شرکت کره‌ای دوو با 34 سال سابقه ساخت انواع محصولات لوازم خانگی یکی از شناخته‌ترین برندها در بازار است. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند معتبر کره‌ای است که فروش بسیار خوبی در بازار ایران داشته است. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو با تکنولوژی به روز، کیفیت ساخت قابل قبول و قیمت مناسب برای هر آشپزخانه‌ای یک نعمت محسوب می‌شود.با این حال، گاهی اوقات به دلیل استفاده نامناسب، بروز مشکلات برقی یا استهلاک قطعات ممکن است با خرابی ساید بای ساید Daewoo رو به رو شوید. در صورت بروز چنین مشکلی، نگران نباشید، نیوسرویس در کنار شماست تا در اسرع وقت، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو را در اختیار شما قرار دهد.

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو در تهران

تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو را به تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید

از آنجایی که یخچال‌های ساید بای ساید بزرگترین، مهم‌ترین و معمولاً گران قیمت‌ترین وسایل آشپزخانه هستند، باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر یخچال شما با مشکلی رو به رو شده و نیاز به تعمیر ساید بای ساید دوو دارید، انتخاب تعمیرکار حرفه‌ای و کار بلد مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. تعمیرکاران و تکنسین‌های نیوسرویس با حداقل ده سال سابقه کاری و هزاران مورد تعمیر موفق انواع یخچال‌های دوو، سامسونگ، الجی و … بهترین گزینه برای شما هستند. سابقه کاری درخشان، پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی به روز و تعهد به کار مهم‌ترین ویژگی‌های تکنسین‌های حرفه‌ای نیوسرویس به حساب می‌آیند. برای بهره مندی از خدمات این تعمیرکاران حرفه‌ای کافی است تا درخواست خود را در سایت نیوسرویس ثبت کنید.

عیب یابی و مشکلات یخچال فریزر ساید بای ساید دوو

محصولات دوو دارای کیفیت قابل قبولی هستند و بازار نسبتاً خوبی در آمریکا و اروپا دارند. از این رو معمولاً با مشکلات زیادی در هنگام استفاده از یخچال ساید دوو رو به رو نمی‌شوید. با این حال در شرایط مختلف و به دلایل گوناگون ممکن است نیاز به تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو وجود داشده باشد. در اکثر موارد تکنسین‌های ما در هنگام عیب یابی یخچال دوو با یکی از مشکلات زیر رو به رو می‌شوند:

  • سرد نکردن یخچال ساید بای ساید دوو
  • خراب شدن یخساز ساید دوو
  • خراب شدن فن یخچال دوو
  • مشکلات مربوط به موتور ساید بای ساید
  • تمام شدن گاز یخچال
  • معایب سیستم برقی یخچال دوو

از آنجایی که تکنسین‌های حرفه‌ای ما بارها با این مشکلات رو به رو شده و تجربه صدها تعمیر موفق را داشته‌اند، به راحتی می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایراد یخچال ساید بای ساید دوو را برطرف کنند. این موضوع یکی از مزیت‌های استفاده از خدمات مرکز تخصصی تعمیرات یخچال ساید دوو است.

تعمیر یخچال ساید دوو

نشانه‌های خرابی یخچال دوو، چه زمانی به تعمیرکار ساید بای ساید دوو مراجعه کنیم؟

معمولاً نشانه‌هایی وجود دارد که خبر از بروز مشکل در دستگاه شما می‌دهد. با دنبال کردن این نشانه‌ها و بررسی آن‌ها می‌توان ایرادات اساسی یخچال ساید بای ساید دوو را پیدا کرد. زمانی که این نشانه‌ها را در یخچال خود مشاهده کردید، توصیه می‌کنیم تلفن را برداشته و به نیوسرویس زنگ بزنید. در بسیاری از موارد ایرادات جزئی ساید دوو با انجام سرویس‌های دوره‌ای ساده برطرف می‌شوند. اما اگر به فکر برطرف کردن این مشکلات نباشید، ممکن است با خرابی قطعات حساس و مهم یخچال خود رو به رو شوید. در این صورت هزینه تعمیرات یخچال دوو به شکل قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. نشانه‌های خرابی یخچال daewoo شامل موارد زیر می‌شود:

  • شنیده شدن صداهای آزار دهنده از یخچال دوو
  • سرد نشدن یخچال
  • وجود ارور در یخچال ساید بای ساید دوو
  • مشاهده کردن برفک
  • خاموش شدن ناگهانی یخچال
  • برقدار شدن بدنه
  • لرزش‌های جزئی

