کولرهای گازی یکی از رایج‌ترین وسایل سرمایشی در خانه‌های ایرانی هستند. تراست یکی از برندهایی است که مناسب‌ترین و بهترین کولرگازی ها را تولید و عرضه می‌کند. کولر گازی تراست مورد اعتماد خانواده‌های ایرانی است. در صورتی که نیاز به تعمیر کولرگازی تراست در تهران دارید، کافی است با نیوسرویس تماس بگیرید. نیوسرویس بهترین خدمات تعمیرات کولر گازی را ارائه می‌کند.

نمایندگی کولر گازی تراست در تهران!

اگر کولرگازی شما خراب شده، نگران نباشید. نیوسرویس با اعزام کارشناس به محل شما در همان‌جا کولرگازی را عیب یابی کرده و مثل روز اول صحیح و سالم به شما تحویل می‌دهد. نیوسرویس با سال‌ها تجربه و تخصص خدمات کامل تعمیرات لوازم خانگی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. ما نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست نیستیم اما بهتر از هر کسی کولر گازی شما را تعمیر می‌کنیم.

چه زمانی باید کولر گازی خود را سرویس کنیم؟

کولر گازی دستگاهی حساس و پیچیده است. سرویس کولرگازی در زمان مناسب باعث بهبود عملکرد دستگاه و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی می‌شود. پیش از شروع فصل گرما بایستی کولرگازی به صورت کامل سرویس شود. همچنین در انتهای فصل گرما و آغاز ماه‌های سرد سال بایستی کولرگازی مجددا سرویس شود. برای سرویس کولرگازی خود کافی است با ما تماس حاصل کنید.

نمایندگی کولر گازی تراست در تهران

رایج‌ترین ایردات کولرگازی تراست چیست؟ شاید مشکل کولر شما هم اینجا باشد

بنا به تجربه نیوسرویس در تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرادات رایجی میان کولر گازی های تراست وجود دارد. رفع دقیق و همیشگی این ایردات نیاز به بررسی فنی و تعمیرات تخصصی دارد. ممکن است ایراد کولر گازی شما هم در این بخش باشد.

کولر گازی کار نمی‌شود؛ سوختگی یا قطعی فیوز برد

یکی از رایج@ترین ایردات کولرگازی قطعی یا سوختگی فیوز برد است. فیوز برد وظیفه برق‌رسانی را بر عهده دارد. اگر کولر گازی شما روشن و خاموش می‌شود یا به طور کلی روشن نمی‌شود، مشکل از فیوز برد کولر گازی تراست است.

 کولر گازی کار نمی‌کند؛ اشکال در سیستم برق رسانی تراست

سیستم برق رسانی کولر گازی تراست معمولا یکی از علل اصلی کار نکردن دستگاه است. اگر دستگاه روشن شده اما نسبت به دستورات واکنشی نشان نمی‌دهد احتمالا مشکل در برق رسانی است. خرابی پریز یا دوشاخته، ایراد در فیوز برد و ترانسفورماتور است. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا پریز و دو شاخه را چک کنید و اگر همه چیز مرتب بود باید یک تکنسین کولرگازی را بررسی کند.

 ضعف در عملکرد گرمایشی و سرمایشی؛ یک کابوس کولرگازی های تراست

گاهی اوقات کولر گازی تراست در سرمایش و گرمایش ضعیف عمل می‌کند. معمولا کمبود گاز یا فشار کمپرسور دلیل اصلی عمکلرد نامطلوب کولرگازی است. مواردی مثل ایراد در شیر چهار طرف یا لوله‌های داخلی هم می‌تواند عامل عمکلرد نامناسب کولرگازی تراست باشد.

خرابی فن کولرگازی تراست

فن کولر گازی تراست یکی علل رایج خرابی دستگاه است. مواردی مثل سوختگی، ارتباط نامناسب با سایر بخش‌ها و ایراد در خازن دستگاه باعث خرابی فن کولر گازی می‌شود.

رایج‌ترین ایردات کولرگازی تراست

داغ شدن کمپرسور کولر گازی تراست

فشار نامناسب گاز، مسدود شدن لوله مویی، ایراد در سوپاپ دیس شارژ و خرابی محافظ کمپرسور از دلایل اصلی داغ شدن بیش از حد کمپرسور است. این مشکل به سرعت باید شناسایی و حل شود. در غیر این صورت ممکن است سلامت دستگاه را به خطر بیندازد.

چکه کردن آب از کولر گازی تراست؛ یک ایراد بزرگ

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای کولرگازی تراست بیفتد، چکه کردن و نشتی آب است. شکستگی لوله Drain یا عایق کاری نامناسب لوله سردکننده باعث می‌شود که کولر گازی دچار ایراد شده و آب از آن سرازیر شود.

 کولر گازی تراست من سر و صدای زیادی دارد

کولر گازی ها به سرمایش بدون صدا مشهور هستند و موقع کار صدایی از خود ندارند. اگر کولر گازی تراست شما سر و صدای زیادی تولید می‌کند، احتمالا دچار خرابی شده است. گاهی اوقات این سر و صدا به خاطر خرابی یکی از قطعات است که بایستی حتما دستگاه بررسی شود.

نیو سرویس چه خدماتی را برای کولرگازی تراست ارائه می‌کند؟

اگر در تهران زندگی می‌کنید و نیاز به تعمیر کولرگازی تراست دارید، همین الان با ما تماس بگیرید. کارشناس ما به سرعت محل شما مراجعه کرده و کولر گازی شما را تعمیر می‌کند. تعمیرات کامل کولر گازی تراست به همراه سرویس دوره‌ای به صورت کامل و صفر تا صد توسط تکنسین‌های مجموعه نیوسرویس ارائه می‌شود. برای ارتباط با ما کافی است با شماره تلفن 02174985 تماس حاصل کنید.