در گرمای سوزان تابستان، فقط با استفاده از کولرگازی بوش است که هوای محیط خنک و دلچسب می‌شود. پس با استفاده‌های مداوم از کولر گازی بوش، طبیعی است که پس از مدتی دستگاه خراب شده و به تعمیر نیاز پیدا کند. حداقل قیمت خرید کولر گازی بوش در بازار، در حدود ده میلیون تومان است؛ به همین دلیل اغلب کاربران، تعمیر دستگاه را به تعویض آن ترجیح می‌دهند. در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، سرویسکاران زیادی که از مهارت و تجربه کافی برای عیب یابی دستگاه برخوردار باشند وجود ندارند. اما تمامی تعمیرکاران در تعمیرگاه آنلاین نیو سرویس، حداقل ده سال سابقه کار داشته و کوچک‌ترین ایراد کولر گازی بوش را تشخیص می‌دهند.

تعمیری بهتر از نمایندگی کولر گازی بوش، با نیوسرویس

نیوسرویس، نمایندگی رسمی تعمیرات گولر گازی بوش در تهران نیست؛ اما با کمک دانش و تجربه سرویسکاران ایرانی، خدماتی بهتر از نمایندگی ارائه می‌دهد. با ثبت درخواست در نیوسرویس، سرویسکار در زمان هماهنگ شده به محل مورد نظرتان مراجعه و کولر گازی بوش را با نظارت شما تعمیر می‌کند. با نیوسرویس خبری از صف تعمیر نمایندگی نیست و دستگاه، در کمترین زمان ممکن تعمیر می‌شود.

نیوسرویس محدود به تعمیر کولر گازی نیست و تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران را انجام می‌دهد. تمامی خدمات ارائه شده در نیوسرویس، دارای 180 روز گارانتی معتبر هستند.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی بوش

لیست مشکلات همیشگی کولر گازی بوش

تعمیرکاران نیوسرویس، در هنگام عیب یابی کولر گازی بوش به مشکلات مشترکی برخورده‌اند. در ادامه به لیست مشکلات رایج کولر گازی اشاره می‌کنیم:

خنک نکردن کولر گازی

سرویسکار برای عیب یابی کولر گازی، ابتدا میزان گاز فریون را بررسی و از نشتی نداشتن کولر مطمئن می‌شود. آلودگی کویل اواپراتور، از کار افتادن کمپرسور و نیم سوز شدن موتور‌ می‌تواند باعث خنک نکردن کولر گازی شود.

آب دادن کولر گازی

با کم شدن گاز فریون، لوله‌های فین دستگاه نیز یخ می‌زند. بعد از خاموشی دستگاه، این یخ‌ها آب شده و از طریق ناودانی به پنل رفته و خارج می‌شود.

سروصدای ناهنجار از کولر گازی

سرویسکار برای حل مشکل سروصدای دستگاه، ابتدا از تراز بودن آن مطمئن می‌شود. سپس پنل خارجی را چک کرده و از عدم وجود جسم خارجی در آن مطمئن می‌شود.

پرتاب ضعیف باد کولر گازی

سرویسکار بعد از باز کردن بدنه، فیلتر هوای دستگاه را بیرون آورده و گرد و غبار روی آن را پاک می‌کند. اگر فیلتر هوا با کثیفی پوشیده و غیر استفاده باشد، تعمیرکار مجبور به تعویض آن خواهد بود.

خرابی کولر گازی بوش

تعمیر کولر گازی بوش را به تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس بسپارید!

با نیوسرویس، فاصله شما با سرویسکار کولر گازی بوش، تنها چند کلیک ساده خواهد بود. برای ثبت درخواست تعمیر کولر گازی کافیست، سفارش خود را آنلاین در سایت نیوسرویس ثبت کرده و زمان و تاریخ مورد نظر خود را اعلام کنید؛ تا سرویسکار به محل مورد نظر شما اعزام شود.