یکی از محبوب و پر فروش‌ترین کولرهای گازی موجود در بازار کولر گازی جنرال است. محصولات جنرال توسط شرکت تایلندی توشیبا تولید و در چین مونتاز می‌گردند. اسپیلت‌های جنرال از کیفیت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی برخوردار است و با وجود کیفیت مناسب و رده کیفی B باز هم ممکن است که کولر گازی یا اسپیلت شما دچار خرابی شود.

با توجه به روند نزولی قیمت‌ها خرید یک کولر گازی جدید هزینه بالایی را برای شما ایجاد خواهد کرد. بهتر است به محض دیدن کوچک‌ترین ایرادی در نحوه کار کرد اسپیلت خود با یک تعمیرکار و متخصص زبده تعمیر لوازم خانگی تماس گرفته و برای تعمیر کولر گازی جنرال خود از او کمک بگیرید.

نیو سرویس نمایندگی کولر گازی جنرال!

برند جنرال نیز مانند سایر برندهای شناخته شده خارجی در ایران نمایندگی رسمی ندارد. بنابر این اگر اسپیلت یا کولر گازی جنرال شما دچار خرابی شد به دنبال نمایندگی آن در هیچ کجای ایران نباشید و از افراد متخصص برای تعمیر آن کمک بگیرید.

ما در نیو سرویس انواع خدمات تعمیر اسپیلت و کولر گازی را توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و و متخصصین مجرب انجام می‌دهیم. اگر اسپیلت شما دچار خرابی شده هیچ نیازی به تعویض آن نبوده و با کم‌ترین هزینه می‌توانید با یک سرویس و تعمیر مناسب آن را مثل روز اول سالم و بی عیب و نقص تحویل بگیرید.

اعزام تعمیرکار برای تعمیر کولرگازی جنرال-نیو سرویس

چگونه اسپیلت جنرال را تعمیر کنیم؟

بعضی از ایرادات و نواقصی که در عملکرد کولرگازی ایجاد می‌شود به راحتی قابل حل است اما ایرادات اساسی و مشکلات مهم باید توسط تعمیرکار کولر گازی با تجربه تشخیص داده شده و بر طرف شوند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در صورت مشاهده کوچکترین مشکلی با یک تعمیرکار متخصص تماس گرفته و از او برای بررسی اسپیلت خود کمک بخواهید.

چرا برای تعمیر لوازم خانگی می‌توان به نیو سرویس اعتماد کرد؟

ما در تیم نیو سرویس با تکیه بر تجربه و توانایی فنی خود برای تعمیر انواع لوازم خانگی اقدام به ارائه خدمات به هم میهنان عزیزمان کرده ایم. تمامی تکنسین‌های مجموعه نیو سرویس افرادی کار کشته بوده که متعهد شده اند که خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز نیو سرویس ارائه دهند.

در کنار تعهد افراد تیم، مجموعه به طور کامل فعالیت‌های آن‌ها را برای اطمینان از رضایت مشتری بررسی می‌کند. تمامی سرویس‌های ما با ضمانت کیفیت خدمات و قطعات مورد استفاده ارائه شده و سعی می‌شود که هزینه تعمیرات لوازم خانگی برای مشتریان نیو سرویس به حداقل برسد. کیفیت خدمات بهترین تبلیغ ما و رضایت مشتری افتخار ما است.

تعمیر کولر گازی جنرال در تهران با تضمین کیفیت توسط متخصصین مجرب نیو سرویس

اگر ساکن تهران هستید می‌توانید به راحتی و فقط با چند کلیک یا یک تماس تلفنی برای درخواست اعزام تعمیرکار کولر گازی اقدام کنید. از طریق دکمه ثبت درخواست یا شماره‌گیری 02174985درخواست خود را همراه با زمان و روز مد نظر خود برای اعزام تعمیر کار ثبت کنید. متخصصین ما در محل حاضر شده و اسپیلت شما را پس از تعمیر همانند روز اول به شما تحویل خواهند داد.