همه ما با نام ال جی و کیفیت بالای محصولات این شرکت تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی آشنا هستیم. ال جی، کمپانی بزرگ کره‌ای است که محصولات آن در میان خانواده‌های ایرانی محبوبیت بسیاری را کسب کرده است. کولر گازی ال جی یکی از مهم‌ترین و پر فروش‌‌ترین محصولات کمپانی ال جی است که تکنولوژی پیشرفته و خاصی در آن به کار رفته است.

کولر گازی هم مانند تمام وسایل الکتریکی ممکن است دچار آسیب یا خرابی شود و با توجه به قیمت‌ لوازم خانوادگی و هزینه سرسام آور تعویض وسایل الکترونیکی، تعمیر آن گزینه بهتری خواهد بود. برای تعمیر کولر گازی ال جی دانش و تخصص خاصی لازم است که تعمیرکارهای تجربی و معمولی از آن آگاهی کم‌تری دارند. متخصصین و تکنسین‌های حرفه‌ای نیو سرویس با تسلط بر دانش روز وسایل الکترونیکی و داشتن سابقه طولانی در زمینه تعمیر لوازم خانگی برای حل مشکل در کنار شما خواهند بود.

نیو سرویس نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی !

در حال حاضر نه تنها ال جی بلکه برندهایی مانند سامسونگ و دوو نیز در ایران نمایندگی رسمی ندارند. بنابراین اگر برای سرویس، آب بندی و تعمیر کولر گازی ال جی خود نیازمند حضور تعمیر کار شدید از افراد حرفه‌ای و قابل اعتماد کمک بگیرید. تیم فنی و متخصص نیو سرویس با تکیه بر دانش، مهارت و توانایی خود، برای ارائه انواع خدمات مانند تعمیر کولر گازی ال جی و برندهای مختلف آمادگی خود را اعلام می‌نماید. می‌توانید کولر گازی ال جی معیوب خود را به متخصصین ما بسپارید و آن را مانند روز اول از ما تحویل بگیرید.

اعزام تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی ال جی - نیو سرویس

چه زمانی باید به فکر تعمیر کولر گازی ال جی خود بیافتیم؟

خرابی کولر گازی آن هم در روزهای گرم تابستان اتفاقی ناگوار و آزار دهنده است. اگر هریک از نشانه‌های زیر را در کولر گازی خود مشاهده کردید آن را برای جلوگیری از آسیب بیشتر خاموش کرده و با ما تماس بگیرید.

  • خاموش و روشن شدن خارج از کنترل کولر گازی
  • پرتاب آب همراه با باد
  • کم شدن سرمای باد کولر گازی
  • لرزش بیش از اندازه و شنیدن صدای غیر طبیعی از کولر گازی
  • یخ زدن لوله و تاسیسات کولر گازی

چرا استفاده از خدمات نیو سرویس برای تعمیر کولر گازی ال جی بهترین گزینه است؟

متخصصین نیو سرویس افراد کار کشته‌ای هستند که بیش از 10 سال در زمینه تعمیر لوازم خانگی تجربه دارند. تمامی خدمات نیو سرویس به همراه ضمانت کیفیت خدمات به مشتریان ارائه می‌شود. تمامی فعالیت‌های متخصصین نیو سرویس تحت نظارت مستقیم شرکت انجام شده و کیفیت کار ارائه شده به مشتری بررسی می‌شود. متخصصین ما در محل حاضر شده و در سریع‌ترین زمان ممکن، لوازم خانگی آسیب دیده شما را تعمیر می‌کنند. تمام تلاش ما در نیو سرویس کسب رضایت مشتری از طریق بر آورده کردن نیازهای اوست.

چگونه تعمیر کولر گازی ال جی خود را به نیو سرویس بسپارم؟

برای دریافت خدمات کولر گازی ال جی خود مراحل ساده‌ای را پیش رو دارید. برای تعمیر کولر گازی در تهران از طریق دکمه ثبت درخواست یا شماره‌گیری  02174985برای ثبت سفارش اقدام کنید. زمان و تاریخ مورد نظر را در درخواست خود اعلام کنید تا متخصصین ما در زمان مد نظر شما برای انجام تعمیرات در محل حاضر شوند. بزرگ‌ترین افتخار ما در تیم نیو سرویس، مشتریان ارزشمند ما هستند. تمام تلاش نیو سرویس جلب کامل رضایت مشتریانی است که به ما اعتماد می‌کنند.