یکی از شناخته شده ترین برند‌ها در زمینه تولید لوازم خانگی، برند آلمانی بوش است. به کاربردن قطعات با کیفیت، دوام زیاد و مدل‌های متنوع باعث شده، یخچال بوش فروش بالایی در بازار لوازم خانگی داشته باشد. اما استفاده مداوم و نگهداری نادرست، می‌تواند باعث بروز مشکلات کوچک و بزرگی در کارکرد دستگاه شود.

با توجه به ساختار پیچیده و قیمت بالای یخچال بوش، نمی‌توان رفع ایراد دستگاه را به هر تعمیرکاری سپرد. اکثر کاربران نیز وقت و انرژی کافی، برای پیدا کردن تعمیرگاه مطمئن ندارند؛ اگر با چنین شرایطی روبرو شدید، نگران نباشید. فقط با چند کلیک ساده، نیوسرویس در کنار شماست تا دستگاه را مثل روز اول نو کند. نیوسرویس محدود به تعمیر یخچال بوش نبوده و برای تعمیرات لوازم خانگی با هر برندی می‌توانید روی آن حساب کنید.

نشانه‌های خرابی یخچال بوش را جدی بگیرید!

با وجود قطعات با کیفیت به کار رفته در یخچال بوش، ممکن است تا سال‌ها مشکلی در کارکرد دستگاه مشاهده نکنید. اما یخچال و ساید بای ساید بوش نیز، مانند تمام وسایل الکترونیکی دچار ایرادات جزئی می‌شود. برخی از مشکلات رایج و همیشگی که، تعمیرکاران نیوسرویس در هنگام تعمیر یخچال کرده‌اند عبارتند از:

  • سرما نداشتن یخچال بوش
  • برفک زدن یخچال بدون برفک
  • داغ شدن موتور دستگاه
  • از کار افتادن فن یخچال
  • کار نکردن یخساز دستگاه
  • روشن نشدن یخچال
  • شنیدن سروصدای ناهنجار از یخچال
  • نشتی آب از دستگاه
  • از کار افتادن فریزر دستگاه
تعمیر یخچال بوش در تهران

چه زمانی برای تعمیر یخچال بوش در تهران اقدام کنیم؟

برخی از ایرادات جزئی یخچال مانند عرق کردن دیواره‌ها، یخ زدگی بیش از حد دستگاه و مواد غذایی را می‌توان در خانه و بدون نیاز به تعمیرکار برطرف کرد. اما برای رفع مشکلات جدی‌تر مانند یکسره کار کردن دستگاه، خاموش و روشن شدن متوالی یخچال و خنک نکردن باید از یک تعمیرکار کمک گرفت.

پس اگر زمان کافی برای پیدا کردن تعمیرکار با تجربه را نداشته و در تهران هستید، به تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس مراجعه کنید. با استفاده از خدمت تعمیر یخچال بوش در تهران نیوسرویس، علاوه بر تعیین ساعت حضور تعمیرکار، روی پروسه تعمیر هم نظارت و کنترل کامل دارید.

زودتر از نمایندگی تعمیر یخچال بوش کنار شما هستیم!

مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال بوش و استفاده از گارانتی، اولین راهی است که کاربران برای عیب یابی دستگاه انتخاب می‌کنند. اما پروسه رفع ایراد در نمایندگی رسمی به دلیل قرار گرفتن دستگاه در صف تعمیر و نبود قطعه مورد نظر، می‌تواند بسیار طولانی باشد.

با اینکه نیوسرویس نمایندگی تعمیر یخچال بوش نیست؛ اما بعد از ثبت درخواست شما، به سرعت سرویسکار را به محل شما اعزام و دستگاه را در کمترین زمان ممکن عیب یابی می‌کند.

سرویسکار ماهر نیوسرویس، تا حد امکان به تعمیر قطعات پرداخته و از تعویض آن‌ها خودداری می‌کند. در صورت نیاز دستگاه به تعویض قطعه هم، تنها از قطعات با کیفیت و اورجینال استفاده می‌کند. همچنین تمامی خدمات ارائه شده برای تعمیر لوازم خانگی بوش در نیو سرویس، دارای 6 ماه گارانتی معتبر هستند.

تعمیر یخچال بوش

عیب یابی یخچال فریزر بوش در کمترین زمان با نیوسرویس

اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن، عیب یابی یخچال فریزر بوش را انجام دهید؛ نیوسرویس را انتخاب کنید. تکنسین‌های حرفه‌ای با حداقل 10 سال سابقه کار، استفاده از قطعات اورجینال، به صرفه بودن قیمت خدمات، تعمیر دستگاه در محل و زمان مورد نظر شما و 180 روز گارانتی معتبر برخی از خدماتی هستند که نیوسرویس را از سایر تعمیرگاه‌های آنلاین متمایز می‌کند. برای مشاوره رایگان، از طریق شماره 02174985با نیوسرویس در ارتباط باشید.