کولرگازی گری ساخت چین بوده و به دلیل طراحی زیبا، مدل‌های متنوع و قیمت مناسب به انتخاب اول بیشتر کاربران تبدیل شده است. با استفاده مداوم از کولر گازی گری در فصل تابستان، مشکلات کوچک و بزرگی در کارکرد آن مشاهده خواهید کرد. در چنین شرایطی با افزایش سرسام آور قیمت خرید وسایل سرمایشی، تعمیر کولرگازی مقرون به صرف‌ترین راه خواهد بود. پس با ظاهر شدن هر مشکلی در کارکرد دستگاه، درخواست خود را در تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس ثبت کنید.

نیوسرویس با بهترین متخصصین و تکنسین‌ها، خدمات تعمیر لوازم خانگی مانند کولر گازی را در اسرع وقت انجام می‌دهد.

نیوسرویس یا نمایندگی؟ چرا باید نیوسرویس را انتخاب کنیم؟

اغلب کاربران برای رفع مشکل کولر گازی گری به نمایندگی‌های رسمی مراجعه می‌کنند. اما پروسه تعمیر کولر گازی در نمایندگی‌ها، به دلیل قرار گرفتن دستگاه در صف تعمیر می‌تواند بسیار زمانبر باشد. در مواردی هم تعمیرکار نمایندگی، دستگاه را از محل به تعمیرگاه خود برده و شما هیچ نظارتی روی پروسه تعمیر نخواهید داشت.

اما در نیوسرویس بعد از ثبت درخواست، تعمیرکار در زمان تاییدی شما به محل مورد نظرتان مراجعه و دستگاه را به سرعت تعمیر خواهد کرد. برای عیب یابی انواع اسپیلت و تعمیر کولر گازی با هر برندی، می‌توانید روی تخصص سرویسکاران نیوسرویس حساب کنید.

تعمیرکاران نیوسرویس، با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، وسایل سرمایشی را در کمترین زمان عیب یابی می‌کنند. همچنین تمامی خدمات ارائه شده توسط سرویسکاران، 180 روز گارانتی معتبر دارد.

مشکلات کولر گازی گری

رایج‌ترین ایرادات کولر گازی گری

در هنگام عیب یابی و تعمیر کولر گازی گری، تعمیرکاران نیوسرویس با مشکلات رایج و مشترکی روبرو می‌شوند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • یخ زدگی کولر گازی
  • از کار افتادن فن داخلی دستگاه
  • نشتی آب از کولر گازی خاموش
  • کاهش قدرت خنک کنندگی
  • پرتاب باد گرم از کولر
  • پریدن فیوز کولر گازی
  • ظاهر شدن پیغام خطا
  • خاموش شدن خود به خود دستگاه

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی

بهترین زمان برای سرویس دوره کولر گازی، حداقل سالی یکبار و در اوایل فصل بهار است. با سرویس دوره‌ای عمر مفید قطعات و راندمان دستگاه افزایش و هزینه مصرف انرژی و هزینه تعمیرات کاهش می‌یابد. شستشو و تمیز کردن دستگاه، بررسی و عیب یابی قطعات و چک کردن کمپرسور، برخی از خدماتی است که در سرویس دوره‌ای انجام می‌شود.

تعمیرات کولر گازی گری

هزینه تعمیر کولر گازی گری در تهران چقدر است؟

تعرفه عیب یابی و هزینه تعمیر کولر گازی، به عواملی چون نوع مشکل پیش آمده و مدل دستگاه بستگی دارد. تمام تلاش تعمیرکاران نیوسرویس، این است که بدون تعویض قطعات دستگاه را عیب یابی کنند؛ اما اگر تنها راه برای برطرف کردن مشکل تعویض قطعه باشد، علاوه‌بر دستمزد، هزینه خرید قطعه جدید نیز از شما دریافت می‌شود. برای برآورد قیمت و اطلاع از نرخ حدودی تعمیر، می‌توانید از نیوسرویس مشاوره رایگان دریافت کنید.