اگر سراغ یکی از بهترین کولرگازی‌های بازار برای خرید را بگیرید، کولر گازی هایسنس یکی از این پیشنهادات جذاب به شما است. کولرگازی هایسنس اگرچه کیفیت بالایی دارد، اما مانند همه لوزام خانگی دیگر در معرض ایرادات و مشکلاتی نیز قرار دارد. تعمیر کولر گازی هایسنس نیز چندان ساده نیست و نمی‌توانید بدون تخصص و مهارت لازم، ایرادات اصلی آن را رفع کنید. بنابراین بهتر است برای تعمیر این کولرگازی، با بهترین متخصصان تعمیر لوازم خانگی مشورت کنید.

نمایندگی تعمیر کولرگازی هایسنس در ایران کجاست؟

برند هایسنس یکی از برندهای لوازم خانگی قدیمی چینی است. این برند در سال‌های اخیر در ایران محبوبیت پیدا کرده است. از آنجایی که اصالت برند ایرانی نیست، نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس نیز به سادگی پیدا نمی‌شود. اما خبر خوب این است که افزاد متخصص و آشنا با جزییات عملکرد و قطعات کولرگازی هایسنس در ایران وجود دارند که می‌توانند مشکلات کولر را شناسایی و به سرعت رفع کنند.

متخصصان نیروسرویس، تعمیرکار ماهر و آشنا با برند هایسنس هستند که می‌توانید برای حل مشکلات کولرگازی هایسنس روی آن‌ها حساب کنید.

مشکلات کولرگازی هایسنس؛ عیب یابی کولرگازی محبوب ساخت چین

رایج‌ترین مشکل اغلب کولرگازی‌های ایرانی و خارجی پس از کارکردن طولانی مدت، خنک نکردن کولرگازی است که به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. اما علاوه بر این، لیستی از معایب و ایرادات رایج در کولرگازی هایسنس وجود دارد که می‌توان برای بررسی ابتدایی مشکل از آنان شروع کرد:

  • روشن نشدن کولر گازی
  • یخ زدگی کولر گازی
  • خاموش شدن ناگهانی کولر گازی
  • نشت آب از کولر گازی
  • ارورهای کولر گازی هایسنس

این موارد تنها بخش کوچکی از مشکلات کولر گازی هستند. برای بررسی علت هریک از این اختلالات باید به یک تعمیرکار لوازم خانگی معتبر مراجعه کنید.

تعمیر کار کولر گازی هایسنس در تهران

تعرفه تعمیر کولر گازی هایسنس چقدر است؟

از آنجایی که ایرادات کولر گازی هایسنس متفاوت است نمی‌توان بدون بررسی، قیمت دقیقی گفت. اما حدود قیمت به میزان مشکل بستگی دارد. برای مثال اگر تعمیرکار ناچار به خرید قطعات کولر گازی هایسنس و جایگزینی آن‌ها باشد، علاوه بر دستمزد مبلغی برای خرید قطعات از شما دریافت می‌شود.

برای اینکه از نرخ حدودی تعمیر کولر گازی هایسنس با خبر شوید، می‌توانید از نیوسرویس مشاوره رایگان دریافت کنید.

تعمیر کولر گازی هایسنس در تهران توسط بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در نیوسرویس

یکی از افتخارات ما در نیوسرویس، جذب تعمیرکاران ماهر، با سابقه و متخصص است. بعد از ثبت درخواست یا تماس با شماره پشتیبانی و پس از دریافت مشاوره رایگان، تعمیرکار متخصص در کوتاه‌ترین زمان خود را به محل زندگی شما در تهران خواهد رساند. تضمین ما کیفیت خدمات تعمیرکاران ماهر است.