برند دوو یکی از مطرح‌ترین برندهای کره‌ای در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی در سر تا سر دنیا است. این برند با داشتن سال‌ها تجربه موفق در امر تولید محصولات با کیفیت همواره یکی از پرفروش‌ترین برندهای لوازم خانگی در اکثر کشورها بوده است. در ایران نیز محصولات این برند مشتریان زیادی دارد. در میان تمام لوازم‌های خانگی برند دوو این روزها میزان خرید مایکروویو دوو بسیار افزایش یافته است. مایکروویو دوو با طراحی زیبا و منحصر به فرد،  گرمایش یکدست و پخت اتوماتیک غذا انتخابی بی‌نظیر برای خرید یک مایکروویو کاربردی است. با این حال ممکن است این مایکروویو نیز مانند تمامی لوازم‌های برقی دیگر دچار مشکل شود. برای تعمیرات لوازم خانگی دوو بهتر است به یک متخصص حرفه‌ای مراجعه کنید. نیو سرویس با کادری مجرب و با تجربه بهترین خدمات تعمیر مایکروویو دوو را در اختیار هم شهریان عزیز تهرانی قرار می‌دهد.

از کجا بفهمیم که مایکروویو دوو دچار مشکل شده است؟

اگر در حین کار کردن با مایکروویو دوو دستگاه دچار مشکلاتی همچون جرقه زدن، گرم نکردن، دود کردن، سر و صداهای غیر معمول و علائم سوختگی شد، سریعا آن را از پریز برق جدا کنید و از کار کردن با آن منصرف شوید. سپس در اولین فرصت با یک متخصص یا کارشناس تماس بگیرید تا برای حل مشکل به کمک شما بیاید. کار کردن با مایکروویوی که علائم خرابی دارد باعث می‌شود تا آسیب بیشتر به دستگاه وارد شود.

علت خرابی مایکروویو دوو

مشکلات رایج در خرابی مایکروویو دوو

از مهم‌ترین و رایج‌ترین مشکلات مایکروویو برند دوو که معمولا مشتریان با آن‌ها روبرو هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات و رفع آن سریعا باید به یک متخصص مراجعه کنید.

  • سوختن لامپ مایکروویو
  • شکستگی شیشه
  • دود کردن داخل دستگاه
  • بوی سوختگی
  • باز یا بسته نشدن درب مایکروویو

چرا نیو سرویس را برای حل مشکلات مایکروویو دوو انتخاب کنیم؟

برند دوو نمایندگی‌هایی در سرتاسر کشور دارد. هنگام بروز مشکل یا خرابی اغلب با نمایندگی‌ها تماس گرفته و درخواست تعمیر می‌کنند. معمولا چند روز زمان لازم است تا از سمت نمایندگی یک تعمیرکار برای شما انتخاب و به محل اعزام شود.

متخصصین و تکنسین‌های ما در نیو سرویس پس از ثبت درخواست و تماس با کارشناسان مربوطه بلافاصله در محل حاضر می‌شوند و مشکل و خرابی و تعمیر مایکروویو شما را در کم‌ترین زمان برطرف می‌کنند. ضمانت 180 روزه تعمیر لوازم خانگی و ضمانت تعویض اجزای لوازم برقی، خیال شما را از کیفیت کار تیم حرفه‌ای نیو سرویس برای همیشه راحت می‌کند. با کمک متخصصین ما دیگر نیازی به تعویض لوازم برقی خود نخواهید داشت.

تعمیر مایکروویو دوو در تهران

برای تعمیر مایکروویو دوو چگونه با متخصصین نیو سرویس در ارتباط باشیم؟

برای دریافت خدمات تعمیر مایکروویو دوو خود توسط تیم نیو سرویس در شهر تهران از طریق دکمه ثبت درخواست یا شماره‌گیری  02174985برای ثبت سفارش اقدام کنید. زمان و تاریخ مورد نظر را در درخواست خود اعلام کنید تا متخصصین ما در زمان ثبت شده برای انجام تعمیرات در محل حاضر شوند. بزرگ‌ترین افتخار ما در تیم نیو سرویس، مشتریان ارزشمند ما هستند. این تیم همواره در تلاش برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.