرویس در تماس باشیم؟

اگر ساکن تهران هستید می‌توانید از طریق دکمه بالای صفحه یا تماس با ما برای اعزام تعمیرکار مایکروویو به منزل یا محل کار، سفارش خود را ثبت کنید. شما می‌توانید زمان مورد نظر برای اعزام متخصص را مشخص کرده و با او هماهنگ شوید. ما بهترین خدمات را در کم‎‌‌ترین زمان ممکن  و با 6 ماه ضمانت به شما ارائه خواهیم کرد. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.