ماشین لباسشویی دوو یکی از محصولات پرمصرف کمپانی کره‌ای است که توانسته در سراسر جهان مشتریان زیادی پیدا کند.. دوو با ۳۴ سال تجربه تولید انواع محصولات خانگی توانسته اعتماد مشتریان ایرانی خود را به خوبی جلب کند و نقش ویژه‌ای در آشپزخانه‌های ایرانی داشته باشد. ماشین‌های لباسشویی دوو به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفداران زیادی در بازار ایران دارند. با توجه به محبوبیت و فروش بالای این محصول در بازار ایران، نیاز به خدمات پس از فروش آن نیز به شکل فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده است.

به همین دلیل وجود یک مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران ضروری به نظر می‌رسید. نیو سرویس با ارائه خدمات تخصصی تعمیر انواع ماشین لباسشویی دوو در تهران خیال همشهریان عزیز را از بابت دریافت بهترین خدمات تعمیر، سرویس‌های دوره و نصب ماشین‌های لباسشویی راحت می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی دوو

 تعمیر ماشین لباسشویی دوو در نیوسرویس؛ کار را به کاردان بسپارید!

ماشین‌های لباسشویی Deawoo در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وارد بازار شده‌اند. تعمیر مدل‌های قدیمی محصولات این برند کره‌ای، به تجربه زیادی نیاز دارد. از طرفی مدل‌های جدید ماشین لباسشوی دوو نیز به بالاترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره مند شده‌اند و به همین دلیل تعمیر آنها نیاز به مهارت‌های تخصصی و پشت سر گذاشتن دوره‌های جدید است. تعمیرکاران نیو سرویس با حداقل ۱۰ سال سابقه کار به خوبی با نحوه تعمیر انواع ماشین‌های لباسشویی دوو آشنا هستند.

بنابراین اگر به دنبال یک مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی دوو در تهران هستید نیو سرویس بهترین گزینه شما خواهد بود. انتخاب تعمیرکار حرفه‌ای اولین و مهم‌ترین قدم برای تعمیر ماشین لباسشویی daewoo است. زیرا انتخاب اشتباه می‌تواند هزینه‌های زیادی رو به شما تحمیل کند.

دلایل اصی خراب شدن ماشین لباسشویی دوو

ماشین‌های لباسشویی دوو دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و می‌توانید تا سال‌ها بدون هیچ مشکلی از آن‌ها استفاده کنید. با این حال دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است باعث خراب شدن ماشین لباسشویی دوو شود. شناخت این دلایل اهمیت زیادی در عیب یابی دستگاه و همچنین جلوگیری از بروز مجدداً مشکلات دارد. طبق تجربه تعمیرکاران حرفه‌ای ما در اکثر موارد دلایل زیر مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل خرابی ماشین لباسشویی دوو هستند.

  • نصب اشتباه ماشین لباسشویی
  • نوسانات برقی
  • وارد شدن ضربه در هنگام جا به جایی
  • استهلاک قطعات داخلی
  • استفاده از قطعات تعویض شده بی کیفیت
  • تعمیر غیر استاندارد دستگاه
  • خراب شدن موتور
  • ایراد در پمپ‌ها
  • انجام ندادن سرویس‌های دوره‌ای

در اکثر موارد استفاده از خدمات نصب، تعمیر و سرویس حرفه‌ای باعث می‌شود تا طول عمر دستگاه شما افزایش پیدا کند. همانطور که مشاهده می‌کنید عدم رعایت این نکته مهم دلیل اصلی بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی دوو است.

تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو

عیب یابی ماشین لباسشویی دوو، چه زمانی به تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنیم؟

ماشین‌های لباسشویی یکی از پیشرفته‌ترین لوازم آشپزخانه هستند به همین دلیل نیاز به توجه ویژه‌ای دارند. در صورتی که در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی دوو با مشکلی غیرعادی همچون سر و صدای زیاد، لرزش بیش از حد، مشکلات برقیمواردی از این دست رو به رو شدید بلافاصله باید با تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید. بعضی از این مشکلات همیشگی نیستند اما رسیدگی به آن‌ها اهمیت زیادی دارد زیرا ممکن است نشانه‌ای از مشکلات بزرگتر باشند.