مراحل تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو توسط نیو سرویس

بهترین روش برای تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی دوو است. نیوسرویس با دارا بودن کادر تخصصی و آموزش دیده با سال‌ها سابقه تعمیر یخچال‌های دوو، بهترین مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی در تهران است. بعد از مراجعه به سایت نیوسرویس و ثبت درخواست، فرآیند تعمیر یخچال daewoo شروع می‌شود. در مرحله بعد مشاوران حرفه‌ای ما با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم برای اعزام تکنسین‌های حرفه‌ای را انجام می‌دهند. بعد از شروع فرآیند تعمیر در محل یخچال ساید بای ساید دوو، عیب یابی اولیه انجام شده و مراحل سرویس، تعمیر و تعویض قطعات صورت می‌گیرد. در نهایت پس از پایان کار یخچال تست شده و ضمانت خدمات حرفه‌ای تقدیم مشتری می‌گردد.

کاهش هزینه تعمیرات ساید بای ساید دوو با تعمیر قطعات یخچال  Daewoo

یکی از مزیت‌های استفاده از خدمات نیو سرویس، کاهش هزینه‌ها با تعمیر قطعات فابریک و اصلی است. کارشناسان حرفه‌ای ما با پشت سر گذاشتن آموزش‌های جدید، با تعمیر تخصصی قطعات یخچال ساید بای ساید دوو تا حد امکان از تعویض قطعات جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب هزینه تعمیرات یخچال به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. علاوه براین در صورت نیاز به تعویض و غیرقابل تعمیر بودن قطعه، کارشناسان ما از قطعات با کیفیت بالا برای جایگزینی استفاده می‌کنند. تمامی این قطعات دارای تضمین کیفیت هستند تا از اصل بودن آن‌ها مطمئن شوید.

خدمات سرویس و نصب یخچال ساید بای ساید دوو

خدمات سرویس و نصب یخچال دوو در تهران

علاوه بر فرآیند تعمیر، فرآیند نصب و سرویس یخچال دوو نیز یک فرآیند تخصصی است که نیاز به دانش و اطلاعات زیادی دارد. در بسیاری از موارد نصب غیر استاندارد یخچال ساید بای ساید دوو منجر به بروز مشکلات جدی در طول زمان خواهد شد. از طرفی سرویس‌های دوره‌ای دستگاه نیز با رفع مشکلات ریز و کوچک از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری می‌کند. سرویس یخچال ساید دوو نیز باید توسط متخصصین آموزش دیده صورت گیرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتماً برای سرویس و نصب یخچال دوو از یک مرکز تخصصی مانند نیوسرویس کمک بگیرید.

بهترین جایگزین برای نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال دوو تنها در صورت وجود گارانتی خدمات تعمیر و سرویس یخچال‌های این شرکت کره‌ای را به شما ارائه می‌کند. در حالی که بسیاری از یخچال‌ها و سایر محصولات دوو در ایران دارای گارانتی نیستند. همچنین در بسیاری از موارد مشکلات مختلف یخچال‌های دوو تحت پوشش گارانتی شرکتی آن‌ها قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل است که مرکز تخصصی تعمیرات یخچال دوو گزینه برای بسیاری از افراد خواهد بود. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می‌توانید با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر از خدمات تخصصی نیوسرویس بهره مند شوید و گارانتی 6 ماهه خدمات حرفه‌ای را دیافت نمایید.

تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو را به نیوسرویس بسپارید

تعمیرات  تخصصی یخچال ساید بای ساید دوو، نیازمند تجربه و دانش به روز است. با انتخاب نیوسرویس به عنوان بهترن مرکز خدمات تعمیر یخچال دوو، دستگاه ارزشمند خود را به دستان پرتوانی می‌سپارید. کارشنانسان حرفه‌ای و با سابقه بیش از 10 سال کار حرفه‌ای، به روز بودن اطلاعات تکنسین‌ها، پاسخگویی سریع، تعمیر در محل، هزینه مناسب و ارائه گارانتی خدمات از مهم‌ترین مزایای نیوسرویس هستند. برای بهره مندی از این خدمات و خدمات حرفه‌ای بیشتر، درخواست خود را ثبت کرده یا با مشاروان حرفه‌ای ما ارتباط برقرار کنید.