کولرگازی تی سی ال با قیمت مناسبی که دارد، توانسته به فروش قابل توجهی در بازار وسایل سرمایشی برسد. سروصدای کم، مصرف انرژی پایین، مدل‌های متنوع و قیمت مناسب باعث شده اکثر نظرات در مورد کولر گازی تی سی ال مثبت باشد.

اما کولر گازی TCL نیز، مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری بر اثر استفاده مداوم و مستهلک شدن قطعات دچار خرابی شده و از کار می‌افتد. با توجه به قیمت بالای کولر گازی و هزینه هنگفت تعویض آن، اغلب کاربران شانس خود را با تعمیر کولرگازی امتحان می‌کنند. سرویسکار کولر گازی TCL، باید از مهارت و تخصص کافی برای تعمیر دستگاه برخوردار باشد؛ تا دستگاه را به سرعت عیب یابی کرده و از خرابی سایر قطعات جلوگیری کند.

تکنسین‌های حرفه‌ای تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، با تجربه‌ای طولانی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و با برخورداری دانش روز، برای حل مشکل کنار شما خواهند بود.

خدماتی بهتر از نمایندگی تی سی ال، با نیوسرویس

هنگام خرابی دستگاه اکثر کاربران ترجیح می‌دهند، کولر را برای عیب یابی و استفاده از گارانتی و شرایط ویژه‌، به نمایندگی تی سی ال بسپارند. اما قرار گرفتن دستگاه در صف تعمیر نمایندگی و نبود قطعه گارانتی شده، پروسه عیب یابی کولر گازی را کند خواهد کرد. نیوسرویس نمایندگی رسمی TCL نیست، اما با داشتن سال‌ها تجربه و تخصص، کولر گازی را در اسرع وقت تعمیر خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی tcl

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی

کولر گازی برای عملکرد بهتر و بیشتر، نیاز به سرویس دوره‌ای دارد. با سرویس دوره‌ای کولر گازی TCL، نقص‌های فنی جزئی و ایرادات کوچک دستگاه برطرف شده و کولر برای زمانی طولانی به تعمیر نیاز نخواهد داشت. تعمیرکاران نیوسرویس، بهترین زمان برای سرویس کولر گازی را قبل از شروع فصل گرما و حداقل هر 6 ماه یکبار می‌دانند.

رایج‌ترین مشکلات کولر گازی تی سی ال چیست؟

در ادامه به معرفی چند مشکل رایج کولر گازی TCL می‌پردازیم. اگر شما هم با چنین مشکلاتی روبرو شده و قادر به رفع آن‌ها نیستید، نیوسرویس برای حل مشکل کنار شما خواهد بود.

  • آبریزی کولر گازی
  • برفک زدن روی لوله‌های دستگاه
  • لرزش شدید و سروصدای ناهنجار کولرگازی
  • کاهش قدرت خنک کنندگی
  • نشتی گاز از کولر گازی
  • از کار افتادگی برد کنترل
  • کثیفی فیلتر هوا
  • خرابی فن پنل کولر گازی
  • کولر گازی روشن نمی‌شود
نمایندگی کولر تی سی ال در تهران

هزینه تعمیر کولرگازی تی سی ال چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی تی سی ال به عوامل مختلفی چون، نوع مشکل پیش آمده برای دستگاه، خرید قطعه یا مدل کولر بستگی دارد. برای اینکه حدود هزینه تعمیر کولر گازی را تخمین بزنید، می‌توانید از نیوسرویس مشورت بگیرید.

تعمیر کولرگازی تی سی ال در تهران با بهترین تعمیرکار

سرویسکاران نیوسرویس، با داشتن حداقل 10 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، بهترین انتخاب برای شما هستند. همچنین تمامی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، دارای 180 روز گارانتی معتبر هستند.