در صورت سرویس به موقع دستگاه می‌توان از بروز مشکلات بزرگتر و هزینه‌های سنگین تعویض قطعات اصلی ماشین لباسشویی دوو جلوگیری کرد. کارشناسان حرفه‌ای نیو سرویس با سال‌ها سابقه تعمیر انواع ماشین‌های لباسشویی، معمولاً در هنگام عیب یابی ماشین لباسشویی دوو با یکی از نشانه‌های زیر رو به رو می‌شوند:

  • سر و صدای زیاد  و لرزش هنگام شستشو
  • تخلیه نشدن آب لباسشویی دوو
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • کارنکردن دکمه‌های لباسشویی دوو
  • نشتی آب در ماشین لباسشویی Daewoo

تعمیرکاران حرفه‌ای نیوسرویس بعد از تشخیص مشکل بلافاصله برای تعمیر آن اقدام می‌کنند. از آنجایی که هزینه تعویض قطعات می‌تواند فشار زیادی به خانواده‌ها وارد کند، تعمیرکاران نیوسرویس تعمیر قطعات اصلی را در اولویت قرار می‌دهند. در صورتی که قطعه قابل تمیر نباشد، از بهترین قطعات جایگزین با مناسب‌ترین قیمت استفاده می‌شود. برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر، نیوسرویس تنها از قطعات جایگزین با کیفیت استفاده کرده و کیفیت این قطعات را نیز تضمین می‌کند.

خدمات سرویس و نصب ماشین لباسشویی دوو در تهران

نیو سرویس توجه ویژه‌ای به نیاز همشهریان عزیز به خدمات حرفه‌ای و تخصصی دارد. به همین دلیل علاوه بر ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو، انواع خدمات نصب و سرویس دوره‌ای محصولات دوو را نیز ارائه می‌کند. در صورتی که نیاز به یک متخصص حرفه‌ای برای نصب و سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی خود دارید، کافیست تا درخواست خود را در سایت نیو سرویس ثبت کنید.

همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم را با شما انجام خواهند داد. همچنین انجام خدمات سرویس دوره‌ای می‌تواند سلامت و طول عمر ماشین لباسشویی شما را افزایش دهد. برای کسب مشاوره بیشتر در این زمینه با ما کارشناسان حرفه‌ای ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران

گارانتی خدمات حرفه‌ای، بهترین گزینه جایگزین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو

بسیاری از محصولات دوو در ایران دارای گارانتی هستند. در صورت وجود گارانتی شما می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را از مرکز نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو دریافت نمایید. با این حال اگر ماشین لباسشویی شما دارای گارانتی نیست یا خدمات گارانتی آن به پایان رسیده است، بهترین گزینه مراجعه به مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی دوو است. تعمیرکاران حرفه‌ای ما، با سالها تجربه کار در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو، بهترین خدمات ممکن را در کوتاهترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه در اختیار شما قرار می‌دهند. نیو سرویس با تکیه بر دانش و تجربه تکنسین‌های خود تمامی خدمات حرفه‌ای تعمیر لباسشویی دوو را تا ۶ ماه تضمین می‌کند. برای برخورداری از این امکانات ویژه تنها کافی است تا درخواست خود را ثبت کنید.

برای تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی دوو همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

تعمیرات ماشین لباسشویی دوو، نیازمند تجربه، دانش تخصصی و پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی جدید هستند. تعمیرکاران نیوسرویس با حداقل 10 سال سابقه تعمیر انواع لوازم خانگی و شرکت در دوره‌های آموزشی به روز بهترین گزینه برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو خواهند بود. برای استفاده از خدمات این تعمیرکاران حرفه‌ای همین حالا درخواست خود را ثبت کنید. سرعت ارائه خدمات، کیفیت بالای خدمات و تضمین خدمات حرفه‌ای تا 6 ماه مزیت‌های ویژه نیوسرویس هستند. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با شماره 02174985 تماس بگیرید تا همکاران ما مشتاقانه به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهند.