قیمت مناسب، برند شناخته شده و کیفیت بالای قطعات، برخی از دلایل فروش چشمگیر کولرگازی میتسوبیشی هستند. محصولات این برند ژاپنی طبق آخرین تکنولوژی روز و در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند.

اما این دستگاه نیز، مثل هر وسیله الکترونیکی دیگری با استفاده مداوم و نگهداری نادرست خراب شده و به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. به دلیل ساختار پیچیده و قطعات کمیاب، نمی‌توان عیب یابی و رفع ایراد کولرگازی میتسوبیشی را به هر تعمیرکاری سپرد.

اگر کولرگازی میتسوبیشی شما هم خراب شده و هنوز، تعمیرکار ماهری پیدا نکرده‌اید، نگران نباشید. درخواست خود برای تعمیر کولر گازی را در نیوسرویس ثبت کنید، تا سرویسکار به محلتان اعزام شده و دستگاه را مثل روز اول نو به شما تحویل دهد. نیوسرویس با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کند.

چرا نیوسرویس را انتخاب کنم؟

برند میتسوبیشی در بازار فروش زیادی دارد، اما نمایندگی تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی به سادگی پیدا نمی‌شود. با توجه به قیمت بالای وسایل سرمایشی هم نمی‌توان، عیب یابی و تعمیر آن‌ها را به هر تعمیرگاهی سپرد و باید به دنبال مرکزی شناخته شده و معتبر بود.

تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس با سرویسکارانی ماهر و متخصص، مشکلات کولر گازی میتسوبیشی را به سرعت تشخیص داده و برطرف می‌کنند. تمامی خدمات ارائه شده در نیوسرویس مانند تعمیر کولرگازی میتسوبیشی، 180 روز گارانتی معتبر دارد.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

معرفی برخی از مشکلات رایج کولرگازی میتسوبیشی

سرویسکاران نیوسرویس در زمان تعمیر کولر گازی، با ایرادات و مشکلات رایجی روبرو می‌شوند. در ادامه به معرفی هر یک از این مشکلات می‌پردازیم، ممکن است در این بخش به ایراد کولر گازی توشیبا شما هم اشاره شده باشد.

کولر گازی سروصدای زیادی دارد

شنیدن سروصدای ناهنجار و غیر عادی از کولر، هنگامی که بدون مشکل در حال کار است؛ اغلب به دلیل وجود جسم خارجی در کندانسور آن است. عدم قرارگیری صحیح و شل بودن درب پنل کولر گازی، تراز نبودن دستگاه و شکستگی برخی قطعه‌ها مانند فن می‌تواند باعث شنیدن سروصدای ناهنجار از دستگاه شود.

چرا کولر گازی بوی بدی می‌دهد؟

استشمام بوی بد از کولر گازی به کویل‌های آلوده، آب راکد لوله‌ها و عدم تعویض فیلتر دستگاه بر می‌گردد.

کولر گازی خنک نمی‌کند

یکی از اصلی‌ترین دلایل خنک نبودن باد کولر گازی، به نشتی گاز فریون بر می‌گردد. با نشتی گاز فریون، دستگاه دیگر توانایی خنک کردن محیط را نداشته و کاربر به اشتباه گمان می‌کند که میزان گاز کم است. از کار افتادگی موتور و فن دستگاه نیز، می‌تواند روی قدرت باد تاثیر بگذارد.

علت نشت آب از کولر گازی چیست؟

نشت آب از کولر گازی، رایج‌ترین مشکل این دستگاه بوده و به کثیفی یا خرابی فیلتر بر می‌گردد. با کثیفی فیلتر کولر گازی، هوا دیگر نمی‌تواند به درستی در دستگاه جریان داشته و باعث یخ زدگی کولر می‌شود. با خاموش شدن کولر، قطعات یخ درون آن آب و قطره قطره از دستگاه خارج می‌شود. در این شرایط تعمیرکار نیوسرویس فیلتر را بررسی کرده و اگر خراب شده باشد آن را تعویض می‌کند. در اغلب موارد فیلتر تنها کثیف شده و با سرویس کولر گازی مشکل برطرف می‌شود.

خروج دود و سیاهی از کولر گازی

گاهی اوقات همزمان با کم شدن قدرت کولر، دود و سیاهی نیز از دستگاه خارج می‌شود. وجود دود و ذرات سیاه در دستگاه، به کثیفی فن بر می‌گردد. به مرور گرد و غبار‌های زیادی روی فن نشسته و روی قدرت آن تاثیر منفی می‌گذارند. برای رفع مشکل دوده‌ها، سرویسکار باید فن دستگاه را با دقت تمیز کند.

سرویس کولر گازی میتسوبیشی

چرا باید سرویس دوره‌ای کولر گازی را انجام داد؟

سرویس دوره‌ای کولر گازی شامل شستشوی کامل قطعات و بررسی نحوه کارکرد آن‌ها است. متخصصان نیوسرویس به شما پیشنهاد می‌کنند، برای افزایش عمر مفید دستگاه و صرفه جویی در هزینه‌های تعمیر، حداقل سالی یکبار در اوایل فصل بهار، سرویس دوره‌ای کولر گازی را انجام دهید. در سرویس دوره‌ای متخصص، بسیاری از ایرادات جزئی و نقص‌های فنی کوچک را برطرف کرده و مانع از تبدیل آن‌ها به مشکلاتی بزرگ می‌شود.

هزینه تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در تهران چقدر است؟

هزینه عیب یابی و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در تهران به مدل دستگاه و نوع مشکل پیش آمده بستگی دارد. برای تخمین قیمت هزینه تعمیر، با شماره 02174985 با تیم پشتیبانی نیوسرویس در ارتباط باشید.