مایکروویو KENWOOD، یکی از برندهای شناخته‌شده در تولید مایکروویو است. کنوود در سال 1947 تاسیس شده و به صورت اختصاصی در حوزه تولید لوازم آشپزخانه و غذا کار می‌کند. یخچال، گاز و مایکروویو از محصولات بسیار پرطرفدار شرکت KENWOOD هستند.

با توجه به کیفیت بالای ساخت، صفحه نمایش لمسی، انواع برنامه‌های پخت و سهولت استفاده از مایکروویو کنوود به یکی از مایکروویوهای پرطرفدار در ایران تبدیل شده است. مایکروویو کنوود مثل هر دستگاه دیگری ممکن است به علل مختلفی دچار خرابی و ایراد شود. در صورتی که مایکروویو کنوود شما دچار خرابی شده و به خدمات تعمیر لوازم خانگی نیاز دارید، روی کمک نیوسرویس حساب کنید.

مشکلات رایج مایکروویو کنوود؛ شما تنها نیستید

مایکروویو کنوود به علل مختلفی دچار خرابی می‌شود. معمولاً خرابی‌های دیده‌شده در مایکروویوها از جمله کنوود مشترک هستند. بنابراین اگر دستگاه شما دچار ایراد شده، اصلاً نگران نباشید. دیگران هم چنین خرابی‌ها و مشکلاتی را تجربه‌ کرده‌اند؟ اما رایج‌ترین خرابی‌ها و علت به‌وجود آمدن این خرابی‌ها در مایکروویو کنوود چه مواردی هستند و چطور رفع می‌شوند؟

·       روشن نشدن ماکروفر کنوود

اگر دستگاه روشن نمی‌شود، باید چند قطعه بررسی شوند. گاهی اوقات مشکل در برق رسانی خارجی مثل سیم یا پریز برق است. اما در موارد دیگر علت روشن نشدن مایکروویو کنوود را باید در سیستم برق رسانی داخلی در نظر گرفت. خرابی سوئیچ درب، از کارافتادگی فیوز سرامیکی دو علت رایج داخلی کار نکردن مایکرویو کنوود است. با توجه به حساسیت و هم‌چنین خطر برق‌گرفتگی حتماً و حتماً برای بررسی و تعمیر این قطعات از یک تکنسین کمک بگیرید. با مراجعه به صفحه تعمیر مایکروویو در منزل، می‌توانید درخواست تعمیر دستگاه را ثبت کنید.

تعمیرات مایکروویو کنوود از صفر تا صد در محل شما

·       خاموش نشدن دستگاه

خاموش نشدن دستگاه در اکثر مواقع مربوط به ایراد در قطعه سوئیچ درب است. این قطعه وظیفه وصل و قطع کردن جریان برق را برعهده دارد. از طرف دیگر ممکن است پنل دستگاه هم دچار ایراد شده باشد که باید برای حل این مشکل بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید. جالب است بدانید خرابی سوئیچ درب تنها مختص به مایکروویو کنوود نیست و تجربه ما در تعمیر مایکروویو سامسونگ نشان می‌دهد که این مساله می‌تواند در مایکروویو کمپانی‌های برند هم اتفاق بیفتد.

·       مایکروویو KENWOOD غذا را گرم نمی‌کند

به دلیل شکسته‌شدن سوئیچ درب، خراب بودن ترانس، ایراد در مگنترون یا دیود ولتاژ، ممکن است دستگاه نتواند غذا را به خوبی گرم کند. تکنسین‌های کیک ویترین می‌توانند در این مساله به شما کمک کنند.

·       سینی دستگاه نمی‌چرخد

تجربه نیوسرویس در تعمیر مایکروویو ال جی و برندهای معتبر نشان‌داده که مشکل نچرخیدن سینی یک ایراد بسیار رایج در مایکروویوها است. مایکروویو کنوود هم از این قاعده مستثنی نیست. معمولاً کثیف بودن زیر سینی، وجود یک تکه غذا، خرابی چرخ‌دنده، موتور و عدم هماهنگی اجزاء موتور باعث چنین ایرادی می‌شود. با توجه به تخصصی بودن همه قطعات بهتر است یک کاربلد برای تعمیر دستگاه خود استفاده کنید.

