آاگ یکی از شناخته‌شده‌ترین برند‌های آلمانی، در زمینه تولید لوازم خانگی است. استفاده از تکنولوژی جدید، خلاقیت و تولید محصولات با کیفیت، باعث شده این برند در بازار لوازم خانگی ایران فروش زیادی داشته باشد. یکی از محصولات پرفروش برند آاگ در بازار ایران، اجاق گاز است که در مدل‌های ایستاده و رومیزی تولید می‌شود.

به طور معمول اجاق گاز آاگ، به دلیل متریال با کیفیتی که دارد راندمان بالایی داشته و بسیار دیر خراب می‌شود. اما استفاده نادرست و نگهداری غیر اصولی، می‌تواند در نهایت باعث خرابی دستگاه شود. با توجه به شرایط اقتصادی اقدام برای تعمیرات لوازم خانگی، بسیار به صرفه‌تر از خرید یک اجاق گاز جدید است. پس اگر اجاق گاز آاگ شما هم از کار افتاده و می‌خواهید شانس خود را با عیب یابی و تعمیر آن امتحان کنید، همین حالا درخواست خود را در تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس ثبت کنید.

خدماتی سریع‌تر و بهتر از نمایندگی، با نیوسرویس!

بسیاری از کاربران مراجعه به نمایندگی و استفاده از خدمات پس از فروش را بهترین روش، برای تعمیر دستگاه می‌دانند. اما قرار گرفتن دستگاه در صف تعمیر، نبود قطعه سالم و اتمام گارانتی می‌تواند پروسه عیب یابی و تعمیر اجاق گاز آاگ در نمایندگی طولانی کند.

پس اگر به دنبال راهی برای تعمیر سریع دستگاه با ضمانتی مطمئن هستید، تعمیر اجاق گاز را به تکنسین‌های نیوسرویس بسپارید. تعمیرکاران نیوسرویس، با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی، دستگاه را در اسرع وقت سرویس و عیب یابی می‌کنند. تکنسین های این مجموعه، با گذراندن آزمون عملی و تئوری، همواره علم خود را در زمینه تعمیر بروز نگه می‌دارند. همچنین تمامی خدمات انجام شده در نیوسرویس، از تعمیر اجاق گاز گرفته تا تعمیر جاروبرقی 180 روز گارانتی معتبر دارند.

تعمیر اجاق آاگ

معرفی رایج‌ترین مشکلات اجاق گاز

فرقی نمی‌کند از کدام مدل اجاق گاز آاگ استفاده کنید، تمامی این مدل‌ها مشکلات رایج و خاص خود را دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

استشمام بوی گاز از اجاق

یکی از مشکلات بسیار خطرناک، که برای رفع آن باید حتما از یک تعمیرکار کمک بگیرید، استشمام بوی گاز از اطراف اجاق است. ممکن است نصب شلنگ اشتباه بوده و نشتی در محل کپسول گاز وجود داشته باشد.

شعله اجاق گاز روشن نمی‌ماند

دلایل زیادی می‌تواند، مانع از روشن ماندن شعله اجاق گاز شود؛ افتادن مواد غذایی در پایه شعله‌ها، گیر کردن ولوم اجاق در حین تنظیم شعله، خرابی ترموکوپل و قرار نگرفتن سر شعله در جای خود، برخی از دلایل روشن نماندن شعله اجاق گاز هستند.

دود کردن شعله اجاق گاز

ساده‌ترین دلیل برای دود کردن شعله اجاق گاز، به انباشته شدن چربی‌ها درون مشعل گاز بر می‌گردد. این مشکل به سادگی با تمیز کردن مشعل، برطرف می‌شود. ناقص سوختن گاز، انسداد دریچه هوا و استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد می‌تواند دلیلی بر دود کردن شعله اجاق گاز باشد.

فندک جرقه نمی‌زند

جرقه نزدن اجاق گاز، به دلیل خرابی ترانس رخ می‌دهد. قطعی و از کار افتادن کلید جرقه هم می‌تواند عاملی برای جرقه نزدن فندک باشد.

شکستگی صفحه اجاق گاز رومیزی، خرابی نازل گاز، مدام جرقه زدن فندک، مشکل در بوبین شیرگاز و ایراد در ترموکوپل از دیگر ایرادات و مشکلات اجاق گاز آاگ هستند.

تعمیرات اجاق گاز آاگ

چه زمانی برای تعمیر اجاق گاز آاگ اقدام کنیم؟

اجاق گاز یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی بوده و بدون آن، کار‌های آشپزخانه ناتمام باقی می‌مانند. پس اگر در کارکرد دستگاه، نشانه‌ای غیر عادی مشاهده کردید و نمی‌توانید مانند گذشته از آن استفاده کنید، به سرعت برای تعمیر آن اقدام کنید. زیرا ممکن است قطعات اجاق گاز بعد از مدتی خراب شده و مجبور شوید برای عیب یابی آن‌ها هزینه‌های بیشتری بپردازید.

برای جلوگیری از این مشکلات، تعمیرکاران به شما پیشنهاد می‌کنند که، سرویس اجاق گاز آاگ را در برنامه خود بگذارند. با سرویس دوره‌ای این دستگاه گران قیمت، بسیاری از ایرادات جزئی که می‌توانند باعث مشکلاتی بزرگ شوند برطرف شده و هزینه‌های تعمیر نیز کاهش می‌یابد.

تعمیراجاق گاز با گارانتی بهترین کیفیت، فقط با چند کلیک!

اگر به دنبال تعمیرگاهی مطمئن، با گارانتی طولانی و تکنسین‌های مجرب هستید همین حالا درخواست خود را در سایت نیوسرویس ثبت کنید. اگر هم به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارید، می‌توانید به صورت تلفنی و از طریق شماره 02174985 با تیم پشتیبان نیوسرویس در ارتباط باشید. بعد از ثبت درخواست شما، سرویسکار در زمان دلخواهتان به مکان مورد نظرتان مراجعه خواهد کرد.