کولرگازی هیتاچی ساخت ژاپن بوده و به دلیل کیفیت بالای قطعات، قدرت خنک کنندگی بالا و طراحی زیبا در بازار وسایل سرمایشی فروش زیادی دارد. اما کولر گازی با کیفیت این برند ژاپنی نیز، بعد از گذراندن نیمی از عمر مفید دچار مشکل شده و خراب می‌شود.

با توجه به قیمت بالای وسایل سرمایشی، نمی‌توان با خرابی آن‌ها به سرعت برای تعویض و خرید یک کولر گازی جدید اقدام کرد. در چنین شرایطی باید شانس خود را با تعمیر کولر گازی، امتحان کنید. به دلیل ساختار پیچیده و قطعات کمیاب، نمی‌توان تعمیر کولرگازی هیتاچی را به هر سرویسکاری سپرد.

اگر کولر گازی هیتاچی شما هم خراب شده و در این گرمای تابستان، هنوز تعمیرکاری مطمئن پیدا نکرده‌اید نگران نباشید. همین حالا درخواست تعمیر کولرگازی هیتاچی را در نیوسرویس ثبت کنید.

بعد از ثبت درخواست، تعمیرکار نیوسرویس به محل شما اعزام شده و دستگاه را مثل روز اول نو خواهد کرد. نیوسرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد کرد.

چرا تعمیر کولرگازی هیتاچی را به نیوسرویس بسپارم؟

با اینکه کولر گازی هیتاچی در بازار وسایل سرمایشی فروش زیادی دارد، اما نمایندگی رسمی هیتاچی به سادگی پیدا نمی‌شود. همچنین با قیمت بالای خرید کولر گازی، نمی‌توان عیب یابی و تعمیر آن را به هر تعمیرگاه و تعمیرکاری سپرد.

تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، با سرویسکارانی ماهر و متخصص کولر گازی هیتاچی را در کمترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر خواهد کرد. تمامی تعمیرکاران نیوسرویس حداقل 10 سال سابقه کار داشته و هر ساله با گذراندن آزمون و دوره های عملی، برای تعمیر برند های روز دنیا تخصص کافی خواهند داشت.

تعمیر کولر گازی هیتاچی با نیوسرویس، 180 روز گارانتی معتبر خواهد داشت. در تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، بر خلاف سایر تعمیرگاه‌ها، اولویت در تعمیر قطعات آسیب دیده بوده و با اینکار، هزینه‌های جانبی تعمیر به شدت کاهش خواهد یافت.

در صورتیکه تنها راه برای عیب یابی دستگاه، تعویض قطعه باشد؛ نیوسرویس کیفیت قطعات تعویض شده توسط سرویسکار را تضمین خواهد کرد.

تعمیر کولرگازی هیتاچی

معرفی برخی از مشکلات رایج کولر گازی هیتاچی

سرویسکاران نیوسرویس، در زمان تعمیر کولرگازی هیتاچی، به ایرادات یکسان و رایجی برخورد کرده‌اند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • نشتی آب از پنل داخلی و خارجی
  • یخ زدگی کولر گازی هیتاچی
  • داغ شدن کمپرسور کولرگازی
  • سروصدای ناهنجار دستگاه
  • از کار افتادن قابلیت گرمایش اسپلیت
  • بوی بد کولرگازی هیتاچی
  • خاموش و روشن شدن متوالی دستگاه
  • از کار افتادن برد الکترونیکی
  • کاهش پرتاب باد کولر

چگونه عمر مفید کولر گازی هیتاچی را بالا ببریم؟

برای افزایش عمر مفید تمامی وسایل الکترونیکی، دو راه ساده وجود دارد؛ اولین راه استفاده درست از دستگاه است و دومین راه نگهداری صحیح. کولر گازی هیتاچی، قدرت پرتاب بالایی دارد و می‌تواند در کمترین زمان ممکن، هر محیطی را خنک کند. سعی کنید به طور مداوم از کولر گازی استفاده نکنید و روزی شش الی هشت ساعت دستگاه را روشن بگذارید.

یک روش ساده دیگر که بسیاری از متخصصان آن را به کاربران پیشنهاد می‌کنند، سرویس دوره‌ای دستگاه است. کولر گازی نیز مانند هر وسیله سرمایشی دیگری، باید قبل از آمدن گرما و در اوایل فصل بهار سرویس شود. سرویس کولر گازی که شامل چک کردن مسیر خروجی آب، شستشوی کویل، تمیز کردن فین و بررسی سایر قطعات است عمر مفید دستگاه را افزایش و هزینه‌های تعمیرات را کاهش خواهد داد.

هزینه تعمیر کولر گازی هیتاچی

هزینه تعمیر کولر گازی هیتاچی چقدر است؟

تعرفه و هزینه تعمیر کولر گازی هیتاچی به عوامل مختلفی مانند، مدل دستگاه و نوع مشکل پیش آمده برای آن بستگی دارد. برای تخمین حدودی هزینه تعمیر، می‌توانید با شماره 02177442720 تماس بگیرید.

روال ثبت درخواست تعمیر کولر گازی هیتاچی چگونه است؟

برا ثبت درخواست تعمیر کولرگازی هیتاچی، کافیست به سایت تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارید، برای ثبت درخواست با شماره 02174985 در ارتباط باشید. بعد از ثبت درخواست شما، تیم پشتیبان نیوسرویس، تعمیرکار را در ساعت مورد نظرتان به محل شما می‌فرستد.