مشکلات رایج مایکروویو کنوود

·       جرقه زدن دستگاه؛ همین حالا با نیوسرویس تماس بگیرید

اگر دستگاه شما جرقه می‌زند، به هیچ وجه ریسک نکنید و همین حالا از یک کارشناس کمک بگیرید. عموماً مشکل در برق‌رسانی داخل و اتصالات باعث جرقه‌زدن دستگاه می‌شود. با توجه به امکان انفجار و خرابی دستگاه پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه خطر را به جان نخرید و دستگاه را خاموش کنید.

·       فن‌خنک‌کننده کار نمی‌کند

گاهی اوقات کثیفی باعث کار نکردن فن خنک‌کننده می‌شود. معمولاً با تعویض فیلتر این مشکل حل می‌شود. در موارد دیگر ممکن است ایراد از خود قطعه بوده و نیاز به تعمیرات تخصصی بیشتری داشته باشد.

·       مایکروویو KENWOOD سر و صدای زیادی تولید می‌کند

ایراد در موتور، مگنترون، فن خنک‌کننده و سیستم برق‌رسانی ممکن است باعث ایجاد سر و صدای زیادی شود. این ایرادی نیست که بتوانید در منزل رفع کنید و بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.  نیوسرویس با سال‌ها تجربه در تعمیر مایکروویو دوو، سامسونگ و برندهای معتبر مایکروویو بهترین گزینه برای انجام تعمیرات تخصصی دستگاه است.

5 نکته برای نگهداری بهتر از مایکروویو کنوود

همیشه پیشگیری بهتر از تعمیر تخصصی دستگاه است. استفاده از مایکروویو کار بسیار راحتی است و سرعت گرم شدن دستگاه را افزایش می‌دهد. برای جلوگیری از خرابی دستگاه، 5 توصیه کاربردی برای نگهداری بهتر از مایکروویو کننود داریم که پیشنهاد می‌کنیم هنگام استفاده از دستگاه این موارد را رعایت کنید:

  1. دستگاه را خالی روشن نکنید.
  2. از قراردادن ظروف فلزی جداً خودداری کنید، چراکه خطر انفجار را به دنبال خواهد داشت.
  3. پیشنهاد می‌کنیم از ظروفی که به صورت ویژه برای مایکروویو طراحی شده‌اند، استفاده کنید.
  4. به صورت ماهانه‌ دستگاه را کاملاً تمیز کرده و مطمئن شوید که چربی بر روی سینی دستگاه باقی نمانده است.
  5. به هیچ وجه آب را در مایکرویو به جوش نیاورید.

هزینه تعمیرات مایکروویو کنوود چقدر است؟

بسته به نوع خرابی و قطعات استفاده شده برای تعمیر، هزینه تعمیر مایکروویو کنوود متفاوت است. در نیوسرویس پس از مراجعه کارشناس، هزینه برآوردشده و اعلام می‌شود.

خدمات حرفه‌ای نیوسرویس جای نمایندگی‌ تعمیرات مایکروویو کنوود را به خوبی پر کرده است

چرا نیوسرویس را برای تعمیر مایکروویو کنوود در تهران انتخاب کنیم؟

تکنسین‌های نیوسرویس حداقل 10 سال سابقه کار دارند و در محل شما تعمیرات را انجام می‌دهند. تمامی خدمات ما از جمله تعمیر مایکروویو شامل ضمانت خدمات و قطعات استفاده شده تا 180 روز پس از تعمیر است. به این ترتیب با اطمینان می‌گوییم که خیال شما از بابت تعمیر مایکروویو کاملاً راحت باشد و کار را به کاردان‌های نیوسرویس بسپارید.

در غیاب نمایندگی رسمی تعمیر مایکروویو کنوود از نیوسرویس کمک بگیرید

با توجه به تحریم‌های بین المللی هیچ نماینده رسمی از طرف شرکت کنوود در ایران فعالیت ندارد. اما نگران نباشد، خدمات حرفه‌ای نیوسرویس جای نمایندگی‌ تعمیرات مایکروویو کنوود را به خوبی پر کرده است. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا درخواست خود را در سایت ما ثبت کرده یا با شماره تلفن 02174985تماس بگیرید تا تکنسین نیوسرویس در محل حاضر شده و مایکرویو کنوود شما را مثل روز اول تعمیر کند.