کیفیت بالای محصولات سامسونگ باعث شده است که خانواده‌های ایرانی در هنگام خرید لوازم خانگی خرید محصولات سامسونگ را به برندهای دیگر موجود در بازار ترجیح بدهند. از مهم‌ترین لوازم برقی خانگی و از بهترین محصولات کمپانی سامسونگ،کولر گازی است که در روزهای گرم تابستان به شدت به آن نیاز پیدا می‎‌کنیم.

تکنولوژی پیشرفته استفاده شده در کولر گازی سامسونگ باعث شده است که سرویس، آب بندی و حتی تعمیر آن تخصص و مهارت خاصی را نیاز داشته باشد. در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، تعداد افرادی که متخصص آب بندی و تعمیر کار کولر گازی باشند محدود است. به همین دلیل ما در نیو سرویس تلاش کرده ایم که با گرد هم آوردن متخصصین مجرب نیاز شما برای تعمیر انواع کولر گازی  به خصوص کولر گازی سامسونگ را بر طرف کنیم.

نیو سرویس نمایندگی کولر گازی سامسونگ نیست!

سامسونگ، بزرگترین کمپانی تولید کننده لوازم خانگی در دنیا هیچ نماینده رسمی در ایران ندارد. بنابر این برای آب بندی یا تعمیر کولر گازی سامسونگ تنها باید به مراکز خدماتی معتبر و تکنسین‌های مجرب اعتماد کرد. نیو سرویس بهترین متخصصین و تکنسین‌های ایران را برای ارائه انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی مانند کولر گازی گرد هم آورده است. تعمیر کولر گازی سامسونگ تخصص تکنسین‌های حرفه‌ای نیو سرویس بوده و می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را شناسایی و آن را بر طرف کنند.

چه زمانی باید کولرگازی سامسونگ را تعمیر کنیم؟

کولر گازی مانند تمام وسایل الکترونیکی ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. حتی کولر گازی سامسونگ با کیفیت بالایی که دارد ممکن است دچار خرابی شود. اگر هر یک از موارد زیر را مشاهده کردید کولر گازی را خاموش کرده و با یک متخصص برای تعمیر آن تماس بگیرید.

  • خاموش شدن ناگهانی کولر گازی
  • روشن و خاموش شدن پی در پی و بدون کنترل کولر گازی
  • نشتی آب
  • برفک زدن لوله‌ها
  • لرزش بیش از اندازه و صدای ناهنجار
  • کم شدن میزان باد کولر
  • عدم کارکرد ریموت کنترل
تعمیر کولرگازی سامسونگ|اعزام تعمیرکار برای سرویس کولرگازی سامسونگ-نیو سرویس

چرا باید تعمیر کولر گازی سامسونگ خود را به نیو سرویس بسپاریم؟

نیو سرویس از بهترین تکنسین‌های ایران با تجربه بیش از 10 سال برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کند. اعضای تیم نیو سرویس افرادی مسئولیت پذیر و کار بلد بوده که تلاش می‌کنند خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتری عرضه کنند. نیو سرویس در قبال تمام خدماتی که انجام می‌دهد به مشتریان خود ضمانت کیفیت خدمات خود را ارائه می‌دهد.  هدف نیو سرویس رضایت مشتری و بر طرف کردن نیاز او با کم‌ترین هزینه است.

چگونه برای تعمیر کولر گازی سامسونگ خود از متخصصین نیو سرویس کمک بگیرم؟

اگر ساکن تهران هستید می‌توانید از طریق دکمه بالای صفحه یا تماس با ما برای اعزام تعمیر کار کولر گازی به منزل یا محل کار خود سفارش خود را ثبت کنید. شما می‌توانید زمان مورد نظر خود برای اعزام تکنسین را مشخص کرده و با او هماهنگ شوید. ما بهترین خدمات را در کم‎‌‌ترین زمان ممکن به شما ارائه خواهیم کرد و اعتبار برند خود را با کیفیت خدماتی که به شما ارائه می‌دهیم نشان خواهیم داد.