امروزه یخچال‌های عرضه شده در بازار، محدود به یک یا دو برند خاص نیستند و برند‌های ایرانی هم مانند امرسان، به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. اما یخچال فریزر امرسان نیز، مانند هر وسیله برقی دیگری با استفاده مداوم دچار مشکل یا خرابی شده و به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. با توجه به ساختار پیچیده دستگاه، نمی‌توان تعمیر یخچال امرسان را به هر تعمیرکاری سپرد و باید یه دنبال سرویسکاری با تجربه و آموزش دیده بود. متخصصین و تکنسین‌های حرفه‌ای نیوسرویس با دانش، مهارت و تجربه‌ای که در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارند؛ دستگاه شما را در اسرع وقت عیب یابی و تعمیر می‌کنند.

یخچال امرسان، پرفروش‌ترین یخچال فریزر ایرانی

یخچال امرسان یکی از قدیمی‌ترین یخچال‌های ایرانی است که همواره مشتریان و طرفداران زیادی در طول سالیان اخیر داشته است. قیمت مناسب این برند در مقایسه با برندهای خارجی یکی از دلایل اصلی انتخاب یخچال امرسان توسط تازه عروسان و زوج‌های جوان است. کیفیت قطعات این برند مانند دستگیره‌ها، کشوها و بدنه یخچال نسبت به برندهای خارجی کم ضعیف هستند بنابراین ممکن است خرابی بیشتری به نسبت برندهای خارجی رقیب خود داشته باشند. معمولا میزان مصرف انرژی یخچال امرسان بیشتر از یخچال‌های سامسونگ و ال جی است و همین امر دلیل اصلی خرابی برخی از قطعات این یخچال پس از استفاده طولانی مدت از آن است. با این حال قیمت مناسب یخچال، ایرانی بودن آن و طراحی‌ یخچال‌های منحصربه‌فرد رنگی، این برند را به یکی از برندهای خوب کشور تبدیل کرده است. یخچال‌های رنگی امرسان امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده اند.

خرابی و تعمیر یخچال‌های رنگی امرسان

 نشانه‌های خرابی یخچال فریزر امرسان

تعمیرکار متخصص نیوسرویس، برای تعمیر یخچال امرسان ابتدا دستگاه را بررسی، عیب یابی و سپس مشکلات را ظرف مدت کوتاهی برطرف می‌کند. اغلب سرویسکاران در هنگام تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید امرسان، با مشکلات یکسانی روبرو می‌شوند که عبارتند از:

  • یکسره کار کردن یخچال امرسان
  • خنک نکردن یخچال فریزر
  • داغ شدن موتور دستگاه
  • بسته نشدن درب یخچال
  • خالی شدن گاز یخچال فریزر
  • سروصدای ناهنجار یخچال امرسان
  • نشتی آب از دستگاه
  • خاموشی ناگهانی یخچال فریزر
  • برق دار شدن بدنه دستگاه

 

اصلی‌ترین دلایل خرابی یخچال فریزر امرسان

عوامل مختلفی می‌توانند باعث ایجاد مشکلات گوناگون در یخچال فریزر امرسان شوند. در ادامه به تعدادی از این عوامل اشاره می‌کنیم، تا با برطرف کردن آن‌ها از خرابی و تعمیر یخچال پیشگیری کنید:

  • نوسان برق و عدم استفاده از محافظ مخصوص
  • نصب نادرست و تراز نبودن دستگاه
  • انتخاب مکان قرارگیری نامناسب
  • مستهلک شدن قطعات
  • ضربه خوردن دستگاه در حین جابه‌جایی
  • اتمام گاز یخچال

با نیوسرویس دغدغه پیدا کردن تعمیرکار یخچال را ندارید!

برخی از مشکلات یخچال امرسان موقتی بوده و بعد از مدتی رفع می‌شوند. اما برای رفع مشکلات جدی‌تر که می‌توانند، در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد کنند باید به دنبال سرویسکاری برای تعمیر یخچال امرسان باشید. متخصصان نیوسرویس به شما پیشنهاد می‌کنند، برای افزایش عمر مفید و راندمان یخچال از خدمت سرویس دوره‌ای استفاده کنید. سرویس دوره‌ای مشکلات کوچک و نقص‌های جزئی دستگاه را که در آینده، بر عملکرد آن تاثیر می‌گذارند را برطرف و یخچال را از تعمیر بی نیاز خواهد کرد.

هزینه تعمیر یخچال امرسان در نیوسرویس چقدر است؟

هزینه تعمیر یخچال امرسان، بسته به نوع مشکل پیش آمده و مدل دستگاه می‌تواند متفاوت باشد. یخچال‌های جدید امرسان به دلیل تکنولوژی روز، قیمت تعمیر بالاتری به نبت یخچال‌های قدیمی این برند دارند. اما در مواردی هم به دلیل کمبود قطعات یدکی، هزینه عیب یابی یخچال قدیمی امرسان بالا می‌رود. برخی از قطعات اصلی دستگاه هم مثل موتور، می‌تواند تا حدود 50 درصد از هزینه خرید یخچال را شامل شود. تعمیرکاران ماهر نیوسرویس، در تلاشند تا پروسه عیب یابی و رفع ایراد دستگاه را بدون تعویض قطعه انجام دهد.

تعمیر یخچال امرسان در منزل

مزیت استفاده از خدمات نیوسرویس نسبت به نمایندگی تعمیر یخچال امرسان چیست؟

با خرابی و از کار افتادن یخچال، اغلب کاربران برای استفاده از گارانتی به نمایندگی تعمیر یخچال امرسان مراجعه می‌کنند. اما پروسه عیب یابی دستگاه در نمایندگی، به دلیل قرار گرفتن آن در صف تعمیر و سفارش قطعه خراب شده می‌تواند بسیار زمان بر باشد. پس برای صرفه جویی در زمان و سرمایه، از خدمات و دانش تکنسین‌های ماهر نیوسرویس کمک بگیرید. تمامی سرویسکاران این مجموعه با داشتن حداقل 10 سال سابقه در زمینه کاری خود هستند؛ برای رضایت بیشتر و اطمینان خاطر مشتری کلیه خدمات ارائه شده در نیوسرویس دارای 180 روز گارانتی معتبر هستند.

نحوه دریافت خدمات نیو سرویس برای رفع مشکلات یخچال امرسان

برای ثبت سفارش و دریافت خدمات نیو سرویس برای تعمیر یخچال امرسان کافی است  از طریق دکمه ثبت درخواست تعمیر دهید یا با شماره 02174985 تماس بگیرید و برای ثبت سفارش اقدام کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان در محل حاضر شده و مشکلات یخچال امرسان شما را برطرف می‌کنند.